Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(HR) Nabavka usluga izrade glavnog projekta energetske obnove i korištenja obnovljivih izvora energije
Hrvatska-Vinkovci: Izrada projekta i nacrta, procjena troškova
2019/S 200-486247
Obavijest o nadmetanju
Usluge
Legal Basis:
Direktiva 2014/24/EU
Odjeljak I: Javni naručitelj
I.1)Naziv i adrese
Opća županijska bolnica Vinkovci
10731502631
Zvonarska 57
Vinkovci
32100
Hrvatska
Osoba za kontakt: Ivica Cvrlje
Telefon: +385 32349618
E-pošta: ivica.cvrlje@obvk.hr
NUTS kod: HR04C
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: www.obvk.hr
I.2)Podaci o zajedničkoj nabavi
I.3)Komunikacija
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2019/S+0F2-0040301
Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
I.4)Vrsta javnog naručitelja
Tijelo kojime se upravlja na temelju javnog prava
I.5)Glavna djelatnost
Zdravstvo
Odjeljak II: Predmet
II.1)Opseg nabave
II.1.1)Naziv:
Izrada glavnog projekta energetske obnove i korištenja obnovljivih izvora energije
Referentni broj: E-MV-5/19.
II.1.2)Glavna CPV oznaka
71242000
II.1.3)Vrsta ugovora
Usluge
II.1.4)Kratak opis:
Izrada projekta.
II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 1 346 784.00 HRK
II.1.6)Podaci o grupama
Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: ne
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
71242000
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR04C
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
Opća županijska bolnica Vinkovci, Zvonarska 57, Vinkovci, HRVATSKA.
II.2.4)Opis nabave:
Izrada glavnog projekta.
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Krajnji rok izvršenja / Ponder: max. 30 bodova
Kriterij kvalitete - Naziv: Broj sklopljenih ugovora za projektiranje energetskih sustava / Ponder: max. 20 bodova
Cijena - Ponder: max. 50 bodova
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 1 346 784.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u danima: 150
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.12)Podaci o elektroničkim katalozima
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
III.1)Uvjeti sudjelovanja
III.1.1)Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Popis i kratki opis uvjeta:
Izvadak iz sudskog, obrtnog ili drugog odgovarajućeg registra koji se vodi u državi članici njegova poslovnog nastana.
III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.3)Tehnička i stručna sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.5)Podaci o rezerviranim ugovorima
III.2)Uvjeti povezani s ugovorom
III.2.1)Podaci o određenoj struci
III.2.2)Uvjeti izvršenja ugovora:
III.2.3)Podaci o osoblju odgovornom za izvršenje ugovora
Odjeljak IV: Postupak
IV.1)Opis
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave
IV.1.4)Podaci o smanjenju broja rješenja ili ponuda tijekom pregovaranja ili dijaloga
IV.1.6)Podaci o elektroničkoj dražbi
IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Nabava je obuhvaćena Sporazumom o javnoj nabavi: ne
IV.2)Administrativni podaci
IV.2.1)Prethodna objava povezana s ovim postupkom
IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
Datum: 04/11/2019
Lokalno vrijeme: 11:00
IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima
IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
Hrvatski
IV.2.6)Minimalni rok valjanosti ponude
Ponuda mora biti valjana do: 15/12/2019
IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda
Datum: 04/11/2019
Lokalno vrijeme: 11:00
Mjesto:
Opća županijska bolnica Vinkovci,Zvonarska 57, dvorana za sastanke na V. katu, Vinkovci, HRVATSKA.
Odjeljak VI: Dopunski podaci
VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ova nabava će se ponavljati.: ne
VI.2)Podaci o elektroničkim tijekovima rada
VI.3)Dodatni podaci:
VI.4)Postupci pravne zaštite
VI.4.1)Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Koturaška cesta 43/IV
Zagreb
10000
Hrvatska
Telefon: +385 14559930
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa: www.dkom.hr
VI.4.2)Tijelo nadležno za postupke mirenja
VI.4.3)Postupak pravne zaštite
Detaljnji podaci o roku(-ovima) za postupke pravne zaštite:
Žalba se izjavljuje u roku od 10 dana i to od dana:
1. objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili Dokumentacije o nabavi,
2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka,
3. objave izmjene Dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije,
4. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje javnog Naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev, dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene Dokumentacije o nabavi te na postupak javnog otvaranja ponuda, i
5. primitka Odluke o odabiru ili poništenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, ili razloge poništenja.
VI.4.4)Služba od koje se mogu dobiti podaci o postupku pravne zaštite
VI.5)Datum slanja ove obavijesti:
11/10/2019
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
RUDARSKI INSTITUT d.d. Tuzla - ul. Rudarska broj 72 75000 Tuzla
-
JU Mašinski fakultet u Sarajevu - Vilsonovo šetalište 9 71000 Sarajevo
-
INDUSTROPROJEKT a.d. Prijedor - Ulica Vožda Karađorđa broj 14 79101 Prijedor
-
Tehno-Biro d.o.o. Tuzla - ul. Bosne Srebrene br. 127 75000 Tuzla
-
SARAJ INŽENJERING d.o.o. Sarajevo - ul. Skenderija br. 48 71000 Centar
-
Institut za hidrotehniku d.d. Sarajevo - ul. Stjepana Tomića 1 71000 Sarajevo
-
ZEDIS d.o.o. Zenica - Bulevar Kralja Tvrtka I broj 11B 72000 Zenica
-
Institut za zaštitu, ekologiju i obrazovanje d.o.o. Tuzla - ul. Bosne Srebrene br. 127 75000 Tuzla
-
URBIS CENTAR d.o.o. Banja Luka - Bulevar Vojvode Stepe Stepanovića broj 101 A 78000 Banja Luka
-
JP ZENICA d.o.o. Zenica - Ul.Mehmedalije Tarabara br. 15 72000 Zenica
-
TRASA d.o.o. Sarajevo - ul. Stjepana Tomića br.3 71000 Sarajevo