Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Nabavka čeličnih kućišta za valjke, zaptivnih elemenata za čelična kućišta, SUČ-eva za valjke i amortizacionog prstena za valjke
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
663-1-1-1983-3-363/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv ZD RUDNICI "KREKA" D.O.O. - TUZLA
IDB/JIB 4209020780003
Kontakt osoba Edin Šehanović
Adresa Mije Keroševića Guje br. 1
Poštanski broj 75000 Tuzla (bhp sa)
Općina/Grad Tuzla
Telefon (035) 280-083
Faks (035) 287-460
Elektronska pošta poslovikomercijale@kreka.ba
Internet adresa www.kreka.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Traženje i vađenje uglja i drugih čvrstih goriva
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
4
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Čelična kućišta za valjke, zaptivni elementi za čelična kućišta, SUČ-evi za valjke i amortizacioni prsten za valjke (LOT 1 – LOT
4)
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Čelična kućišta za valjke, zaptivni elementi za čelična kućišta, SUČ-evi za valjke i amortizacioni prsten za valjke (LOT 1 – LOT
4)
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 42000000-6 | Industrijske mašine |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Eliminatorni uslov:
Uslovi plaćanja - minimalno 30 dana od dana fakturisanja (koje ne zahtijeva garanciju za odgođeno plaćanje).
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
a) Da je ponuđač solventan (da mu glavni račun nije bio u blokadi) u posljednjih 6 (šest) mjeseci prije roka za
dostavljanje ponuda
b) Nepromjenjivost cijena za vrijeme trajanja ugovora
c) Da ponuđač dostavi potpisanu i ovjerenu Izjavu da će prilikom isporuke robe dostaviti EUR 1 obrazac (samo za
ino ponuđače)
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
a) Prihvatanje kompletnosti i ispunjenosti svih iskazanih zahtjeva tehničke specifikacije
b) Uspješno iskustvo u realizaciji ugovora koji su u vezi sa predmetnom nabavkom, u posljednje 2 (dvije) godine,
ukupne vrijednosti minimalno 50% od procijenjene vrijednosti nabavke pojedinačnog lota, za svaki LOT posebno.
c) Da ponuđač dostavi naziv i sjedište proizvođača robe koju nudi
d) Da ponuđač prilikom isporuke robe dostavi atest proizvođača o kvalitetu robe u skladu sa odgovarajućim tehničkim
zahtjevima iz tehničkog dijela tenderske dokumentacije
e) Da ponuđač vrši isporuku robe sukcesivno, u roku 30 (trideset) dana od izdavanja Narudžbe
f) Vremenska garancija kvaliteta za ponuđene robe od najmanje 24 (dvadesetčetiri) mjeseca od dana isporuke
g) Da ponuđač dostavi potpisanu i ovjerenu Izjavu da će po potrebi omogućiti stručnoj komisiji ugovornog organa
aktivnu kontrolu u toku izrade robe
h) Da ponuđač obavezno dostavi uzorak uz ponudu, i to: za LOT 1, stavke 3 i 4 (po jedan komad); LOT 2, stavka 2
(jedan set); LOT 3, stavka 5 (jedan komad), LOT 4, stavka 2 (jedan komad), a u skladu sa tehničkom specifikacijom tenderske
dokumentacije (dostavljeni uzorci se ne vraćaju).
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
11.10.2016.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 11.10.2016. 10:30:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 11.10.2016. 11:00:00
Adresa i mjesto Mije Keroševića Guje 1, 75000 Tuzla (Direkcija Društva)
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Kontakt osoba za tehnička pitanja je Sabina Osmanović, tel. 035/349-576.
Kontakt osoba za komercijalna pitanja je Lejla Husejnović, tel. 035/287-501.
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Čelična kućišta za valjke
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Čelična kućišta za valjke
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 42419810-7 Dijelovi konvejera na šine
III Ukupna količina ili obim ugovora
Prema tenderskoj dokumentacij
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
184640,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do 6 (šest) mjeseci od stupanja ugovora na snagu ili do realizacije finansijske vrijednosti ugovora, u zavisnosti koji uslov prije
nastupi.
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Pogon „Radionice“ u Šićkom Brodu
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Zaptivni elementi za čelična kućišta
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Zaptivni elementi za čelična kućišta
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 42419810-7 Dijelovi konvejera na šine
III Ukupna količina ili obim ugovora
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
57680,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do 6 (šest) mjeseci od stupanja ugovora na snagu ili do realizacije finansijske vrijednosti ugovora, u zavisnosti koji uslov prije
nastupi
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Pogon „Radionice“ u Šićkom Brodu
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
SUČ-evi za valjke
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
SUČ-evi za valjke
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 42419810-7 Dijelovi konvejera na šine
III Ukupna količina ili obim ugovora
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
161468,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do 6 (šest) mjeseci od stupanja ugovora na snagu ili do realizacije finansijske vrijednosti ugovora, u zavisnosti koji uslov prije
nastupi.
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Pogon „Radionice“ u Šićkom Brodu
ANEKS B
Broj lota
4
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Amortizacioni prsten za valjke
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Amortizacioni prsten za valjke
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 42419810-7 Dijelovi konvejera na šine
III Ukupna količina ili obim ugovora
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
17532,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do 6 (šest) mjeseci od stupanja ugovora na snagu ili do realizacije finansijske vrijednosti ugovora, u zavisnosti koji uslov prije
nastupi.
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Pogon „Radionice“ u Šićkom Brodu
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
ELCOM d.o.o. Tuzla - ul. M.M.Dizdara-Stupine B-2 75000 Tuzla
-
EUROENERGETIKA d.o.o. Tuzla - ul. Mehmedalije Maka Dizdara do B11 - PZC Stupine II/81 75000 Tuzla
-
Nital d.o.o. Zenica - Londža-Poslovni centar Roma 2 72000 Zenica
-
MONTINGENERGETIKA d.o.o. Živinice - Sjever 7A 75270 Živinice
-
Himex d.o.o. Sarajevo - ul. Želimira Vidovića Kelija br. 2 71000 Sarajevo
-
Elektron d.o.o. Bileća - Kralja Petra I Oslobodioca 7 89230 Bileća
-
Potens Perforacija d.o.o. Požega - Bakionička 14 31210 Požega
-
Elecom sistem d.o.o. Novi Beograd - Vladimira Popovića 26/3A 11070 Novi Beograd