Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Nabavka kancelarijskog materijala
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1373-1-1-207-3-99/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv ŽELJEZNICE REPUBLIKE SRPSKE A.D. DOBOJ
IDB/JIB 4400025960001
Kontakt osoba TATJANA NIKOLIĆ
Adresa Svetog Save 71
Poštanski broj 74000 Doboj (sp bl)
Opština/Grad Doboj (Doboj)
Telefon (053) 242-082
Faks (053) 227-704
Elektronska pošta nabavka@zrs-rs.com
Internet adresa www.zrs-rs.com
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Željezničke usluge
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Ugovor o sukcesivnoj nabavci kancelarijskog materijala.
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Sukcesivna nabavka kancelarijskog materijala.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 22800000-8 | Papirni ili kartonski registratori, knjigovodstvene knjige, fascikle, obrasci i drugi štampani |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Prema specifikaciji u tender dokumentaciji.
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
100000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Za ponuđače iz RS/BiH paritet je: skladišta Ugovornog organa u Doboju, Banja Luci, Prijedoru i Novom Gradu. Za
ponuđače van teritorije RS/BiH paritet je: DAP skladišta Ugovornog organa u Doboju, Banja Luci, Prijedoru i
Novom Gradu (Incoterms 2012).
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Rok isporuke robe: prema Ponudi najpovoljnijeg ponuđača. Rok trajanja ugovora: sukcesivno u toku jedne godine
računajući od datuma obostranog zaključenja Ugovora.
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
-
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Da, prema tenderskoj dokumentaciji.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
-
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Da, prema tenderskoj dokumentaciji.
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 2.a. Podkriterijumi
R.Br. Naziv Učešće
1 Rok isporuke robe 3,00 %
2 Uslovi i način plaćanja 2,00 %
3 Cijena 95,00 %
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
19.10.2016.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 20.10.2016. 08:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 20.10.2016. 09:00:00
Adresa i mjesto \\Željeznice Republike Srpske\\ A.D.Doboj, 74 000 Doboj, ulica Svetog
Save broj 71, sala broj 69.
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
-
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
1373-1-1-207-3-99/16
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
CROBOX d.o.o. Sarajevo - Ul. Franjevačka br. 6 71000 Stari Grad, Sarajevo
-
ANTONIO COMMERCE d.o.o. Mostar - uL. Blajburških žrtava bb. 88000 Mostar
-
GRAFIČAR Stanoje-Zele Lujić s.p. Doboj - Kralja Aleksandra 60, Doboj, Doboj 74000 Doboj
-
ATLANTIK BB d.o.o. Banja Luka - Ulica Jovana Bijelića bb 78000 Banja Luka
-
Svjetlost-BH print d.o.o. - ul. Ismeta Alajbegovića Šerbe br. 3 71000 Sarajevo
-
Kemax d.o.o. Zavidovići - Ul. Mehmed paše Sokolovića bb 72220 Zavidovići
-
GRAFOLADE & 77x7 d.o.o. Ugljara - Ugljara br. 42/a 76270 Orašje
-
ALCOOP d.o.o. Brčko Distrikt BiH - Danila Kiša br. 8 76000 Brčko
-
SIGMA - ELEKTRO d.o.o. Gradiška - Vidovdanska bb 78400 Gradiška
-
11.01.2017
-
02.11.2016