Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(aukcija) Nabavka usluga prijevoza učenika osnovnih i srednjih škola na području Mjesne zajednice Rakitno u općini Posušje
OBAVIJEST O NABAVI
188-1-2-88-3-21/19
ODJELJAK I: UGOVORNO TIJELO
I 1. Podaci o ugovornom tijelu
Naziv OPĆINA POSUŠJE
IDB/JIB 4272141340004
Kontakt osoba ANDRIJANA GRABOVAC
Adresa Fra Grge Martića 30
Poštanski broj 88240 Posušje (hp mo)
Općina/Grad Posušje
Telefon (039) 681-035
Faks (039) 681-041
Elektronička pošta opcina.posusje.gs@tel.net.ba
Internet adresa www.opcina-posusje.ba
I 3. Adresa za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog tijela, razina i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz članka 4. stavak (1) točka a) ZJN
I 5.b. Razina
Općinska razina (FBIH),Posušje
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabava
Ne
I 7. Nabava u ime drugih ugovornih tijela?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Usluge prijevoza kopnom putnika i robe, uključujući usluge blindiranih vozila, i usluge dostave, osim usluga prijevoza
pošte
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
"Prijevoz učenika osnovnih i srednjih škola na području Mjesne zajednice Rakitno u općini Posušje“
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
"Prijevoz učenika osnovnih i srednjih škola na području Mjesne zajednice Rakitno u općini Posušje“
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 60000000-8 | Prijevozne usluge (osim prijevoza otpada) |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Detaljno u td
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
310368,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Područje MZ Rakitno i Posušje
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
školska 2019/2020 (drugo polugodište), 2020/2021 ( do završetka nastave u školskoj 2020/2021 godini)
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva jamstvo za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 4. Ograničenja za sudjelovanje
Obvezni uvjeti za sudjelovanje iz članka 45. Zakona o javnim nabavama, a dokazi definiranii detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Da.
III 6. Ekonomska i financijska sposobnost
Da.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Da.
III 8. Rezervirani ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uvjeti preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabava?
Da
IV 3.b. Može se osigurati/dostaviti zahtjev do
11.11.2019.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 5. Da li je objavljena prethodna informacijska obavijest?
Ne
IV 6. Rok za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Datum i vrijeme 11.11.2019. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 11.11.2019. 12:30:00
Adresa i mjesto Zgrada općine Posušje, Ulica fra Grge Martića 30, 88240 Posušje, ured 107.
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Nema ih.
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name Municipality of Posušje
UIN 4272141340004
Contact person Andrijana Grabovac
Address Fra Grge Martića 30
Postal code 88240 Posušje (hp mo)
Municipality/City Posušje
Telephone (039) 681-035
Fax number (039) 681-041
Email address opcina.posusje.gs@tel.net.ba
Website address www.opcina-posusje.ba
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Municipality level (FBiH),Posušje
I 3.c. Main activity of contracting authority
Executive Branch
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Services, Land transport services, including armoured car services, and courier services, except transport of mail
II 1.a. Title of the object of the contract
Transport of pupils on the territory of municipality Posušje (local community Rakitno)
II 1.b. Description of the object of the contract
Transport of pupils on the territory of municipality Posušje
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 60000000-8 Transport services (excl. Waste transport)
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
until the end of school year 2020/2021
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
11.11.2019.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
Yes
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 11.11.2019. 12:00:00
Address and place Municipality Posušje, fra Grge Martića 30, 88240 Posušje
PART IV: ADDITIONAL INFORMATION
No additional information.
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
CENTROTRANS-TRANZIT d.d., Sarajevo - ul. Kurta Schorka br. 8 71000 Sarajevo
-
DŽEMAIL MAŠOVIĆ autoprevoznik Ilidža - Ahmed Paše Hercegovića 13 71210 Ilidža
-
RU Kreka d.o.o. - Tuzla - ul. Mije Keroševića Guje br. 1 75000 Tuzla
-
TERMOGRADING d.o.o. Gacko - Solunskih dobrovoljaca broj 46. 89240 Gacko
-
MERIDIAN a.d. Banja Luka - Ulica Branka Perduva bb 78000 Banja Luka
-
Rail Cargo Logistics - BH d.o.o. - ul. Trešnje br. 1 71210 Ilidža
-
Robni terminal d.o.o. Tuzla - Bosanska poljana bb 75000 Tuzla
-
EKO-EURO TIM d.o.o. Banja Luka - Krupa na Vrbasu bb 78101 Banja Luka
-
D.o.o. PGP-GRADITELJ Bijeljina - Pavlovića put 87 76300 Bijeljina
-
TELEFONGRADNJA d.o.o. Sarajevo - ul. Industrijska broj 12 71240 Hadžići
-
S.E-SARAJKA d.o.o. Živinice - Magistralni put bb 75270 Živinice