Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Nabavka potrošnog materijala za EEG, EMNG i EP kabineta
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1255-1-1-86-3-26/17
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JZU Univerzitetski klinički centar Republike Srpske
IDB/JIB 4400928890000
Kontakt osoba Vladana Javorac
Adresa Dvanaest beba bb
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Općina/Grad Banja Luka
Telefon (051) 342-806
Faks (051) 342-698
Elektronska pošta javne.nabavke@kc-bl.com
Internet adresa www.kc-bl.com
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
3
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Tender broj: 01-114-4/17 od 04.01.2017. godine radi nabavke potrošnog materijala za EEG, EMNG i EP kabinata za potrebe
Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka potrošnog materijala za EEG, EMNG i EP kabinata za potrebe Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33000000-0 | Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu |
Dodatni predmet(i) | 33140000-3 | Medicinski potrošni materijal |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Sredstva tekućeg poslovanja
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Dokaz o registraciji u odgovarajućem profesionalnom ili drugom registru u zemlji u kojoj je registrovan kojom se dokazuje
njegovo pravo da obavlja profesionalnu djelatnost koja je u vezi sa predmetom nabavke
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Precizirano tenderskom dokumentacijom
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Precizirano tenderskom dokumentacijom
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
7.3.2017.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 7.3.2017. 09:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 7.3.2017. 10:00:00
Adresa i mjesto Služba za javne nabavke i praćenje realizacije ugovora Univerzitetskog kliničkog
centra Republike Srpske (zgrada Ginekologije, kancelarija br.17), Ul. Dvanaest
beba b.b., Banja Luka
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Ponude se dostavljaju u posebno zapecacenoj koverti, na kojoj mora da bude naznaceno: naziv i adresa ugovornog organa,
naziv i adresa ponudaca, broj nabavke: 01-114-1/17, naziv predmeta nabavke i naznaka: "NE OTVARAJ - OTVARA KOMISIJA"
na adresu: Univerzitetski klinicki centar Republike Srpske, Ul. Dvanaest beba bb.
Ponude se predaju licno na protokol Univerzitetskog klinickog centra Republike Srpske ili poštom preporuceno, a primaju se
do 07.03.2017.god. do 9 casova.
Neblagovremene i nepotpune ponude se nece razmatrati.
Javnom otvaranju ponuda uz prezentaciju pismenog ovlaštenja može da prisustvuje predstavnik ponudaca.
Univerzitetski klinicki centar Republike Srpske ne snosi nikakve troškove ponudaca u otvorenom postupku.
Narucilac zadržava pravo da poništi nadmetanje ili odbije sve ponude u bilo koje vrijeme prije sklapanja ugovora u skladu sa
clanom 69.Zakona o javnim nabavkama BiH("Službeni glasnik BiH" broj:39/14).
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Tender broj: 01-114-4/17 od 04.01.2017. godine radi nabavke potrošnog materijala za EEG, EMNG i EP kabinata za potrebe
Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Kape i potrošni materijal za EEG aparat (Medelac Valor) na Klinici za dječije bolesti
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33140000-3 Medicinski potrošni materijal
III Ukupna količina ili obim ugovora
Precizirano tenderskom dokumentacijom
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
34000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora
IV Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Rok plaćanja 20,00 %
2 Cijena 80,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
FCO – Magacin, Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske, istovareno.
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Tender broj: 01-114-4/17 od 04.01.2017. godine radi nabavke potrošnog materijala za EEG, EMNG i EP kabinata za potrebe
Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Potrošni materijal za EMNG, EP i EEG kabinete na Klinici za neurologiju
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33140000-3 Medicinski potrošni materijal
III Ukupna količina ili obim ugovora
Precizirano tenderskom dokumentacijom
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
49000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora
IV Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Rok plaćanja 20,00 %
2 Cijena 80,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
FCO – Magacin, Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske, istovareno
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Tender broj: 01-114-4/17 od 04.01.2017. godine radi nabavke potrošnog materijala za EEG, EMNG i EP kabinata za potrebe
Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Potrošni materijal za EEG kabinet na Klinici za psihijatriju
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33140000-3 Medicinski potrošni materijal
III Ukupna količina ili obim ugovora
Precizirano tenderskom dokumentacijom
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
18000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora
IV Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Rok plaćanja 20,00 %
2 Cijena 80,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
FCO – Magacin, Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske, istovareno
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
1255-1-1-86-3-26/17
-
GLOBEX d.o.o. Zenica - Dobrovoljnih davalaca krvi 4 72000 Zenica
-
AS d.o.o. Jelah-Tešanj - Industrijska zona Ekonomija broj 5 74264 Jelah
-
MEDIMPEX d.o.o. Sarajevo - ul. Igmanska broj 38 71320 Vogošća
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
MEDICALLUX d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. Pavla Goranina 7 75000 Tuzla
-
SANAM STYRKA d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija br. 35 71000 Sarajevo
-
Krajinalijek a.d. Banja Luka u stečaju - Ilije Garašanina 6 78000 Banja Luka
-
BIOMEDICA d.o.o. Sarajevo - ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
MEDICOM d.o.o. Bijeljina - Save Šumanovića br. 89 76300 Bijeljina
-
BROMA BEL d.o.o. Banja Luka - Ul. Branka Popovića br. 39 78000 Banja Luka
-
Co.MEDPROM d.o.o. Banja Luka - Nenada Kostića 24A 78000 Banja Luka
-
Berg d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 7A 71000 Novo Sarajevo
-
INEL-MED d.o.o. Mostar - Ul. Rudarska 20 B (Objekat 1 Centar II) 88000 Mostar
-
MEDI-FREY d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 80/I 71000 Novo Sarajevo
-
Minerva Medica d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića broj 185/XII 71210 Ilidža