Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(poništenje poziva) Nabavka potrošnog medicinskog materijala za potrebe Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske
OBAVJEŠTENJE O PONIŠTENJU POSTUPKA NABAVKE
1255-1-1-557-4-21/17
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JZU Univerzitetski klinički centar Republike Srpske
IDB/JIB 4400928890000
Kontakt osoba Marko Tripić
Adresa Dvanaest beba bb
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Općina/Grad Banja Luka
Telefon (051) 342-806
Faks (051) 342-698
Elektronska pošta javne.nabavke@kc-bl.com
Internet adresa www.kc-bl.com
I 2. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 2.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 2.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 2.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 3. Zajednička nabavka
Ne
I 4. Nabavka u ime drugih ugovornih organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
290
II 2.b. Poništava se
Jedan lot
II 2.b-1. Redni brojevi lotova koji se poništavaju
258
II 3. Da li se namjeravao zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Tender br. 01-9447-1/16 radi godišnjeg snabdijevanja sa potrošnim medicinskim materijalom za potrebe Univerzitetskog
kliničkog centra Republike Srpske
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Godišnje snabdijevanje Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske sa potrošnim medicinskim materijalom i to:
1. Dezinfekciona sredstva
2. Hemikalije
3. Alergeni
4. Hranjive podloge za izolaciju gljivica
5. Reagensi, testovi i ostali materijal za Zavod za laboratorijsku dijagnostiku
6. Reagensi, testovi i ostali materijal za Zavod za mikrobiologiju
7. Dijagnostički materijal za određivanje acido-baznog statusa
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33000000-0 | Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu |
Dodatni predmet(i) | 33140000-3 | Medicinski potrošni materijal |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
ODJELJAK III: POSTUPAK
III 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
III 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
III 3. Da li se namjeravala koristiti e-aukcija?
Ne
III 4. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
III 6. Da li je objavljeno obavještenje o uspostavljanju sistema kvalifikacije?
Ne
ANEKS E
Broj lota koji se poništava
258
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Tender br. 01-9447-1/16 radi godišnjeg snabdijevanja sa potrošnim medicinskim materijalom za potrebe Univerzitetskog
kliničkog centra Republike Srpske
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
pipetor 1 L
I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33000000-0 Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu
Dodatni predmet(i) 33140000-3 Medicinski potrošni materijal
II Ukupna količina ili obim ugovora
Precizirano tenderskom dukumentacijom
II 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora
II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
FCO apoteka Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske, istovareno
III Potkriteriji
R.br. Naziv Učešće
1 Rok plaćanja 30,00 %
2 Cijena 70,00 %
ODJELJAK IV: RAZLOG PONIŠTENJA
Nijedna ponuda nije dostavljena u određenom krajnjem roku
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
V 1. Datum poništenja
7.2.2017.
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
1255-1-1-557-4-21/17
-
MEDICALLUX d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. Pavla Goranina 7 75000 Tuzla
-
PHOENIX d.o.o. Bijeljina - Stefana Dečanskog bb P. Fah 37 76300 Bijeljina
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
BOSNAMEDIC d.o.o. Sarajevo - ul. Merhemića Trg bb 71000 Sarajevo
-
LAB UNICA d.o.o. Sarajevo - ul. Stupska broj 19c-II (prizemlje) Sarajevo
-
EXO MEDICAL d.o.o. Sarajevo - ul. Hasana Merdžanovića bb 71000 Sarajevo
-
Ena d.o.o. Sarajevo - ul. Safvet bega Bašagića br. 40 71000 Sarajevo
-
SANAM STYRKA d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija br. 35 71000 Sarajevo
-
Berg d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 7A 71000 Novo Sarajevo
-
UNIFARM d.o.o. Lukavac - Bistarac, Novo naselje bb 75300 Lukavac
-
MEDICOM d.o.o. Bijeljina - Save Šumanovića br. 89 76300 Bijeljina
-
Mediprom d.o.o. Mostar - ul. Rodočkih branitelja 34 88000 Mostar
-
D.O.O. MEDICAL export-import Mostar - Ul. Maršala Tita br. 237 88000 Mostar