Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Odluka o pokretanju postupka javne nabavke kancelarijskog namještaja - kancelarijski ormar
Na osnovu člana 18. stav 1. i člana 90., au vezi člana 17. stav 1. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik Bosne i Hercegovine", broj: 39/14), člana 4. stav 3. Pravilnika o postupku direktnog sporazuma („Službeni glasnik Oppggine Opggra Luka", broj: 2/15 i 11/15), člana 59. i 82. stav 3. Zakona o lokalnoj samoupravi („Službeni glasnik Republike Srpske", broj: 97/16), člana 60. Statuta Oppggine Opggra Luka („Službeni glasnik Opštine Oštra Luka", broj: 6/15), Načelnik Opštine Oštra Luka, donosi:
ODLUKU
o pokretanju postupka javne nabavke
Član 1.
Pokreće se postupak javne nabavke:
1. Predmet javne nabavke, robe: Nabavka kancelarijskog namještaja - kancelarijski ormar.
2. Redni broj nabavke u Planu javnih nabavki za 2017. godinu: 3.
3. Procjenjena ukupna vrijednost nabavke je: 427,15 KM bez PDV-a.
4. Sredstva za finansiranje su obezbjeđena u budžetu Opštine Oštra Luka za 2017. godinu, na kontu: 516141 - „Izdaci za sitan inventar, auto gume, odjeća, obuća".
5. Postupak za dodjelu ugovora: direktni sporazum.
6. Početkom realizacije ove Odluke podrazumijeva se dan njenog donošenja.
Član 2.
Zaključenim ugovorom o javnoj nabavci iz člana 1. ove Odluke smatraće se ispostavljeni račun od strane dobavljača.
Zadužuje se Služba za finansije Opštinske uprave Opštine Oštra Luka da po javnoj nabavci izvršenoj u skladu sa ovom Odlukom, u roku od 5 dana od dana zaprimanja računa iz stava 1. ovog člana Odluke, kopiju istog dostavi službeniku za javne nabavke.
Zadužuje se službenik za javne nabavke da na osnovu dostavljenog računa iz stava 2. ovog člana Odluke izvrši unos izvještaja o provedenom postupku javne nabavke koringgenjem Informacionog sistema E-nabavke.
Član 3.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i biće objavljena u „Službenom glasniku Opštine Oštra Luka".
Obrazloženje
Ovom odlukom pokreće se nabavka kancelarijskog namještaja, odnosno jednog kancelarijskog ormara koji će služiti za potrebe arhive.
Iz gore pomenutih razloga, a u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, Opština Oštra Luka će izvršiti predmetnu javnu nabavku postupkom direktnog sporazuma.
Načelnik opštine
Dragan Stanar
REPUBLIKA SRPSKA
OPŠTINA OŠTRA LUKA
NAČELNIK
Broj: 02-020-9/17
Datum: 16.01.2017. godine
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
AKSA d.o.o. ZENICA - ul. Londža 128b PC Roma II 72000 Zenica
-
Koncept adc d.o.o. Banja Luka - Jovana Dučića br 74 c 78000 Banja Luka
-
Dineco d.o.o. Trebinje - Melentija Perovića, Lučin do bb 89101 Trebinje
-
IMAKO a.d. Banja Luka - Ulica Kralja Alfonsa XIII broj 21 78000 Banja Luka
-
DERBY TRADEd.o.o.BRČKO DISTRIKT - Ul. Jovana Dučića br. 1 76100 Brčko
-
DUKA & BOSNA d.o.o. Brčko - Braće Ćuskića broj 76000 Brčko Distrikt
-
VIDRA d.o.o. Banja Luka, u stečaju - Ulica Vaclava Havleka Vene broj 11 78000 Banja Luka
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka