Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(aukcija) Nabavka guma
521-7-1-35-3-15/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JP ''9.SEPTEMBAR'' DD SREBRENIK
IDB/JIB 4209226990004
Kontakt osoba/Služba za kontakt Alem Jahic
Adresa Kiseljaci bb
Poštanski broj 75350 Srebrenik (bhp sa)
Općina/Grad Srebrenik
Telefon (035) 645-714
Faks (035) 644-032
Elektronska pošta 9septembar.jkp@bih.net.ba
Internet adresa
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Srebrenik
I 5.c. Djelatnost
Upravljanje i održavanje stambenih objekata i ostale komunalne djelatnosti
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove
jedna vrsta robe
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
14500,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka guma
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka guma za teretna i putnička vozila
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 34350000-5 | Gume za teška i laka vozila |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
1
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Srebrenik
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
PLAĆANJE U ROKU OD 60 DANA OD PRIJEMA FAKTURE
III 4. Ograničenja za učešće
Ako ponuđač nije ispunio obaveze u vezi sa plaćanjem PIO/MIO u skladu sa važećim propisima u BiH ili propisima zemlje u
kojoj je registrovan; ako nije ispunio obaveze u vezi plaćanjem direktnih i indirektnih poreza u skladu sa važećim propisima u
BIH ili u zemlji u kojoj je registrovan.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Da je registriran za obavljanje predmetne djelatnosti;
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Ne traži se
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Da ima iskustvo u realizaciji najmanje jednog ugovora sličnog predmetu nabavke u posljednje dvije godine u iznosu od
najmanje 14.000,00 KM
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
01.06.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 09.06.2023. 11:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto NN Kiseljaci bb, Srebrenik, upravna zgrada ugovornog organa
Datum i vrijeme 09.06.2023. 11:30
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
R.P.M. GLOB TRADE d.o.o. Ljubuški - Hrašljani 10 88320 Ljubuški
-
EURO DAM-JAS d.o.o. Lukavac - ul. Lukavačkih brigada bb 75300 Lukavac
-
ASD d.o.o. Banja Luka - Put srpskih branilaca br. 39b 78000 Banja Luka
-
POWER-PROM d.o.o. Mostar - Bišće polje bb. (objekat Savona) 88103 Mostar
-
AUTOCENTAR-MERKUR d.o.o. Banja Luka - Ulica Knjaza Miloša bb 78000 Banja Luka
-
LADA AUTO d.o.o. Banja Luka - Ulica Ivana Gorana Kovačića broj 203/E 78000 Banja Luka
-
UNITRADE d.o.o. LJUBUŠKI - Ul. Hrvatskih kraljeva 23 88320 Ljubuški
-
GUMA PRO d.o.o. Sarajevo - Ulica Džemala Bijedića broj 178 71210 Ilidža
-
VIBAR d.o.o. Široki Brijeg - Visoka Glavica b.b. 88220 Široki Brijeg
-
04.07.2023