Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(aukcija) Nabavka sredstava za održavanje higijene
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
312-7-1-11-3-9/17
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv FOND ZA PENZIJSKO I INVALIDSKO OSIGURANJE RS
IDB/JIB 4400411170007
Kontakt osoba Nataša Mrkonjić
Adresa Njegoševa br. 28A
Poštanski broj 76300 Bijeljina (sp bl)
Opština/Grad Bijeljina (Bijeljina)
Telefon (055) 211-660
Faks (055) 202-936
Elektronska pošta csluzba@fondpiors.org
Internet adresa www.fondpiors.org
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Socijalna skrb
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka robe-sredstava za održavanje higijene za potrebe Fonda za penzijsko i invalidsko osiguranje Republike
Srpske
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka robe-sredstava za održavanje higijene za potrebe Fonda za penzijsko i invalidsko osiguranje Republike
Srpske
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39800000-0 | Proizvodi za čišćenje i poliranje |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Opisano u TD
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
38400,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Isporuka robe će se vršiti na adrese organizacionih jedinica Fonda sa pripadajućim poslovnicama, kako je
navedeno u tački 9. TD
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
12 mjeseci
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 4. Ograničenja za učešće
U skladu sa članom 45. ZJN. Detaljno definisano u TD
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
U skladu sa članom 46. ZJN. Detaljno definisano u TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
U skladu sa članom 48. i 49. ZJN. Detaljno definisano u TD
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
23.2.2017.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 27.2.2017. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 27.2.2017. 12:30:00
Adresa i mjesto Fond PIO Republike Srpske, ul. NJegoševa 28a, I sprat, kanc.br.29
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Trošak pripreme ponude i podnošenja ponude u cjelini snosi ponuđač. TD se objavljuje na Portalu javnih nabavki,
kroz informacioni sistem "E-nabavke" (www.ejn.gov.ba) i ista se može preuzeti isključivo sa ovog portala. U ovom
postupku javne nabavke Fond je predvidio e-aukciju.
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
312-7-1-11-3-9/17
-
NOVO-TEKS d.o.o. Banja Luka - Nenada Kostića br. 20 D 78000 Banja Luka
-
TUŠ-TRADE d.o.o. Bihać- u stečaju - Plješevička br.157 77101 Bihać
-
Granini d.o.o. Modriča u stečaju - Riste Mikičića bb 74480 Modriča
-
MANGO Slađana Patljak s.p. Modriča - Dositeja Obradovića 5B, Modriča, Modriča 74480 Modriča
-
DERBY TRADE d.o.o. BRČKO DISTRIKT - Ul. Jovana Dučića br. 1 76100 Brčko
-
HEMING-HERCEGOVINA d.o.o. Gacko - Solunskih dobrovoljaca broj 56 89245 Gacko
-
Keckom d.o.o. Banja Luka - Ulica ravnogorska broj 24 78000 Banja Luka
-
SISTEM QUALITAS d.o.o. Pale - Jovana Cvijića broj 2B 71420 Pale
-
Nivex d.o.o. Sarajevo, likvidiran - Radnička 70-a 71000 Sarajevo
-
NESTRO PETROL a.d. Banja Luka - Ulica kralja Petra I Karađorđevića broj 83A 78000 Banja Luka
-
ECOTIME d.o.o. Sarajevo - ul. Lužansko polje broj 7 71210 Ilidža
-
09.03.2017