Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Nabavka kopir mašine i multifunkcionalnih uređaja
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
166-1-1-32-3-22/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv PARLAMENTARNA SKUPŠTINA BOSNE I HERCEGOVINE
IDB/JIB 4200872000007
Kontakt osoba Muhameda Humačkić
Adresa Trg Bosne i Hercegovine 1
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 286-074
Faks (033) 286-094
Elektronska pošta javne.nabavke@parlament.ba
Internet adresa www.parlament.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Državni nivo
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka kopir mašine i multifunkcionalnih uređaja
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka kopir mašine i multifunkcionalnih uređaja za potrebe Parlamentarne skupštine BiH
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30000000-9 | Kancelarijski i kompjuterske mašine, oprema i potrepštine osim namještaja i paketa programske podrške |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
kao u tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
kao u tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
kao u tenderskoj dokumentaciji
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
31.10.2016.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 1.11.2016. 14:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 1.11.2016. 17:00:00
Adresa i mjesto Parlamentarna skupština BiH, Sarajevo, Trg BiH broj 1, Mala sala /I
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Preuzimanje tenderske dokumentacije od strane ponuđača moguće je isključivo preko Portala e-Nabavke. Ugovorni organ u
ovom slučaju ne smije dostaviti tendersku dokumentaciju ponuđaču na druge načine (putem e-maila, pošte, i sl.).
Uvid i preuzimanje tenderske dokumentacije, zahtjev za pojašnjenje i odgovor na pojašnjenje, moguće je isključivo preko
Portala e-Nabavke. Uvjet za učešće u postupku javne nabavke je da ponuđač preuzme tendersku dokumentaciju sa Portala
e-Nabavke odnosno www.ejn.ba.
Tenderska dokumentacija se može preuzeti najkasnije do 31.10.2016. do 16 sati.
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Nabavka kopir mašine
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka kopir mašine
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 30100000-0 Kancelarijske mašine, oprema i potrepštine osim
kompjutera, štampača i namještaja
Dodatni predmet(i) 30121100-4 Mašine za fotokopiranje
III Ukupna količina ili obim ugovora
1 komad
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
37606,83
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Rok isporuke 35 dana od dana potpisivanja Ugovora
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Sarajevo, sjedište Ugovornog organa
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Nabavka multifunkcionalnih uređaja
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka multifunkcionalnih uređaja
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 30100000-0 Kancelarijske mašine, oprema i potrepštine osim
kompjutera, štampača i namještaja
Dodatni predmet(i) 30122000-0 Kancelarijske mašine za štampanje
III Ukupna količina ili obim ugovora
3 komada
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
37435,89
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Rok isporuke 35 dana od dana potpisivanja Ugovora.
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Sarajevo, sjedište Ugovornog organa
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
DEFTER-KOMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
LOGOSOFT d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 4 71000 Novo Sarajevo
-
D.o.o. COPITRADE Bijeljina - Njegoševa br. 6 76300 Bijeljina
-
GODIMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Kranjčevićeva broj 39 71000 Sarajevo
-
D.o.o.NETWORK I Bijeljina - Potporučnika Smajića br.26 76300 Bijeljina
-
BISCOMMERCE CC d.o.o. Banja Luka - Ulica Miše Stupara broj 32 78000 Banja Luka
-
COMPUTING SYSTEMS d.o.o. Banja Luka - Ulica Petra Kočića broj 1 78000 Banja Luka
-
30.12.2016
-
30.12.2016
-
06.12.2016
-
06.12.2016