Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 12.10.2018. 11:24

(aukcija) Nabavka svježeg telećeg, junećeg i jagnjećeg mesa i prerađevina od mesa

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 12.10.2018.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

618-1-1-136-3-168/18



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv SLUŽBA ZA ZAJEDNIČKE POSLOVE INSTITUCIJA BOSNE I HERCEGOVINE
IDB/JIB 4200703820003
Kontakt osoba Admir Hrapo
Adresa Trg Bosne i Hercegovine 1
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 284-524
Faks (033) 217-966
Elektronska pošta info@szzp.gov.ba
Internet adresa www.szzp.gov.ba

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN

I 5.b. Nivo

Državni nivo

I 5.c. Djelatnost

Izvršna vlast

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Robe, Kupovina

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Da

II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum

Jedan ponuđač

II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma

12 Mjesec(i)

II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM

260717,95

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma

SVJEŽE TELEĆE, JUNEĆE I JAGNJEĆE MESO I PRERAĐEVINE OD MESA


II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma

Predmet ovog postupka je nabavka svježeg telećeg, junećeg i jagnjećeg mesa i prerađevina od mesa, u skladu sa tehničkim
karakteristikama i ostalim traženim uslovima/zahtjevima naznačenim u tenderskoj dokumentaciji

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 15111000-9 Goveđe i teleće meso


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma

305.040,00 KM sa PDV-om

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Magacin Službe za zajedničke poslove institucija Bosne i Hercegovine, Zgrada Parlamentarne skupštine Bosne i Hercegovine,
Trg Bosne i Hercegovine 1, Sarajevo

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji

III 8. Rezervisan ugovor

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?

Da

IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do

26.11.2018.

IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Da

IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 6.12.2018. 12:00:00


IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda

Datum i vrijeme 6.12.2018. 12:30:00
Adresa i mjesto Trg Bosne i Hercegovine 1, Sarajevo

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

Članom 9. stav (4) Uputstva o dopunama uputstva o uslovima i načinu objavljivanja obavještenja i dostavljanja izvještaja u
postupcima javnih nabavki u informacionom sistemu „e-nabavke“ («Službeni glasnik BiH» broj 90/14) je navedeno „Ako
ugovorni organ objavi tendersku dokumentaciju u sistemu „E-nabavke, tenderska dokumentacija se ne može dostavljati na
druge načine predviđene članom 55. stav (1) tač. a)-c) Zakona“
Na osnovu mišljenja Agencije za javne nabavke Bosne i Hercegovine (br. 04-02-1-U-1990 2/16 od 13.04.2016. godine),
ponuda ponuđača koji nije preuzeo tendersku dokumentaciju na Portalu javnih nabavki, ne može biti predmetom ocjene u
procesu evaluacije ponuda.


ANEKS A


I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kontakt osoba Admir Hrapo
Adresa Trg Bosne i Hercegovine 1
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 284-565
Faks (033) 217-966
Elektronska pošta admir.hrapo@szzp.gov.ba
Internet adresa www.szzp.gov.ba



INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY


PART I: CONTRACTING AUTHORITY


I 1. Contracting authority data

Name SERVICES for COMMON AFFAIRS INSTITUTIONS of BOSNIA and HERZEGOVINA
UIN 4200703820003
Contact person Admir Hrapo
Address Trg Bosne i Hercegovine 1
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telephone (033) 284-524
Fax number (033) 217-966
Email address info@szzp.gov.ba
Website address www.szzp.gov.ba

I 3. Type of the contracting authority, level and main activity

I 3.a. Type of contracting authority

Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL

I 3.b. Level of government where contracting authority belong to

Country

I 3.c. Main activity of contracting authority

Executive Branch

PART II: OBJECT OF THE CONTRACT


II 1. Type of the contract

Goods, Purchase

II 1.a. Title of the object of the contract

Purchase of fresh meat, herds, lamb meat and meat

II 1.b. Description of the object of the contract

Purchase of fresh meat, herds, lamb meat and meat

II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)


Main vocabulary
Code Description
Main object 15111000-9 Bovine meat

II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract

305.040,00 KM sa PDV-om

PART III: PROCEDURE


III 1. Type of procedure

Open procedure

III 2. Conditions for obtaining tender documents

III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?

Yes

III 2.b. Obtainable until

26.11.2018.

III 3. Do you intend to use the e-auction?

Yes

III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate

Date and time 6.12.2018. 12:00:00
Address and place Trg Bosne i Hercegovine 1, Sarajevo

PART IV: ADDITIONAL INFORMATION

Article 9, paragraph (4) of amendments to the guidelines on the conditions and manner of publication and submission of
reports in the public procurement information system "e-procurement" ("Official Gazette" No. 90/14) states that "If the
contracting authority shall publish tender documents in the system "E-procurement", the tender documents can not be
submitted by other means provided for in Article 55, paragraph (1) items. a) -c) of the Act " Based on the opinion of Public
Procurement Agency of Bosnia and Herzegovina (no. 1.2.04-In-1990-2 / 16 of 13.04.2016.), The offer bidders who did not
take the tender documentation on the Public Procurement Portal, can not be subject to assessment in evaluating the offer.

 

NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: