Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 20.02.2017. 16:23

(pregovarački postupak) Nabavka pasoških knjižica

Izvor: Akta.ba, 20.02.2017.

Bosna i Hercegovina

Agencija za identifikacijske/identifikacione

isprave/dokumente, evidenciju

i razmjenu podataka

 

Broj: 15-03-16-5-337/16

Datum: 20.2.2017. godine

 

PREDMET: Poziv za dostavljanje zahtjeva za učešće u pregovaračkom postupku bez objave obavještenja za nabavku pasoških knjižica

 

Agencija za identifikaciona dokumenta, evidenciju i razmjenu podataka Bosne i Hercegovine, sa sjedištem u Banja Luci, u skladu sa planiranim aktivnostima ima potrebu za javnu nabavku pasoških knjižica.

Imajući u vidu prethodno navedeno pozivamo vas na učešće u pregovaračkom postupku bez objave obavještenja za dodjelu ugovora za nabavku predmetnih roba zbog razloga krajnje hitnosti.

 

1. INFORMACIJE O UGOVORNOM ORGANU

Ugovorni organ: Agencija za identifikaciona dokumenta, evidenciju i razmjenu podataka Bosne i Hercegovine

Adresa: Petra Kočića 61. Banja Luka

Identifikacijski broj: 4402889700004

Telefon: 051/340-170

Faks: 051/340-180

Web stranica: www.iddeea.gov.ba

Lice koje je ovlašteno da vodi komunikaciju u ime ugovornog organa sa dobavljačima:

Adnan Vukojević, Tel. 051/336-300

e-mail: adnan.vukojevic@iddeea.gov.ba

 

PREDMET NABAVKE:

Predmet pregovaračkog postupka bez objave obavještenja o nabavci je dodjela ugovora za nabavku pasoških knjižica, po specifikaciji navedenoj u tehničkoj specifikaciji.

Oznaka i naziv iz JRJN-a: Pasoši, CPV codes 22451000-6.

Vrsta postupka javne nabavke: Pregovaračkog postupka bez objave obavještenja o nabavci

Vrsta ugovora o javnoj nabavci (robe/usluge/radovi): Robe

Mjesto na kojem će se isporučivati roba je Banja Luka.

Procijenjena vrijednost javne nabavke (bez uključenog PDV) : 9.401.709,40 KM

Ugovor se zaključuje na period od 12 (dvanaest) mjeseci računajući od dana zaključenja ugovora.

Kriterij za dodjelu ugovora: Najniža cijena

Alternativne ponude nisu dozvoljene.

Nije predviđeno zaključivanje okvirnog sporazuma.

Ugovorni organ ne snosi nikakve troškove kandidata nastale po ovom postupku o javnoj nabavci.

 

Pregovarački postupak će se provesti u tri faze:

Prva faza -Pretkvalifikacija: Kandidati podnose zahtjeve za učešće na način i u formi propisanoj ovim pozivom;

Druga faza-Poziv na dostavljanje početnih ponuda i na pregovaranje: Ugovorni organ šalje Poziv za dostavljanje početnih ponuda kandidatima koji su zadovoljili pretkvalifikacijske uslove ugovornog organa. Nakon primanja početnih ponuda ugovorni organ pismenim putem poziva sve kandidate koji su dostavili početne ponude da započnu pregovore sa ugovornim organom;

Treća faza-Poziv za dostavljanje konačnih ponuda i ocjenjivanje konačnih ponuda:

Nakon zaključivanja pregovora ugovorni organ šalje Poziv za podnošenje konačnih ponuda onim kandidatima sa kojima je pregovarao. Kandidati dostavljaju konačne ponude koje se otvaraju i koje će ugovorni organ pregledati da bi se osiguralo da su ponude prihvatljive. Ugovorni organ ocjenjuje konačne ponude i nakon toga dodjeljuje ugovor kandidatu koji podnese najbolje ocijenjenu prihvatljivu ponudu.

 

PRAVO UČEŠĆA

Pravo učešća u pregovaračkom postupku ima kandidat koji je registrovan i ovlašten za obavljanje djelatnosti koja je predmet ovog postupka, što se dokazuje validnom dokumentacijom.

Kandidat je obavezan dostaviti zahtjev za učešće sa dokazima u prilogu iz kojih se može utvrditi da zadovoljava kriterije za učešće propiane ovim pozivom.

 

2. PRETKVALIFIKACIJA

Kriteriji za učešće i potrebni dokazi

U skladu sa članovima 44. - 52. Zakona, kandidati trebaju ispunjavati sljedeće uslove:

a) da nema smetnji za njihovo učešće u smislu odredbe člana 45. Zakona;

b) da imaju pravo na obavljanje profesionalne djelatnosti i/ili da su registrovani u relevantnim profesionalnim ili trgovačkim registrima u smislu odredbe člana 46. Zakona;

c) da njihovo ekonomsko i finansijsko stanje garantuje uspješnu realizaciju ugovora u smislu odredbe člana 47. Zakona;

d) da njihova tehnička i profesionalna sposobnost garantuje uspješnu realizaciju ugovora u smislu odredbe člana 48. Zakona;

e) da ne postoji diskvalifikacija po osnovu sukoba interesa ili korupcije u smislu odredbe člana 52. Zakona.

2.1 Kandidat je dužan u svrhu dokazivanja lične sposobnosti iz člana 45. Zakona dokazati da :

a) u krivičnom postupku nije osuđen pravosnažnom presudom za krivična djela organizovanog kriminala, korupciju, prevaru ili pranje novca, u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registrovan;

b) nije pod stečajem ili nije predmet stečajnog postupka, osim u slučaju postojanja važeće odluke o potvrdi stečajnog plana ili je predmet postupka likvidacije, odnosno u postupku je obustavljanja poslovne djelatnosti, u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registrovan;

c) je ispunio obaveze u vezi sa plaćanjem penzijskog i invalidskog osiguranja i zdravstvenog osiguranja, u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili propisima zemlje u kojoj je registrovan;

d) je ispunio obaveze u vezi sa plaćanjem direktnih i indirektnih poreza, u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registrovan.

Dokazi koji se zahtjevaju:

2.1.1 Kandidat u svrhu dokaza o ispunjavanju uslova iz člana 45. Zakona dužan je dostaviti Izjavu o ispunjenosti uslova iz člana 45. stav (1) tačke a) do d) Zakona (Aneks 3) popunjenu i ovjerenu kod notara ili drugog nadležnog organa.

Izjava ne smije biti starija od 15 dana od dana predaje zahtjeva za učešće. Ukoliko zahtjev za učešće dostavlja grupa kandidata, svaki član grupe je dužan dostaviti ovjerenu izjavu. Kandidat kojem bude dodijeljen ugovor obavezan je dostaviti sljedeće dokumente kojima će potvrditi da se slučajevi navedeni Izjavi ne odnose na njega:

a) uvjerenje/izvod/potvrda iz evidencije nadležnog suda kojim dokazuje da u krivičnom postupku nije izrečena pravosnažna presuda kojom je osuđen za krivično djelo učešća u kriminalnoj organizaciji, za korupciju, prevaru ili pranje novca u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registrovan;

b) uvjerenje/izvod/potvrda nadležnog suda ili organa uprave kod kojeg je registriran kandidat kojim se potvrđuje da nije pod stečajem niti je predmet stečajnog postupka, da nije predmet postupka likvidacije, odnosno da nije u postupku obustavljanja poslovne djelatnosti u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registrovan;

c) uvjerenje/izvod/potvrda nadležnih institucija (nadležne poreske uprave ili ukoliko se radi o kandidatu koji nije registrovan u Bosni i Hercegovini) kojim se potvrđuje da je kandidat izmirio dospjele obaveze, a koje se odnose na doprinose za penziono i invalidsko osiguranje i zdravstveno osiguranje;

d) uvjerenje/izvod/potvrda nadležnih institucija da je kandidat uredno izmirio dospjele obaveze u vezi s plaćanjem direktnih i indirektnih poreza.

NAPOMENA: Jedan od načina da domaći kandidati dokument naveden pod tačkom a) dobiju bez naplate takse je da podnesu zahtjev Sudu Bosne i Hercegovine. Instrukcija za podnošenje zahtjeva za izdavanje uvjerenja može se preuzeti na web stranici: http://www.sudbih.gov.ba.

Navedene dokaze o kvalifikaciji izabrani kandidat je dužan dostaviti u roku od 5 dana, od dana zaprimanja obavještenja da je kvalifikovan. Izabrani kandidat je dužan dostaviti originale ili ovjerene kopije navedene dokumentacije ne starije od tri mjeseca od momenta dostavljanja zahtjeva za učešće.

Kao dokaz za ispunjavanje uslova iz tačke c) i d) prihvata se i sporazum kandidata s nadležnim poreskim institucijama o reprogramiranom, odnosno odgođenom plaćanju obaveza kandidata po osnovu poreza i doprinosa i indirektnih poreza, uz potvrdu poreskih organa da kandidat u predviđenoj dinamici izmiruje svoje reprogramirane obaveze. U slučaju da kandidati imaju zaključen sporazum o reprogramu obaveza, odnosno odgođenom plaćanju, po osnovu doprinosa za penzijsko-invalidsko osiguranje, zdravstveno osiguranje, direktne i indirektne poreze, dužni su dostaviti potvrdu nadležne institucije/a da kandidat u predviđenoj dinamici izmiruje svoj reprogramirane obaveze. Ukoliko je kandidat zaključio sporazum o reprogramu obaveza ili odgođenom plaćanju obaveza i izvršio samo jednu uplatu obaveza, neposredno prije dostave zahtjeva za učešće, ne smatra se da u predviđenoj dinamici izvršavaju svoje obaveze i taj kandidat neće biti kvalifikovan u ovom postupku javne nabavke.

Ugovorni organ može diskvalifikovati kandidata iz ovog postupka javne nabavke ukoliko može dokazati da je kandidat bio kriv za težak profesionalni propust počinjen tokom perioda od tri godine prije početka postupka, ali samo ukoliko može dokazati na bilo koji način, pri čemu su posebno značajni i/ili nedostaci koji se ponavljaju u izvršavanju bitnih zahtjeva ugovora koji su doveli do njegovog prijevremenog raskida (npr. dokaz o prijevremenom raskidu ranijeg ugovora zbog neispunjavanja obaveze u skladu sa Zakonom o obligacionim odnosima), nastanka štete (pravosnažna presuda nadležnog suda za štetu koju je pretrpio ugovorni organ), ili drugih sličnih posljedica koje su rezultat namjere ili nemara privrednog subjekta određene težine (dokazi u skladu sa postojećim propisima u Bosni i Hercegovini).

Ukoliko zahtjev za učešće dostavlja grupa kandidata, svaki član grupe mora ispunjavati uslove u pogledu lične sposobnosti i dokazi se dostavljaju za svakog člana grupe.

2.2 U pogledu sposobnosti za obavljanje profesionalne djelatnosti, u skladu sa članom 46. Zakona, kandidat mora ispunjavati minimalno sljedeće uslove:

• da je registrovan u odgovarajućim profesionalnim ili drugim registrima zemlje u kojoj je registrirovan da obavlja profesionalnu djelatnost, koja je u vezi s predmetom nabavke.

Dokazi koji se zahtjevaju:

2.2.1 Dokaz o registraciji u odgovarajućim profesionalnim ili drugim registrima zemlje u kojoj je registrovan ili da osigura posebnu izjavu ili potvrdu nadležnog organa kojom se dokazuje njegovo pravo da obavlja profesionalnu djelatnost, koja je u vezi s predmetom nabavke. Navedeni dokumenti priznaju se na teritoriji Bosne i Hercegovine, bez obzira na kojem nivou vlasti su izdati. Ukoliko zahtjev za učešće dostavlja grupa kandidata, dokaz o registraciji obavezno dostavljaju svi članovi grupe kandidata od kojih minimalno jedan član grupe mora biti registrovan za obavljanje djelatnosti koja je predmet nabavke.

2.3 U pogledu ekonomske i finansijske sposobnosti, u skladu sa članom 47. Zakona, kandidati moraju ispunjavati minimalno sljedeće uslove:

a) promet u segmentu poslovanja koji je predmet nabavke za posljednje tri finansijske godine ili od datuma registracije, odnosno početka poslovanja u predmetnom segmentu, ako je kandidat registriran, odnosno počeo s radom prije manje od tri godine, ne smije biti ispod 4.000.000 KM sa uračunatim PDV-om;

b) da račun kandidata nije bio blokiran u posljednjih šest mjeseci od dana dostavljanja zahtjeva za učešće.

Dokazi koji se zahtjevaju:

2.3.1 Kandidat u svrhu dokaza o ispunjavanju uslova iz člana 47. Zakona dužan je dostaviti Izjavu o ispunjenosti uslova iz člana 47. stav (1) tačke a) do d) Zakona (Aneks 4) ovjerenu od kandidata. Izjava ne smije biti starija od 15 dana od dana predaje zahtjeva za učešće;

2.3.2 Izjavu o ukupnom prometu kandidata, kao i izjava o prometu u segmentu poslovanja koji je predmet ove nabavke iz koje je moguće utvrditi promet u segmentu poslovanja koji je predmet ove nabavke od minimalno 4.000.000 KM u posljednje tri finansijske godine ili od datuma registracije, odnosno početka poslovanja, ako je kandidat registriran, odnosno počeo s radom prije manje od tri godine. Izjava koja se prilaže ovjerava se kod nadležnog organa. Izjava treba da bude jedan dokument koji sadrži podatke o ukupnom prometu i podatke o prometu u segmentu poslovanja koji je predmet nabavke, s tim što ukupan promet u segmentu poslovanja koji je predmet nabavke mora da iznosi minimalno 4.000.000 KM sa uračunatim PDV-om u posljednje tri finansijske godine ili od datuma registracije, odnosno početka poslovanja, ako je kandidat registriran, odnosno počeo s radom prije manje od tri godine;

2.3.3 Potvrda banke kojom se dokazuje da u posljednjih šest mjeseci od dana dostavljanja zahtjeva za učešće račun kandidata nije bio blokiran. Potvrda ne smije biti starija 3 (tri) mjeseca.

Dokumenti navedeni u tački 2.3.2 i 2.3.3 dostavljaju se uz zahtjev za učešće kao obične kopije.

Dokaze o kvalifikaciji navedene u tački 2.3.2 i 2.3.3 kandidat je dužan dostaviti u roku od 5 dana od dana zaprimanja obavještenja da je kvalifikovan, i to u originalu ili ovjerenoj kopiji.

2.4 U pogledu tehničke i profesionalne sposobnosti, u skladu sa članom 48. Zakona, kandidati moraju ispunjavati minimalno sljedeće uslove:

a) da je kandidat u posljednje tri godine računajući od dana dostavljanja zahtjeva za učešće, uredno izvršio minimalno jedan ugovor u kojem su predmet nabavke pasoške knjižice, s tim da je iznos izvršenog ugovora ili zbirni iznos svih izvršenih ugovora koji su predmet nabavke minimalno 4.000.000 KM (četirimiliona konvertibilnih maraka);

b) da će gotovi obrasci sa sigurnosnim elementima i elektronskim memorijskim elementom biti testirani o trošku kandidate u osposobljenoj laboratoriji ili institutu za tu vrstu testiranja, i to od strane nezavisne laboratorije sa certifikatom ISO 9001/2000, koja je priznata (ili je članica) od strane European co-operation for Accreditation (EA) ili International Accreditation Forum (IAF), da će kandidat i eventualni podugovarač imati neophodne proizvodne kapacitete tokom procesa izrade obrazaca pasoških knjižica i tokom procesa pripreme repromaterijala za izradu obrazaca pasoških knjižica, da će omogućiti ovlaštenim predstavnicima ugovornog organa uvid u iste, te da prihvata kontrolu kvaliteta tokom proizvodnje i personalizacije na način definisan tenderskom dokumentacijom.

Dokazi koji se zahtjevaju:

a) Dokaz o uredno izvršenim ugovorima u formi spiska izvršenih ugovora, s tim da je iznos izvršenog ugovora ili zbirni iznos svih izvršenih ugovora minimalno 4.000.000 KM (četirimiliona konvertibilnih maraka) sa uračunatim PDV-om, a koji je predmetom nabavke, u posljednje tri godine ili od datuma registracije, odnosno početka poslovanja, ako je kandidat registriran, odnosno počeo s radom prije manje od tri godine. Uz spisak izvršenih ugovora mora se dostaviti minimalno jedna potvrda sa iznosom minimalno 4.000.000 KM, ili više potvrda koje daje druga ugovorna strana o njihovoj realizaciji, tako daje njihov zbirni iznos minimalno 4.000.000 KM. U slučaju da se takva potvrda iz objektivnih razloga ne može dobiti od ugovorne strane koja nije ugovorni organ, vrijedi izjava privrednog subjekta o uredno izvršenim ugovorima, uz predočavanje dokaza o učinjenim pokušajima da se takve potvrde osiguraju. U slučaju da kandidat dostavlja potvrdu koja se odnosi na izvršenje okvirnog sporazuma, iznos okvirnog sporazuma kada se podijeli sa brojem godina za koje je isti sklopljen ili brojem ugovora sklopljenih na osnovu okvirnog sporazuma mora da bude minimalno 4.000.000 KM;

b) Izjava o ispunjenosti uslova iz člana 49. stav (1) tačka f) Zakona (Aneks 5) ovjerenu od kandidata. Izjava ne smije biti starija od 15 dana od dana predaje zahtjeva za učešće.

Dokaze o kvalifikaciji navedene u tački 2.4 kandidat je dužan uz zahtjev za učešće dostaviti u originalu ili ovjerenoj kopiji.

NAPOMENA: Ugovorni organ zadržava pravo da izvrši provjeru istinitosti i tačnosti dostavljenih dokumenata, traži odgovarajuća pojašnjenja od kandidata i traži dostavljanje ovjerenih dokumenata navedenih u izjavama.

Potvrda o uredno izvršenim ugovorima koje su tražene ovog poziva moraju sadržavati minimalno sljedeće podatke:

a) naziv i sjedište ugovornih strana ili privrednih subjekata;

b) predmet ugovora;

c) vrijednost ugovora;

d) vrijeme i mjesto izvršenja ugovora;

e) navode o uredno izvršenim ugovorima.

U slučaju da se takva potvrda iz objektivnih razloga ne može dobiti od ugovorne strane koja nije ugovorni organ, vrijedi izjava privrednog subjekta o uredno izvršenim ugovorima, uz predočavanje dokaza o učinjenim pokušajima da se takve potvrde osiguraju.

NAPOMENA: Iznosi navedeni u referencama, odnosno potvrdama o uredno izvršenim ugovorima, garancijama ili drugim dokumentima koji su traženi ovim pozivom mogu da budu izraženi i u drugoj valuti. Ako novčani iznos na koji glasi takav dokument nije izražen u konvertibilnim markama, već u drugoj valuti, iznos u dostavljenom mora da odgovara protuvrijednosti u konvertibilnim markama, po srednjem kursu odnosne valute koji je utvrdila nadležna finansijska organizacija u vrijeme dostavljanja zahtjeva za učešće.

2.5 Kandidat u svrhu dokaza o ispunjavanju uslova iz člana 52. Zakona, odnosno uslova u pogledu utvrđivanja diskvalifikacije po osnovu sukoba interesa ili korupcije, dužan je uz zahtjev za učešće dostaviti Izjavu o ispunjenosti uslova iz člana 52. Zakona (Aneks 6) ovjerenu kod notara ili drugog nadležnog organa. Izjava ne smije biti starija od 15 dana od dana predaje zahtjeva za učešće.

Ako je period od registracije/osnivanja kandidata kraći od perioda za koji ugovorni organ zahtijeva izjave i dokumente koji se odnose na ekonomsko i finansijsko stanje i tehničku i profesionalnu sposobnost kandidata, kandidat treba dostaviti dokumente samo za period od svoje registracije/osnivanja. Dokumenti koji su pomenuti pod tačkom 2.2.1 mogu se dostaviti u originalu ili kopiji ovjerenoj od strane nadležne institucije. U slučaju ozbiljne sumnje u pogledu autentičnosti ili čitljivosti kopije, odnosno cjelokupne dokumentacije dostavljene uz zahtjev za učešće, ugovorni organ može zahtijevati da se dostave dokumenti u originalu.

U slučaju da zahtjev za učešće dostavlja fizičko lice u smislu odredbe člana 2. stav (1) tačka c) Zakona, u svrhu dokaza u smislu ispunjavanja uslova lične sposobnosti dužan je dostaviti sljedeće dokaze:

a) potvrda nadležnog opštinskog organa da je registrovan i da obavlja djelatnost za koju je registrovan,

b) potvrda nadležne poreske uprave da izmiruje doprinose za penziono-invalidsko osiguranje i zdravstveno osiguranje za sebe i zaposlene (ukoliko ima zaposlenih u radnom odnosu),

c) potvrda nadležne poreske uprave da izmiruje sve poreske obaveze kao fizičko lice registrovano za samostalnu djelatnost.

Pored dokaza o ličnoj sposobnosti, dužan je dostaviti sve dokaze u pogledu ekonomsko- finansijske sposobnosti i tehničke i profesionalne sposobnosti, koji se traže ovim pozivom.

U slučaju da zahtjeve dostavljaju grupe kandidata, ugovorni organ će prilikom ocjene stepena u kojem su ispunjeni kriteriji utvrđeni u ovom pozivu, uzeti u obzir finansijsko stanje, kvalifikacije i tehničku i profesionalnu sposobnost članova grupe kandidata. Stoga, članovi grupe kandidata mogu dostaviti jedan paket dokumenata koji su navedeni u tački 2.3 i 2.4 ovog poziva. Dokumenti koji su navedeni pod tačkom 2.1.1, 2.2.1 i 2.5 moraju se posebno pripremiti za svakog člana grupe kandidata, kao i dokumente za koje je određeno da je svaki član grupe kandidata dužan dostaviti.

Ako se u ovom pozivu zahtijeva osiguranje certifikata koje izdaju nezavisna tijela, a kojima se potvrđuje da kandidat zadovoljava određene standarde osiguranja kvaliteta, ugovorni organ dužan je pozvati se na sisteme osiguranja kvaliteta koji se zasnivaju na odgovarajućim evropskim serijama standarda koje su potvrdila tijela koja su u skladu s evropskim serijama standarda koje se tiču izdavanja certifikata. Ugovorni organ dužan je prihvatiti i druge dokaze o ekvivalentnim mjerama osiguranja kvaliteta od kandidata koji nemaju pristupa takvim certifikatima, ali je kandidat u zahtjevu za učešće dužan da navede i opiše da je navedeni dokaz o mjerama osiguranja kvaliteta ekvivalentan mjerama osiguranja kvaliteta koje su tražene.

Ugovorni organ odbacuje zahtjev za učešće ako kandidat nije dostavio tražene dokaze ili je dostavio nepotpune dokaze ili je lažno predstavio informacije koje su dokaz ispunjavanja uslova iz čl. 45. do 51. Zakona.

Ugovorni organ može pozvati kandidate da u roku od tri dana pojasne dokumente koje su dostavili u skladu s čl. 45. do 51. zakona ili da dostave originalne dokumente radi poređenja s kopijom koja je dostavljena uz zahtjev za učešće, a s ciljem otklanjanja formalnog nedostatka dokumenata.

Svi kandidati će biti obaviješteni o ishodu kvalifikacije i to u roku od 7 (sedam) dana od dana donošenja odluke. Samo kvalificirani kandidati će biti pozvani da dostave početne ponude i zatim da učestvuju u pregovorima o tehničkim, ekonomskim, pravnim i drugim aspektima ugovora, ako ugovorni organ ocjeni da ima osnova za pregovaranje u cilju postizanja ekonomski, tehnički i pravno najpovoljnije ponude.

Sve stranice zahtjeva za učešće moraju biti numerisane na način da je vidljiv redni broj stranice, kao i čvrsto uvezane jamstvenikom. Jamstvenik ima za cilj da omogući zajedničko uvezivanje cjelokupne dokumentacije odnosno svih stranica koje čine sastavni dio zahtjeva za učešće u jednu cjelinu, na način da se onemogući naknadno umetanje ili vađenje bilo kojih dijelova odnosno stranica zahtjeva za učešće, a sve iz razloga pravne sigurnosti kako u pogledu ugovornog organa tako i u pogledu ponuđača. Uvezivanje zahtjeva za učešće jamstvenikom vrši se čvrstim najčešće višebojnim koncem i to tako što se konac odnosno jamstvenik provlači kroz sve stranice zahtjeva za učešće, koji, a potom se krajevi jamstvenika na zahtjevu za učešće zapečate odgovarajućom naljepnicom na koju se otisne pečat ponuđača. Krajevi jamstvenika se mogu zapečatiti i voskom ili plombom. Osim toga, u slučaju da zahtjev za učešće dostavljaju grupe kandidata, uz zahtjev za učešće se mora dostaviti i punomoć kojom se navedena lica ovlašćuju da predstavljaju grupu kandidata u toku postupka nabavke (punomoć može takođe sadržavati i ovlaštenje za potpisivanje ugovora).

 

3. NAČIN DOSTAVLJANJA ZAHTJEVA ZA UČEŠĆE

Krajnji rok za dostavljanje zahtjeva za učešće je 27.02.2017. godine do 10:00 sati na adresu Agencija za identifikaciona dokumenta, evidenciju i razmjenu podataka Bosne i Hercegovine, Banja Luka, ulica Petra Kočića 61.

Kandidat će dostaviti zahtjev za učešće u zatvorenoj neprovidnoj koverti sa nazivom i adresom kandidata, na kojoj će pisati sljedeće riječi:

Zahtjev za učešće

Evidencijski broj nabavke: 15-03-16-5-337/16

Komisija za javne nabavke

Agencija za identifikaciona dokumenta, evidenciju i razmjenu podataka BiH

Petra Kočića 61 78000

Banja Luka, BiH

Naziv i adresa kandidata-u gornjem lijevom uglu koverte

Zahtjev za učešće obavezno sadrži dokaze o kvalifikaciji iz tačke 2 ovog poziva i sve anekse (osim Aneksa 1) koji čine prilog ovom pozivu.

 

4. OCJENA PONUDA

U ovom poglavlju su date instrukcije vezane za ocjenjivanje ponude.

Kriteriji dodjele ugovora je najniža cijena tehnički zadovoljavajuće ponude.

Ugovor se dodjeljuje kvalifikovanom kandidatu koji je dostavio tehnički zadovoljavajuću ponudu sa najnižom cijenom.

 

5. Spisak privrednih subjekata isključenih iz postupka javne nabavke zbog sukoba interesa

U skladu sa članom 52. stav 4. Zakona o javnim nabavkama BiH u postupku javne nabavke ne mogu učestvovati sljedeći pravni subjekti:

• ENERGOCOMPANY d.o.o. Banja Luka;

• ĆORIĆ DENART d.o.o. Prnjavor;

• EKO GRAND-MS d.o.o. Banja Luka.

 

6. DATUM I VRIJEME II i III FAZE POSTUPKA

O datumu i vremenu II i III faze postupka ugovorni organ će nakon što utvrdi da su se za to stekli svi potrebni uslovi blagovremeno obavijestiti sve kvalifikovane kandidate.

Ugovorni organ će pozvati na pregovore kandidate čija početna ponuda budu proglašena prihvatljivom u cilju postizanja najpovoljnije ponude za ugovorni organ. Redoslijed kandidata za pregovore izvršit će se na osnovu redoslijeda podnošenja početnih ponuda koje su blagovoremeno zaprimljene na protokol ugovornog organa i koje su prihatljive, na način da će se pregovori sa kandidatija vršiti onim redoslijedom kako su početne ponude podnesene na protokol ugovornog organa. U konkretnom slučaju na pregovore će se prvo pozvati kandidat čija je ponuda prva zaprimljena na protokol ugovornog organa, a zatim ponuda kandidata čija je ponuda zaprimljena nakon toga. U slučaju da su dvije početne ponude zaprimljene u isto vrijeme, redoslijed kandidata za pregovore sa kandidatima koji su dostavili ponude u isto vrijeme određuje se žrijebanjem.

Osobe koje budu predstavljale kandidata moraju dostaviti dokaz kojim potvrđuju da imaju punomoć kojom su ovlaštene da djeluju u tom svojstvu (original ili ovjerena kopiju punomoći).

Nakon provedenih pregovora, ugovorni organ će pozvati kandidata da dostavi konačnu ponudu uključujući i konačnu cijenu, na bazi uslova koji su dogovoreni tokom pregovora i utvrđenih kriterija.

 

7. NAPOMENA

Sve anekse koji su sastavni dio ovog poziva, osim Aneksa 1 i Aneksa 7, kandidat je dužan da dostavi uz zahtjev za učešće, te je dužan da iste dostavi popunjene na način naveden u obom pozivu.

Sljedeći aneksi su sastavni dio ovog poziva:

Aneks 1 : Tehnička specifikacija,

Aneks 2 : Podaci o kandidatu,

Aneks 3: Izjava o ispunjenosti uslova iz člana 45. Zakona

Aneks 4: Izjava o ispunjenosti uslova iz člana 47. Zakona

Aneks 5: Izjava o ispunjenosti uslova iz člana 49. stav (1) tačka f) Zakona

Aneks 6: Pismena izjava iz člana 52. Zakona

Aneks 7: Nacrt Ugovora

 

POZIV I OBRASCI

 

ZAMJENIK DIREKTORA

Radivoje Trbić

 

Dostavljeno:

- Naslovu

- U spis predmeta.

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: