Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 22.09.2016. 15:35
Nabavka laboratorijskih reagenasa za potrebe aparata Dimension XPand Plus Basic, Advia 21,20i i Mini Vidas
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
208-1-1-39-3-45/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv ZU DOM ZDRAVLJA CAZIN
IDB/JIB 4263129140009
Kontakt osoba Merima Ekmečić
Adresa Indire Pjanić 28
Poštanski broj 77220 Cazin (bhp sa)
Općina/Grad Cazin
Telefon (037) 515-441
Faks (037) 539-027
Elektronska pošta javne.nabavke@dzcazin.ba
Internet adresa www.dzcazin.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Kantonalni nivo,Unsko-sanski kanton
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
3
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
435000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka laboratorijskih reagenasa za potrebe aparata Dimension XPand Plus Basic, Advia 21,20i i Mini Vidas
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka labororatorijskih reagenasa za potrebe aparata Dimension XPand Plus Basic, Advia 21,20i i Mini Vidas
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33000000-0 | Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu |
Dodatni predmet(i) | 33696500-0 | Laboratorijski reagensi |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Kao u TD.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kao u TD.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Kao u TD.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Kao u TD.
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
1.11.2016.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 7.11.2016. 10:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 7.11.2016. 12:00:00
Adresa i mjesto ZU Dom zdravlja Cazin, Ul.Indire Pjanić 28., 77220 Cazin, prostorija biblioteke
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Lot 18.-Nabavka laboratorijskih reagenasa za potrebe aparata Dimension XPland Plus Basic
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka laboratorijskih reagenasa za potrebe aparata Dimension XPland Plus Basic
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33000000-0 Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu
Dodatni predmet(i) 33696500-0 Laboratorijski reagensi
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Kao u TD.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
160000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
2 Godina(e)
IV Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Uslovi plaćanja 15,00 %
2 Cijena 85,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
ZU Dom zdravlja Cazin, Ul.Indire Pjanić 28., 77220 Cazin
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Lot 19.-Laboratorijski reagensi za aparat Advia 21.20i
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka Laboratorijski reagensi za aparat Advia 21.20i
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33696500-0 Laboratorijski reagensi
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Kao u TD.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
140000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
2 Godina(e)
IV Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Uslovi plaćanja 15,00 %
2 Cijena 85,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
ZU Dom zdravlja Cazin, Ul.Indire Pjanic 28., 77220 Cazin
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Lot 20.-Nabavka laboratorijskih reagenasa za potrebe aparat za Mini Vidas
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka laboratorijskih reagenasa za potrebe aparatza Mini Vidas
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33696500-0 Laboratorijski reagensi
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Kao u TD.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
135000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
2 Godina(e)
IV Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Uslovi plaćanja 15,00 %
2 Cijena 85,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
ZU Dom zdravlja Cazin, Ul.Indire Pjanić 28., 77220 Cazin
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name ZU Dom zdravlja Cazin
UIN 4263129140009
Contact person Ekmečić Merima
Address Indire Pjanić 28
Postal code 77220 Cazin (bhp sa)
Municipality/City Cazin
Telephone (037) 515-441
Fax number (037) 539-027
Email address javne.nabavke@dzcazin.ba
Website address www.dzcazin.ba
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Canton level,Una-Sana Canton
I 3.c. Main activity of contracting authority
Health
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Goods, Purchase
II 1.a. Title of the object of the contract
Supply of laboratory reagents for the purposes camera Dimension Xpand Plus Basic, ADVIA 21.20 and Mini Vidas
II 1.b. Description of the object of the contract
Supply of laboratory reagents for the purposes camera Dimension Xpand Plus Basic, ADVIA 21.20 and Mini Vidas
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 33000000-0 Medical equipments, pharmaceuticals and personal care
products
Additional object(s) 33696500-0 Laboratory reagents
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
specified tender documentation.
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
1.11.2016.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
No
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 7.11.2016. 10:00:00
Address and place ZU Dom zdravlja Cazin, Ul.Indire Pjanić 28., 77220 Cazin, a library
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
GLOBEX d.o.o. Zenica - Dobrovoljnih davalaca krvi 4 72000 Zenica
-
MEDIMPEX d.o.o. Sarajevo - ul. Igmanska broj 38 71320 Vogošća
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
MEDICALLUX d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. Pavla Goranina 7 75000 Tuzla
-
SANAM STYRKA d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija br. 35 71000 Centar
-
Krajinalijek a.d. Banja Luka, u stečaju - Ulica Ilije Garašanina broj 6 78000 Banja Luka
-
BIOMEDICA d.o.o. Sarajevo - ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
MEDICOM d.o.o. Bijeljina - Save Šumanovića br.89 76300 Bijeljina
-
BROMA BEL d.o.o. Banja Luka - Branka Popovića br 39 78000 Banja Luka
-
Co.MEDPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica Nenada Kostića broj 24A 78000 Banja Luka
-
Berg d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 7A 71000 Novo Sarajevo
-
INEL-MED d.o.o. Mostar - Ul. Rudarska 20 B (Objekat 1 Centar II) 88000 Mostar
-
Beka medicin-tehnik d.o.o. Srebrenik - Meše Selimovića bb 75350 Srebrenik
-
LaboKem d.o.o. Sarajevo - ul. Zagrebačka br.20 71000 Sarajevo