Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(HR) Nabavka robe za nadogradnju protuprovalno-protuprepadnog sustava u poštanskim uredima
Hrvatska-Zagreb: Nadzorni i sigurnosni sustavi i uređaji
2016/S 252-465416
Poziv na nadmetanje – sektorska nabava
Roba
Direktiva 2004/17/EZ
Odjeljak I.: Naručitelj
I.1)Naziv, adrese i kontakt(i)
HP – Hrvatska pošta d. d.
87311810356
Jurišićeva 13
Služba(e) za kontakt: Ured za javnu nabavu
Na pažnju (osoba za kontakt): Milena Serdarušić
10000 Zagreb
Hrvatska
Telefon: +385 14981079
E-pošta: info.javnanabava@posta.hr
Internetska adresa(e):
Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2016%2fS+005-0029173
Elektronička dostava ponuda i zahtjeva za sudjelovanje: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za dinamički sustav) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Navedena(e) služba(e) za kontakt
I.2)Glavna djelatnost
Poštanske usluge
I.3)Nabava u ime drugih naručitelja
Naručitelj nabavlja u ime drugih naručitelja: ne
Odjeljak II.: Predmet nabave
II.1)Opis
II.1.1)Naziv predmeta nabave koji je dodijelio naručitelj:
Nadogradnja protuprovalno-protuprepadnog sustava u poštanskim uredima.
II.1.2)Vrsta ugovora i mjesto izvođenja radova, isporuke robe ili pružanja usluga
Roba
Kupnja
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: Sukladno dokumentaciji za nadmetanje.
NUTS kod HR
II.1.3)Podaci o ugovoru o javnoj nabavi, okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave (DSN)
Ova obavijest (poziv) uključuje sklapanje ugovora o javnoj nabavi
II.1.4)Podaci o okvirnom sporazumu
II.1.5)Kratak opis ugovora ili nabave(a):
Sukladno dokumentaciji za nadmetanje.
II.1.6)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)
35120000
II.1.7)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA): ne
II.1.8)Podaci o grupama
Ovaj predmet nabave podijeljen je na grupe: ne
II.1.9)Podaci o alternativnim ponudama (varijantama)
Alternativne ponude (varijante) su dopuštene: ne
II.2)Količina ili opseg predmeta nabave
II.2.1)Ukupna količina ili opseg:
Sukladno dokumentaciji za nadmetanje.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 3 300 000 HRK
II.2.2)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.3)Podaci o obnavljanjima
Ovaj ugovor će se obnavljati: ne
II.3)Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Trajanje u mjesecima: 12 (od sklapanja ugovora)
Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
III.1)Uvjeti koji se odnose na ugovor
III.1.1)Tražena jamstva :
Jamstvo za ozbiljnost ponude sukladno traženju iz točke 23. dokumentacije za nadmetanje.
Jamstvo za uredno izvršenje ugovora sukladno traženju iz točke 33.C. dokumentacije za nadmetanje.
Jamstvo o osiguranju za pokriće odgovornosti iz djelatnosti sukladno traženju iz točke 26. dokumentacije za nadmetanje.
III.1.2)Glavni uvjeti financiranja i načini plaćanja i/ili uputa na odgovarajuće odredbe koje to reguliraju:
III.1.3)Pravni oblik koji će se poslije odabira zahtijevati od zajednice gospodarskih subjekata:
III.1.4)Ostali posebni uvjeti:
Izvršenje ugovora podliježe posebnim uvjetima: ne
III.2)Uvjeti sudjelovanja
III.2.1)Osobna situacija gospodarskih subjekata, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: Naručitelj će isključiti ponuditelja iz postupka javne nabave sukladno točki 10.A. dokumentacije za nadmetanje.
Naručitelj će isključiti ponuditelja iz postupka javne nabave sukladno točki 10.B. dokumentacije za nadmetanje.
Naručitelj će isključiti ponuditelja iz postupka javne nabave sukladno točki 10.C. dokumentacije za nadmetanje.
Naručitelj će isključiti ponuditelja iz postupka javne nabave sukladno točki 10.D. dokumentacije za nadmetanje.
Naručitelj će isključiti ponuditelja iz postupka javne nabave sukladno točki 11.A. dokumentacije za nadmetanje.
Naručitelj će isključiti ponuditelja iz postupka javne nabave sukladno točki 11.B. dokumentacije za nadmetanje.
Naručitelj će isključiti ponuditelja iz postupka javne nabave sukladno točki 11.C. dokumentacije za nadmetanje.
Ponuditelj je obvezan dostaviti dokaz pravne i poslovne sposobnosti sukladno traženju iz točke 12.A. dokumentacije za nadmetanje.
Ponuditelj je obvezan dostaviti dokaz pravne i poslovne sposobnosti sukladno traženju iz točke 12.B. dokumentacije za nadmetanje.
III.2.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: Ponuditelj je obvezan dostaviti dokaz financijske sposobnosti sukladno traženju iz točke 12.C. dokumentacije za nadmetanje.
III.2.3)Tehnička sposobnost
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: Ponuditelj je obvezan dostaviti popis i potvrde o urednom izvršenju ugovora sukladno traženju iz točke 12.D. dokumentacije za nadmetanje.
Ponuditelj je obvezan dostaviti opis predmeta nabave sukladno traženju iz točke 12.E. dokumentacije za nadmetanje.
Ponuditelj je obvezan dostaviti dokaz sukladno traženju iz točke 12.F. dokumentacije za nadmetanje.
Ponuditelj je obvezan dostaviti dokaz sukladno traženju iz točke 12.G. dokumentacije za nadmetanje.
Ponuditelj je obvezan dostaviti dokaz sukladno traženju iz točke 12.H. dokumentacije za nadmetanje.
Ponuditelj je obvezan dostaviti dokaz sukladno traženju iz točke 12.I. dokumentacije za nadmetanje.
III.2.4)Podaci o rezerviranim ugovorima
III.3)Posebni uvjeti za ugovore o javnim uslugama
III.3.1)Podaci o određenoj profesiji
III.3.2)Osobe odgovorne za izvršenje usluge
Odjeljak IV.: Postupak
IV.1)Vrsta postupka
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.2)Kriteriji za odabir ponude
IV.2.1)Kriteriji za odabir ponude
Najniža cijena
IV.2.2)Podaci o elektroničkoj dražbi
Provodi se elektronička dražba: ne
IV.3)Administrativni podaci
IV.3.1)Evidencijski broj koji je dodijelio naručitelj:
04.02.01.
IV.3.2)Ranija objava(e) vezana uz isti ugovor
ne
IV.3.3)Uvjeti za preuzimanje dokumentacije za nadmetanje i dodatne dokumentacije (osim za DSN)
Dokumentacija se naplaćuje: ne
IV.3.4)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
8.2.2017 - 14:00
IV.3.5)Jezik(ci) na kojem(ima) ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju biti sastavljeni
hrvatski.
Drugo: Sukladno točki 19. dokumentacije za nadmetanje ponuda se izrađuje na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu. Tehničku dokumentaciju ponuđenog predmeta nabave iz točke 12.E. dokumentacije za nadmetanje dozvoljeno je dostaviti na hrvatskom ili engleskom jeziku.
IV.3.6)Rok valjanosti ponude
do: 8.6.2017
IV.3.7)Uvjeti za javno otvaranje ponuda
Datum: 8.2.2017 - 14:00
Mjesto
Soba 317.
Odjeljak VI.: Dopunski podaci
VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ovaj ugovor će se obnavljati: ne
VI.2)Podaci o fondovima Europske unije
Ugovor je u vezi s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
VI.3)Dodatni podaci:
VI.4)Žalbeni postupak
VI.4.1)Tijelo nadležno za žalbeni postupak
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
VI.4.2)Podnošenje žalbe
VI.4.3)Služba od koje se mogu dobiti podaci o podnošenju žalbe
VI.5)Datum slanja ove objave:
27.12.2016
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Agencija MIDDLE POINT EL d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića br.35 71000 Sarajevo
-
Middle point electronics d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića br. 35 71000 Novo Sarajevo
-
AGENCIJA KAMIR d.o.o. Široki Brijeg - Obilazna cesta 23 88220 Široki Brijeg
-
SEGMENT d.o.o. Trebinje - Vojvode Stepe Stepanovića bb 89101 Trebinje
-
KING ICT d.o.o. Sarajevo - ul. Aleja Bosne Srebrene br. 34 71210 Ilidža
-
NEW SANATRON d.o.o. Novi Grad - Kulska obala 2 79220 Novi Grad
-
DBS KONSEL SECURITY SERVICE d.o.o. Beograd - Azanjska 5b 11210 Beograd
-
ELEKTROCENTAR Petek d.o.o. Tuzla - ul.Tomislava Ramnjaka broj 54 75000 Tuzla
-
SIKRA TEHNIKA d.o.o. Sarajevo - Jovana Bijelića 5 71000 Sarajevo
-
DSC d.o.o. Sarajevo - ul. Ante Fijamenga br. 14 B 71000 Novo Sarajevo