Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Nabavka kancelarijskog materijala i tonera
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
775-7-1-47-3-10/17
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv KANTONALNO JAVNO KOMUNALNO PREDUZEĆE POKOP D.O.O.
IDB/JIB 4200119040004
Kontakt osoba ALMA BIBIĆ
Adresa Mula Mustafe Bašeskije 38
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Stari Grad (Sarajevo)
Telefon (033) 535-170
Faks (033) 535-164
Elektronska pošta kjkp_pokop@bih.net.ba
Internet adresa www.pokop.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Kantonalni nivo,Kanton Sarajevo
I 5.c. Djelatnost
Ostalo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka kancelarijskog materijala i tonera
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka kancelarijskog materija i tonera
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30192000-1 | Kancelarijske potrepštine |
Dodatni predmet(i) | 30125120-8 | Toner za fotokopirne mašine |
30192130-1 | Olovke | |
39264000-0 | Mehanizmi za mape s nepovezanim listovima ili fascikle | |
30197643-5 | Papir za fotokopiranje |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u tenderskoj dokumentaciji
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
40000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Sarajevo, skladište KJKP POKOP d.o.o. Sarajevo groblje Vlakovo
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
12 mjeseci
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Detaljniji informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH , a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumenatciji
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Detaljniji informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Detaljniji informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Detaljniji informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
10.3.2017.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 13.3.2017. 10:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 13.3.2017. 10:30:00
Adresa i mjesto Sarajevo , Mula Mustafe Bašeskije 38
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
775-7-1-47-3-10/17
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
ECOTON d.o.o. Sarajevo - ul. Kolodvorska broj 12 71000 Novo Sarajevo
-
MIT-ALEX d.o.o. Tuzla - Naselje Slatina (Novi tržni centar) 75000 Tuzla
-
Defter-komerc d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
CROBOX d.o.o. Sarajevo - Ul. Franjevačka br. 6 71000 Stari Grad, Sarajevo
-
ANTONIO COMMERCE d.o.o. Mostar - uL. Blajburških žrtava bb. 88000 Mostar
-
Somel d.o.o. Sarajevo - ul. Merhemića trg broj 10 71000 Sarajevo
-
DIMEX - SpringAir d.o.o. Trebinje - Rastoci bb 89101 Trebinje
-
ALF-OM d.o.o. Banja Luka - Mladena Stojanovića od broja 43 do broja 45 78000 Banja Luka
-
Emado d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović broj 112 71000 Sarajevo
-
09.02.2018