Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(aukcija) Nabavka mrkog uglja za potrebe grijanja ambulante porodične medicine
1029-7-1-45-3-26/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JAVNA ZDRAVSTVENA USTANOVA DOM ZDRAVLJA PRIJEDOR
IDB/JIB 4400715040002
Kontakt osoba/Služba za kontakt MAJA GRANDIĆ
Adresa Vožda Karađorđa 2
Poštanski broj 79000 Prijedor (sp bl)
Opština/Grad Prijedor (Prijedor)
Telefon (052) 214-569
Faks (052) 211-503
Elektronska pošta javne.nabavke@domzdravljaprijedor.ba
Internet adresa www.domzdravljaprijedor.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Grad,Prijedor
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove
Nije primjenjivo
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka mrkog uglja za potrebe grijanja ambulante porodične medicine
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 09111100-1 | Ugalj |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
15 tona
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
3735,04
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Ambulanta porodične medicine LJubija, 79 206 Prijedor
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do ispunjenja svih elemenata ugovora
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Detaljno u Konkurentskom zahtjevu
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Detaljno u Konkurentskom zahtjevu
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Detaljno u Konkurentskom zahtjevu
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
18.06.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 23.06.2023. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto JZU Dom zdravlja Prijedor, Vožda Karađorđa br. 2, Prijedor, drugi sprat,
sala za sastanke
Datum i vrijeme 23.06.2023. 13:00
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Tenderska dokumentacija se preuzima direktno sa Portala javnih nabavki i ne može se dostavljati na druge
načine. Tendersku dokumentaciju sa Portala, preuzima registrovani ponuđač lično. Neće se prihvatiti ponuda
ponuđača koji je preuzeo tendersku dokumentaciju na drugi način ili podsredstvom nekog drugog registrovanog
ponuđača.
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Glavni protokol
Adresa M. Milana Tepića bb
Poštanski broj 79000 Prijedor (sp bl)
Opština/Grad Prijedor (Prijedor)
Telefon (052) 232-599
Faks
Elektronska pošta
Internet adresa www.domzdravljaprijedor.ba
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
RMU BANOVIĆI d.d. Banovići - ul. Armije Bosne i Hercegovine br. 52 75290 Banovići
-
EFT-Rudnik i Termoelektrana Stanari d.o.o. Stanari - Stanari bb 74208 Stanari
-
D.o.o. ILIĆ - TRGOVINA Zvornik - Svetog Save 150 75400 Zvornik
-
TEREX-INŽENJERING d.o.o. Bijeljina - 1. maja 3 76300 Bijeljina
-
JP RU TUŠNICA d.o.o. LIVNO - Silvija Strahimira Kranjčevića br.3. 80101 Livno
-
TERMOGRADING d.o.o. Gacko - Solunskih dobrovoljaca broj 46. 89240 Gacko
-
Inspekt RGH d.o.o. Sarajevo - ul. Hamdije Kreševljakovića br. 18/I 71000 Centar
-
SIMMAD d.o.o. Banovići - Božićka Banovića br. 8 75290 Banovići
-
TRGOTRANS d.o.o. Doboj - ul. Dobojske brigade broj 1. 74000 Doboj
-
RUDARSKI INSTITUT d.d. Tuzla - ul. Rudarska broj 72 75000 Tuzla
-
ERAX-INVEST d.o.o. Banovići - Željeznička br. 3 75290 Banovići