Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 22.06.2023. 14:21

(poništenje aukcije) Nabavka kompjuterske opreme i potrepština za organizacione jedinice Porezne uprave Federacije BiH

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 22.06.2023.
OBAVJEŠTENJE O PONIŠTENJU POSTUPKA NABAVKE

1415-1-1-11-4-102/23


ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv POREZNA UPRAVA FEDERACIJE BIH
IDB/JIB 4200575050089
Kontakt osoba Selma Osmanagić-Klico
Adresa Husrefa Redžića 4
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 289-800
Faks (033) 289-939
Elektronska pošta javnenabavke@fpu.gov.ba
Internet adresa www.pufbih.ba

I 2. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 2.a. Vrsta

Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN

I 2.b. Nivo

Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine

I 2.c. Djelatnost

Izvršna vlast

I 3. Zajednička nabavka

Ne

I 4. Nabavka u ime drugih ugovornih organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Robe, Kupovina

II 2. Podjela na lotove

Da

II 2.a. Poništava se

Jedan lot

II 2.a-1. Redni brojevi lotova koji se poništavaju

2

II 3. Da li se namjeravao zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Nabavka kompjuterske opreme i potrepština za organizacione jedinice Porezne uprave Federacije BiH

II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Nabavka kompjuterske opreme i potrepština za organizacione jedinice Porezne uprave Federacije BiH

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 30000000-9 Kancelarijski i kompjuterske mašine, oprema i potrepštine osim namještaja i paketa programske podrške
Dodatni predmet(i) 30200000-1 Kompjuterska oprema i potrepštine

II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

ODJELJAK III: POSTUPAK


III 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

III 4. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

III 5. Da li se namjeravala koristiti e-aukcija?

Da

III 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

III 8. Da li je objavljeno obavještenje o uspostavljanju sistema kvalifikacije?

Ne


ANEKS E


Broj lota koji se poništava

2


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

LOT 2

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Nabavka i isporuka prenosivih računara/laptopa za organizacione jedinice Porezne uprave Federacije BiH

I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 30213100-6 Laptopi

II Ukupna količina ili obim ugovora

70

II 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

133000,00

II 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

3 (tri) mjeseca računajući od dana stupanja na pravnu snagu ugovora

II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Porezna uprava Federacije BiH – Središnji ured, ul. Husrefa Redžića broj 4., 71000 Sarajevo

ODJELJAK IV: RAZLOG PONIŠTENJA

Dokazivi razlozi koji su izvan kontrole ugovornog organa i koji se nisu mogli predvidjeti u vrijeme pokretanja postupka javne
nabavke:
Dana 24.05.2023. godine privredni subjekat „TIME CODE“ d.o.o. Sarajevo je Ugovornom organu uputio putem e-maila dopis
u kome obavještava ugovorni organ da nije u mogućnosti isporučiti robu koju je ponudio u okviru svoje ponude br: 06/23 od
17.04.2023. godine.

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE


VII 1. Datum poništenja

30.05.2023.


VII 7. Dodatne informacije

Dana 22.05.2023. godine, ponuđač Ugovorni organ je putem e-maila uputio poziv ovlaštenom i odgovorno lice privrednog
subjekta „TIME CODE “ d.o.o. Sarajevo da dana 24.05.2023. godine (srijeda) u periodu od 09.00-15.00 časova pristupi u
prostorije Porezne uprave Federacije BiH, ul. Husrefa Redžića broj 4, 71000 Sarajevo radi potpisivanja Ugovora u
predmetnom postupku javne nabavke. Dana 23.05.2023. godine, također putem e-maila, zaprimljena je molba privrednog
subjekta „TIME CODE“ d.o.o. Sarajevo za pomjeranje termina potpisivanja ugovora na narednu sedmicu iz razloga jer
ovlaštena osoba nije u mogućnosti doći do kraja tekuće sedmice na potpisivanje ugovora. Ugovorni organ je udovoljio molbi
privrednog subjekta „TIME CODE“ d.o.o. Sarajevo, te zakazao novi termin dana 29.05.2023. godine (ponedjeljak) u periodu
od 09.00-12.00 časova da pristupi u prostorije Porezne uprave Federacije BiH, ul. Husrefa Redžića broj 4, 71000 Sarajevo
radi potpisivanja Ugovora u predmetnom postupku javne nabavke, a na koji se ovlašteno i odgovorno lice ponuđača „TIME
CODE“ d.o.o. Sarajevo nije pojavilo. Shodno navedenom, a u skladu sa odredbama člana 72. stav 3) alineja e) Zakona o
javnim nabavkama BiH, smatra se da je privredni subjekat „TIME CODE“ d.o.o. Sarajevo odustao od zaključenja istog.
Članom 69. stav 3. Zakona o javnim nabavkama je definisano kako slijedi: „Ugovorni organ može otkazati postupak javne
nabavke samo zbog dokazanih razloga koji su izvan kontrole ugovornog organa i koji se nisu mogli predvidjeti u vrijeme
pokretanja postupka javne nabavke“. Dana 31.05.2023. godine upućen je zahtjev za aktiviranje garancije za ozbiljnost
ponude od strane Ugovornog organa.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: