Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(aukcija) Nabavka pilećeg mesa i smrznute ribe
1405-1-1-95-3-244/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv TERMOELEKTRANA "TUZLA" U TUZLI
IDB/JIB 4200225150048
Kontakt osoba/Služba za kontakt Anja Okanović
Adresa 21. aprila br.4
Poštanski broj 75203 Bukinje (bhp sa)
Općina/Grad Tuzla
Telefon (035) 305-000
Faks (035) 305-009
Elektronska pošta amra.halilovic@epbih.ba
Internet adresa www.epbih.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Električna energija
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
55000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka pilećeg mesa i nabavka smrznute ribe
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka pilećeg mesa i nabavka smrznute ribe
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 15000000-8 | Hrana, piće, duhan i srodni proizvodi |
Dodatni predmet(i) | 15112100-7 | Svježa perad |
15221000-3 | Zamrznuta riba |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Prema tenderskoj dokumentaciji.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Prema tenderskoj dokumentaciji.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Prema tenderskoj dokumentaciji.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
30.06.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 30.06.2023. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Kao pod I 1.
Datum i vrijeme 30.06.2023. 12:30
ANEKS A
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kontakt osoba Anja Okanović
Adresa 21. aprila br.4
Poštanski broj 75203 Bukinje (bhp sa)
Općina/Grad Tuzla
Telefon (035) 305-091
Faks (035) 305-009
Elektronska pošta tetzkomercijala@epbih.ba
Internet adresa www.epbih.ba
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka pilećeg mesa
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka pilećeg mesa
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 15112100-7 | Svježa perad |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Prema tenderskoj dokumentaciji.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
40000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
12 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Prema tenderskoj dokumentaciji.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 30.06.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 30.06.2023. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 30.06.2023. 12:30
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka smrznute ribe
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka smrznute ribe
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 15221000-3 | Zamrznuta riba |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Prema tenderskoj dokumentaciji.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
15000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
12 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Prema tenderskoj dokumentaciji.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 30.06.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 30.06.2023. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 30.06.2023. 12:30
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
TPDC Sarajevo d.d. Sarajevo - ul. Rajlovačka bb 71000 Sarajevo
-
STATIONERY d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. Rudarska br. 61 75000 Tuzla
-
NOVO-TEKS d.o.o. Banja Luka - Ulica Nenada Kostića broj 20 d 78000 Banja Luka
-
NOVA TRGOVINA-S d.o.o. Kakanj - Ul. 311. Lahke brigade broj 146 72240 Kakanj
-
BOSNA-KOM d.o.o. Gračanica - Stjepan Polje bb 75320 Gračanica
-
REDEX Banovići d.o.o. - ul. 10. Septembar br. 88 A 75290 Banovići
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
BUTREX - RIBARSTVO d.o.o. Trebinje - Zasad polje b.b. 89000 Trebinje
-
LAKS EXPORT-IMPORT d.o.o. Mostar - Salakovac bb. 88000 Mostar
-
D.o.o.LALA I LAĆO Bijeljina - Prvog maja br.14 76300 Bijeljina
-
D.o.o. JOVANOVIĆ - KOMERC Bijeljina - Stefana Dečanskog 178 a 76300 Bijeljina
-
BOGIČEVIĆ COMERC d.o.o. Brčko distrikt - Bijeljinska br. 76100 Brčko Distrikt
-
21.06.2023
-
08.06.2023
-
10.08.2023
-
10.08.2023
-
14.09.2023