Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Nabavka kompjuterske opreme i potrepština
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
5715-1-1-5-3-6/17
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv Ministarstvo obrazovanja,nauke,kulture i sporta Unsko-sanskog kantona
IDB/JIB 4263251610008
Kontakt osoba Nezira Sadiković
Adresa Alije Đerzeleza br.6
Poštanski broj 77000 Bihać (bhp sa)
Općina/Grad Bihać
Telefon (037) 316-091
Faks (037) 223-004
Elektronska pošta info@obrazovanjeusk.ba
Internet adresa http://www.obrazovanjeusk.ba/
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Kantonalni nivo,Unsko-sanski kanton
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
3
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Više lotova
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka kompjuterske opreme i potrepština
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka kompjuterske opreme i potrepština
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30000000-9 | Kancelarijski i kompjuterske mašine, oprema i potrepštine osim namještaja i paketa programske podrške |
Dodatni predmet(i) | 30200000-1 | Kompjuterska oprema i potrepštine |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Nema
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Prema TD
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Prema TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Prema TD
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
1.12.2017.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 1.12.2017. 12:30:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 1.12.2017. 13:00:00
Adresa i mjesto Ul. Alije Đerzeleza br.2 ( Bivša zgrada doma pilota )
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 1.
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka kompjuterske opreme i potrepština
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 30000000-9 Kancelarijski i kompjuterske mašine, oprema i potrepštine
osim namještaja i paketa programske podrške
Dodatni predmet(i) 30200000-1 Kompjuterska oprema i potrepštine
III Ukupna količina ili obim ugovora
Prema TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
44200,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
15 dana od dana potpisivanja Ugovora
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Prema TD
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 2.
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Kompjuterska oprema i potrepština
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 30000000-9 Kancelarijski i kompjuterske mašine, oprema i potrepštine
osim namještaja i paketa programske podrške
Dodatni predmet(i) 30200000-1 Kompjuterska oprema i potrepštine
III Ukupna količina ili obim ugovora
Prema TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
51100,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
15 dana od dana potpisivanja Ugovora
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Prema TD
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT3.
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka kompjuterskeopreme i potrepština
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 30000000-9 Kancelarijski i kompjuterske mašine, oprema i potrepštine
osim namještaja i paketa programske podrške
Dodatni predmet(i) 30200000-1 Kompjuterska oprema i potrepštine
III Ukupna količina ili obim ugovora
Prema TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
10900,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
15 dana od dana potpisivanja Ugovora
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Prema TD
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
DEFTER-KOMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
LOGOSOFT d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 4 71000 Novo Sarajevo
-
D.o.o. COPITRADE Bijeljina - Njegoševa br. 6 76300 Bijeljina
-
GODIMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Kranjčevićeva broj 39 71000 Sarajevo
-
D.o.o.NETWORK I Bijeljina - Potporučnika Smajića br.26 76300 Bijeljina
-
BISCOMMERCE CC d.o.o. Banja Luka - Ulica Miše Stupara broj 32 78000 Banja Luka
-
COMPUTING SYSTEMS d.o.o. Banja Luka - Ulica Petra Kočića broj 1 78000 Banja Luka
-
11.05.2018
-
11.05.2018
-
11.05.2018
-
31.01.2018
-
31.01.2018
-
31.01.2018