Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(aukcija) Nabavka, isporuka i ugradnja portala
1370-1-1-314-3-211/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv CENTRALNA BANKA BOSNE I HERCEGOVINE
IDB/JIB 4200693920055
Kontakt osoba/Služba za kontakt MIRNESA MAŠIĆ
Adresa Maršala Tita 25
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 278-355
Faks
Elektronska pošta sanela.mahmutovic@cbbh.ba
Internet adresa www.cbbh.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Državni nivo
I 5.c. Djelatnost
Ostalo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
isporuka i ugradnja portala
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Predmet ovog postupka nabavke je nabavka robe – isporuka i ugradnja portala u skladu sa traženim uslovima/zahtjevima
naznačenim u tenderskoj dokumentaciji
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Ponuđač je dužan u svrhu dokazivanja sposobnosti obavljanja profesionalne djelatnosti (čl 46. ZJN) dokazati da je
registrovan za obavljanje djelatnosti u vezi sa predmetom nabavke. U tom smislu kao dokaz će se u obzir uzeti odgovarajuće
Rješenje o upisu u sudski registar ili aktuelni izvod iz sudskog registra ili drugi ekvivalentan dokument, kojim se potvrđuje da
je ponuđač registrovan za obavljanje profesionalne djelatnosti. Dokazi koji se dostavljaju moraju biti originali ili ovjerene
kopije sa datumom ovjere ne starijim od 3 mjeseca računajući od dana predaje ponude.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Ne zahtijeva se
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Što se tiče tehničke i profesionalne sposobnosti, u skladu sa članom 48. i 49. ZJN, ponuđači trebaju ispuniti sljedeće
minimalne uslove:
a) Uspješno iskustvo u realizaciji najmanje 1 ugovora koji su u vezi sa predmetom nabavke u posljednje tri godine,
računajući od dana dostave ponude s tim da ukupna vrijednost realiziranih ugovora ukoliko ponuđač dostavlja ponudu za
LOT 1 mora iznositi najmanje 5.000,00 KM, a ukoliko ponuđač dostavlja ponudu za LOT 2 vrijednost realiziranih ugovora
mora iznositi najmanje 25.000,00 KM.
Napomena: Ukoliko ponuđač dostavlja ponudu za oba LOT-ova, onda ovaj uslov treba biti ispunjen kumulativno, ponuđač
mora imati uspješno realizirane ugovore minimalne vrijednosti 30.000,00 KM.
b) Ponuđač je dužan dostaviti dokaz o tehničkim karakteristikama za ugrađene materijale kojim se potvrđuje da
materijali zadovoljavaju tražene tehničke karakteristike iz tačke 1. Opis tehniček specifikacije za LOT 1 i LOT 2
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
19.06.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 19.06.2023. 10:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Maršala Tita 25, Sarajevo
Datum i vrijeme 19.06.2023. 11:00
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 1 – isporuka i ugradnja portala za potrebe Centralnog ureda Centralne banke Bosne i Hercegovine
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
LOT 1 – isporuka i ugradnja portala za potrebe Centralnog ureda Centralne banke Bosne i Hercegovine
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39299200-6 | Sigurnosno staklo |
III Ukupna količina ili obim ugovora
1
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
6000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
45 dana
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Mehmeda Spahe 3, Sarajevo
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 19.06.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 19.06.2023. 10:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 19.06.2023. 11:00
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 2 – isporuka i ugradnja portala za potrebe Centralne banke Bosne i Hercegovine – Glavne jedinice Sarajevo
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
LOT 2 – isporuka i ugradnja portala za potrebe Centralne banke Bosne i Hercegovine – Glavne jedinice Sarajevo
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39299200-6 | Sigurnosno staklo |
III Ukupna količina ili obim ugovora
1 portal
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
26709,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
3 mjeseca
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Mehmeda Spahe 3, sarajevo
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 19.06.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 19.06.2023. 10:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 19.06.2023. 11:00
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Teknoxgroup BH d.o.o. Teknoxgroup BH Ltd. Sarajevo - ul. Rajlovačka cesta bb 71000 Sarajevo
-
GLOBEX d.o.o. Zenica - Dobrovoljnih davalaca krvi 4 72000 Zenica
-
ELCOM d.o.o. Tuzla - ul. M.M.Dizdara-Stupine B-2 75000 Tuzla
-
AUTO STAKLO CENTAR - NOVUS d.o.o. Tuzla - Bukinje do br. 182 75000 Tuzla
-
Alpamm d.o.o. Tuzla - ul. Žarka Vukovića Pucara broj 138 75000 Tuzla
-
MIKRO+POLO d.o.o. Sarajevo - ul. Pijačna br. 14K 71210 Ilidža
-
RAMA-GLAS d.o.o. Sarajevo - ul. Vlakovo br. 584 71210 Ilidža
-
FERHEM d.o.o Lukavac - Bistarac, Magistralni put bb 75300 Lukavac
-
Alumina d.o.o. Živinice - ul. Armije BiH br. 47 75270 Živinice
-
ASTRA PLAN d.o.o. BRČKO DISTRIKT - Branislava Nušića br. 76100 Brčko Distrikt
-
BOKSIT a.d., Modifikovano ime: Kompanija BOKSIT a.d. - Trg rudara 1 75446 Milići