Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(poništenje aukcije) Nabavka potrošnog materijala za potrebe Klinike intenzivne medicine za nehirurške grane, lotovi: 2 i 6
1255-1-1-143-4-268/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JZU UNIVERZITETSKI KLINIČKI CENTAR REPUBLIKE SRPSKE
IDB/JIB 4400928890000
Kontakt osoba Jelena Pantić
Adresa Dvanaest beba bb
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Općina/Grad Banja Luka
Telefon (051) 342-806
Faks (051) 343-391
Elektronska pošta javne.nabavke@kc-bl.com
Internet adresa www.kc-bl.com
I 2. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 2.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 2.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 2.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 3. Zajednička nabavka
Ne
I 4. Nabavka u ime drugih ugovornih organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Poništava se
Više lotova
II 2.a-1. Redni brojevi lotova koji se poništavaju
2,6
II 3. Da li se namjeravao zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Tender broj: 01-2933-1/23 radi javne nabavke potrošnog materijala za potrebe Klinike intenzivne medicine za nehirurške
grane
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavkla potrošnog materijala za potrebe Klinike intenzivne medicine za nehirurške grane
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33000000-0 | Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: POSTUPAK
III 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
III 4. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
III 5. Da li se namjeravala koristiti e-aukcija?
Da
III 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
III 8. Da li je objavljeno obavještenje o uspostavljanju sistema kvalifikacije?
Ne
ANEKS E
Broj lota koji se poništava
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Potrošni materijal kompatibilan sa aparatom Servino Maquet
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka potrošnog materijala za potrebe Klinike intenzivne medicine za nehirurške grane
I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33140000-3 Medicinski potrošni materijal
II Ukupna količina ili obim ugovora
Precizirano tenderskom dokumentacijom
II 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
9600,00
II 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do ispunjenja obaveza iz ugovora
II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
FCO magacin Univerzitetskog kliničkog centra RS
ODJELJAK IV: RAZLOG PONIŠTENJA
Nijedna od primljenih ponuda nije prihvatljiva
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
VII 1. Datum poništenja
11.05.2023.
VII 2. Broj primljenih ponuda
1
VII 7. Dodatne informacije
Cijena pristigle ponude je znatno veća od osiguranih sredstava za predmetnu nabavku
ANEKS E
Broj lota koji se poništava
6
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Potrošni materijal kompatibilan sa Mindray monitorima
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka potrošnog materijala za potrebe Klinike intenzivne medicine za nehirurške grane
I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33140000-3 Medicinski potrošni materijal
II Ukupna količina ili obim ugovora
Precizirano tenderskom dokumentacijom
II 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
8731,00
II 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do ispunjenja obaveza iz ugovora
II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
FCO Magacin Univerzitetskog kliničkog centra RS
ODJELJAK IV: RAZLOG PONIŠTENJA
Nijedna ponuda nije dostavljena u određenom krajnjem roku
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
VII 1. Datum poništenja
11.05.2023.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
MEDICALLUX d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. Pavla Goranina 7 75000 Tuzla
-
PHOENIX d.o.o. Bijeljina - Donja Ljeljenča 015b 76300 Bijeljina
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
BOSNAMEDIC d.o.o. Sarajevo - ul. Merhemića Trg bb 71000 Sarajevo
-
LAB UNICA d.o.o. Sarajevo - ul. Stupska broj 19c-II (prizemlje) 71210 Sarajevo
-
EXO MEDICAL d.o.o. Sarajevo - ul. Hasana Merdžanovića bb 71000 Sarajevo
-
Ena d.o.o. Sarajevo - ul. Safvet bega Bašagića br. 40 71000 Sarajevo
-
SANAM STYRKA d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija br. 35 71000 Centar
-
Berg d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 7A 71000 Novo Sarajevo
-
UNIFARM d.o.o. Lukavac - Bistarac, Novo naselje bb 75300 Lukavac
-
MEDICOM d.o.o. Bijeljina - Save Šumanovića br.89 76300 Bijeljina
-
Mediprom d.o.o. Mostar - ul. Rodočkih branitelja 34 88000 Mostar
-
MEDICAL export-import Mostar d.o.o. - Ul. Maršala Tita br.237 88000 Mostar