Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 25.05.2023. 14:25
Nabavka sredstava za održavanje higijene za potrebe Fonda
312-1-1-53-3-36/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv FOND ZA PENZIJSKO I INVALIDSKO OSIGURANJE RS
IDB/JIB 4400411170007
Kontakt osoba/Služba za kontakt Nada Đukin
Adresa Njegoševa br. 28A
Poštanski broj 76300 Bijeljina (sp bl)
Opština/Grad Bijeljina (Bijeljina)
Telefon (055) 490-950
Faks (055) 202-936
Elektronska pošta csluzba@fondpiors.org
Internet adresa www.fondpiors.org
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Socijalna skrb
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
3
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
46500,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavke roba - sredstava za održavanje higijene za potrebe Fonda
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Predmet nabavke su robe – sredstva za održavanje higijene za potrebe svih organizacionih jedinica Fonda za
penzijsko i invalidsko osiguranje Republike Srpske, sukcesivno po potrebi Fonda, u periodu od 12 mjeseci.
Pod sredstvima za održavanje higijene podrazumijevju se toaletni papir i papirni ubrusi, sredstva za čišćenje
te pomagala za čišćenje neophodna za održavanje higijenskih uslova u prostorijama Fonda na zadovoljavajućem
nivou.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, uređaji za domaćinstvo (osim |
33760000-5 | Toaletni papir, maramice, peškiri i salvete | |
39800000-0 | Proizvodi za čišćenje i poliranje | |
39224300-1 | Metle i četke i drugi proizvodi za čišćenje |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Definisano takom 12. Tenderske dokumatacije u skladu sa članom 46. ZJN
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Definisano takom 13. Tenderske dokumatacije u skladu sa članom 47. ZJN
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
08.06.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 15.06.2023. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Fond za penzijsko i invalidsko osiguranje Republike Srpske u Bijeljini,
ul. NJegoševa 28a, II sprat, kancelarija broj 41
Datum i vrijeme 15.06.2023. 12:30
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Trošak pripreme ponude i podnošenja ponude u cjelini snosi ponuđač.
Tenderska dokumentacija se, kroz informacioni sistem „E-nabavke“, objavljuje na Portalu javnih nabavki i ista se
može preuzeti isključivo sa ovog portala (internet adresa: www.ejn.gov.ba).
Ulov za učešće u postupku javne nabavke je da ponuđač preuzme tendersku dokumentaciju na naprijed propisan
način.
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Nada Đukin
Adresa Njegoševa br. 28A
Poštanski broj 76300 Bijeljina (sp bl)
Opština/Grad Bijeljina (Bijeljina)
Telefon (055) 490-950
Faks (055) 202-936
Elektronska pošta csluzba@fondpiors.org
Internet adresa www.fondpiors.org
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kontakt osoba Nada Đukin
Adresa Njegoševa br. 28A
Poštanski broj 76300 Bijeljina (sp bl)
Opština/Grad Bijeljina (Bijeljina)
Telefon (055) 490-950
Faks (055) 202-936
Elektronska pošta csluzba@fondpiors.org
Internet adresa www.fondpiors.org
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Materijal i pribor za čišćenje
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Predmet ovog okvirnog sporazuma je kupoprodaja roba - materijala i pribora za čišćenje za potrebe svih
organizacionih jedinica Fonda, sukcesivno po potrebi Kupca.
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, uređaji za domaćinstvo (osim |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Definisano Aneksom 3-1 TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
7300,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
12 Mjesec(i)
IV Podkriterijumi
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 95,00 %
2 Rok isporuke 5,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Definisano tačkom 9. Tenderske dokumentacije
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 08.06.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 15.06.2023. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 15.06.2023. 12:30
X Dodatne informacije
Trošak pripreme ponude i podnošenja ponude u cjelini snosi ponuđač.
Tenderska dokumentacija se, kroz informacioni sistem „E-nabavke“, objavljuje na Portalu javnih nabavki i ista se
može preuzeti isključivo sa ovog portala (internet adresa: www.ejn.gov.ba).
Uslov za učešće u postupku javne nabavke je da ponuđač preuzme tendersku dokumentaciju na naprijed propisan
način.
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Sredstva za održavanje čistoće
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Predmet ovog okvirnog sporazuma je kupoprodaja roba - sredstva za održavanje čistoće za potrebe svih
organizacionih jedinica Fonda, sukcesivno po potrebi Kupca.
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, uređaji za domaćinstvo (osim |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Definisano Aneksom 3-2 TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
14300,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
12 Mjesec(i)
IV Podkriterijumi
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 95,00 %
2 Rok isporuke 5,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Definisano tačkom 9. Tenderdke dokumentacije
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
08.06.2023.
Rok za preuzimanje tenderske
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 15.06.2023. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 15.06.2023. 12:30
X Dodatne informacije
Trošak pripreme ponude i podnošenja ponude u cjelini snosi ponuđač.
Tenderska dokumentacija se, kroz informacioni sistem „E-nabavke“, objavljuje na Portalu javnih nabavki i ista se
može preuzeti isključivo sa ovog portala (internet adresa: www.ejn.gov.ba).
Ulov za učešće u postupku javne nabavke je da ponuđač preuzme tendersku dokumentaciju na naprijed propisan
način.
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Toaletni papir i papirni ubrusi
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Predmet ovog okvirnog sporazuma je kupoprodaja roba - toaletnog papira i papirnih ubrusa za potrebe svih
organizacionih jedinica Fonda , sukcesivno po potrebi Kupca.
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, uređaji za domaćinstvo (osim |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Definisano Aneksom 3-3 TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
24900,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
12 Mjesec(i)
IV Podkriterijumi
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 95,00 %
2 Rok isporuke 5,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Definisano tačkom 9. Tenderske dokumentacije
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
08.06.2023.
Rok za preuzimanje tenderske
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 15.06.2023. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 15.06.2023. 12:30
X Dodatne informacije
Trošak pripreme ponude i podnošenja ponude u cjelini snosi ponuđač.
Tenderska dokumentacija se, kroz informacioni sistem „E-nabavke“, objavljuje na Portalu javnih nabavki i ista se
može preuzeti isključivo sa ovog portala (internet adresa: www.ejn.gov.ba).
Ulov za učešće u postupku javne nabavke je da ponuđač preuzme tendersku dokumentaciju na naprijed propisan
način.
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
UNIVERZAL-DO d.o.o. Doboj - ul. Svetog Save br. 79 74000 Doboj
-
D.o.o.LALA I LAĆO Bijeljina - Prvog maja br.14 76300 Bijeljina
-
D.O.O. EUROSAN Banja Luka - Ulica Jovana Bijelića bb 78000 Banja Luka
-
FD VELEPRODAJA HIGIJENE d.o.o. Kotor Varoš - Ulica Branislava Nušića b.b. 78220 Kotor Varoš
-
AS d.o.o. Jelah-Tešanj - Industrijska zona Ekonomija broj 5 74260 Tešanj
-
GOLD MIGNON d.o.o. Sarajevo - ul. Olimpijska bb, Mojmilo 71000 Sarajevo
-
ECOTIME d.o.o. Sarajevo - ul. Lužansko polje broj 7 71210 Ilidža
-
BOGIČEVIĆ COMERC d.o.o. Brčko distrikt - Bijeljinska br. 59 76100 Brčko Distrikt
-
21.06.2023
-
11.07.2023
-
11.07.2023
-
11.07.2023