Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(aukcija) Nabavka hrane, mesa i zamrznutog programa hrane
1126-1-1-2-3-2/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JAVNA USTANOVA DOM PENZIONERA BANJA LUKA
IDB/JIB 4402165290009
Kontakt osoba/Služba za kontakt vinka mudrinic
Adresa Vojvode Pere Krece 2
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 433-712
Faks (051) 433-710
Elektronska pošta dpbl@blic.net
Internet adresa
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Socijalna skrb
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
3
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Više lotova
II 2.c. Obrazloženje dostave ponuda
Ponuđač može dostaviti ponudu za jedan lot ili više lotova
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
350000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka hrane,mesa i zamrznutog programa hrane
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka hrane,mesa i zamrznutog programa hrane
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 15000000-8 | Hrana, piće, duvan i srodni proizvodi |
Dodatni predmet(i) | 15110000-2 | Meso |
Dodatni predmet(i) | 15220000-6 | Smrznuta riba, riblji fileti i ostalo riblje meso |
15896000-5 | Duboko smrznuti proizvodi |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kao u članu 45 ZJN
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Kaou članu 47 ZJN
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Kao u članu 48 ZJN
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
15.06.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 20.06.2023. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Vojvode Pere Krece 2, Banjaluka
Datum i vrijeme 20.06.2023. 13:00
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka hrane
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 15000000-8 | Hrana, piće, duvan i srodni proizvodi |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
1
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
218000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
JU Dom Penzionera Banjaluka
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 15.06.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 20.06.2023. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 20.06.2023. 13:00
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka mesa
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 15110000-2 | Meso |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
1
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
108000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
JU Dom Penzionera Banjaluka
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 15.06.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 20.06.2023. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 20.06.2023. 13:00
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka zamrznutog programa hrane
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 15896000-5 | Duboko smrznuti proizvodi |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
1
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
24000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
JU Dom Penzionera Banjaluka
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 15.06.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 20.06.2023. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 20.06.2023. 13:00
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
AMKO KOMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva br. 20 71000 Sarajevo - Centar
-
STATIONERY d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. Rudarska br. 61 75000 Tuzla
-
Dele i sin d.o.o. Gradiška PJ. Banja Luka - Aleja Svetog Save B/4 78000 Banja Luka
-
NOVO-TEKS d.o.o. Banja Luka - Ulica Nenada Kostića broj 20 d 78000 Banja Luka
-
TPDC Sarajevo d.d. Sarajevo - ul. Rajlovačka bb 71000 Sarajevo
-
Vinojug d.o.o. Sarajevo - ul. Igmanska br.2-4 71000 Sarajevo
-
GOLD MIGNON d.o.o. Sarajevo - ul. Olimpijska bb, Mojmilo 71000 Sarajevo
-
OPŠTA ZADRUGA B I O S VISOKO, p.o. - Gornja Vratnica bb 71300 Visoko
-
SAMOSTALNA DJELATNOST POLJOPRIVREDNE STRUKE vl. Omanović Nedžad - Gornje Moštre 83 71305 Visoko
-
Zevs d.o.o. Trebinje - Banović Strahinje broj 11 89000 Trebinje
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
PERON Spomenka Tasovac s.p Trebinje - Dušanova 1, Trebinje, Trebinje 89000 Trebinje
-
VOĆE PROMET Export-Import Jablanica d.o.o. - Željeznička bb. 88420 Jablanica