Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Nabavka rezervnih dijelova za motorne pile, bušače i HTP pilu
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1177-1-1-28-3-17/17
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv KJP"SARAJEVO-ŠUME"D.O.O.
IDB/JIB 4200630090001
Kontakt osoba Tukelija Midhat, saob.teh.
Adresa Maršala Tita 7/2
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 219-173
Faks (033) 219-172
Elektronska pošta info@sarajevo-sume.ba
Internet adresa www.sarajevo-sume.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Kantonalni nivo,Kanton Sarajevo
I 5.c. Djelatnost
Ostalo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
9 Mjesec(i)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
20000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Rezervni dijelovi za Motorne pile, bušače i HTP pilu
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Rezervni dijelovi za Motorne pile, bušače i HTP pilu
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 34330000-9 | Rezervni dijelovi za teretna vozila, furgone i automobile |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Kako je navedeno u tenderskoj dokumentaciji
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
fcco Centralni magacin“Hadžići“ i fcco Mehanička radionica „Srednje“.
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kako je navedeno u tenderskoj dokumentaciji.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Kako je navedeno u tenderskoj dokumentaciji.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Kako je navedeno u tenderskoj dokumentaciji.
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
9.3.2017.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 9.3.2017. 09:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 9.3.2017. 12:45:00
Adresa i mjesto Ul. Maršala Tita br. 7/II, 71000 Sarajevo, Direkcija Ugovornog organa
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Specifikacija rezervnih dijelova je data u Excel file-u i sastoji se od više Sheet-ova, potrebno je da sve popuniti i u skladu sa
istim dostaviti ponudu.
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
1177-1-1-28-3-17/17
-
SKY TOPECO d.o.o. Beograd - Kralja Milana 18/1 11070 Novi Beograd
-
ELNOS BL d.o.o. Banja Luka - Ulica Blagoja Parovića broj 100 E 78000 Banja Luka
-
EURO-M d.o.o. Sarajevo - ul. Safeta Zajke br. 242 71000 Sarajevo
-
BG ENERGO-TIM d.o.o. Prijedor - Ul. Proleterskih brigada broj 7 79101 Prijedor
-
INVING INVEST INŽENJERING d.o.o. Prijedor - Proleterskih brigada br. 7 79101 Prijedor
-
Meridijana d.o.o. Brodac - Bijeljina - Gornji Brodac bb 76313 Brodac - Bijeljina
-
ENERGOINVEST - SUE d.d. Sarajevo Ilidža - ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
Elektromontaža Trebinje d.o.o. Trebinje - Kolubarska bb 89101 Trebinje
-
HIZ - TRADE d.o.o. Sarajevo - Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
ELCOR d.o.o. Grude - GZ Pogana vlaka - Poljanice br. 7 88340 Grude