Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 25.10.2019. 15:52
Nabavka usluga održavanja Data Centra i infrastrukture Informacionog sistema Vlade Republike Srpske
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
161-1-2-23-3-20/19
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv VLADA REPUBLIKE SRPSKE – GENERALNI SEKRETARIJAT VLADE
IDB/JIB 4400969490008
Kontakt osoba Dijana Bubić
Adresa Trg Republike Srpske 1
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 339-277
Faks (051) 339-641
Elektronska pošta generalnisekretar@vladars.net
Internet adresa www.vladars.net
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Kompjuterske i uz njih vezane usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Održavanje Data Centra i infrastrukture Informacionog sistema Vlade Republike Srpske
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Održavanje Data Centra i infrastrukture Informacionog sistema Vlade Republike Srpske
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 72253200-5 | Usluge sistemske podrške |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
do 512.000,00 KM bez PDV-a
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
512000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
navedeno u tenderskoj dokumentaciji
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
12 mjeseci
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
5.12.2019.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 5.12.2019. 10:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 5.12.2019. 11:00:00
Adresa i mjesto Kao pod I 1.
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name Secretariat General of the Government of the Republic of Srpska
UIN 4400969490008
Contact person Dijana Bubić
Address Trg Republike Srpske 1
Postal code 78000 Banja Luka (sp)
Municipality/City Banja Luka
Telephone (051) 339-277
Fax number (051) 339-641
Email address generalnisekretar@vladars.net
Website address www.vladars.net
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Entity level,Republika Srpska
I 3.c. Main activity of contracting authority
Executive Branch
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Services, Computer and related services
II 1.a. Title of the object of the contract
Maintenance of the Data Center and the infrastructure of the Information system of the Government of the Republic of
Srpska
II 1.b. Description of the object of the contract
Maintenance of the Data Center and the infrastructure of the Information system of the Government of the Republic of
Srpska
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 72253200-5 Systems support services
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
512.000,00 BAM (exVAT)
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
5.12.2019.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
No
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 5.12.2019. 10:00:00
Address and place Generalni sekretarijat Vlade Republike Srpske, Trg Republike Srpske 1, 78 000
Banja Luka, Republika Srpska, BiH
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Comp-2000 d.o.o. Sarajevo - ul. Derviša Numića br.9 71000 Sarajevo
-
OCEAN d.o.o. Travnik - Poslovnica Sarajevo - Logavina 20 71000 Sarajevo
-
Lanaco d.o.o. Banja Luka - Ulica Veljka Mlađenovića bb 78000 Banja Luka
-
Prointer IT Solutions and Services d.o.o. Beograd - Dunavska bb 11000 Beograd
-
MIBO KOMUNIKACIJE d.o.o. Sarajevo - Ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
DELOITTE d.o.o. Banja Luka - Ulica braće Mažar i majke Marije broj 58 i 60 78000 Banja Luka
-
PERLA d.o.o. Sarajevo - ul. Marka Marulića br. 2A 71000 Novo Sarajevo
-
Google Cloud EMEA Limited IE - 70 SIR JOHN ROGERSON'S QUAY 662881 OH Dablin
-
SYS Company d.o.o. Sarajevo - ul. Šibenska bb 71000 Novo Sarajevo
-
COMMERCE ENGINEERING d.o.o. Mostar - Trg Ivana Krndelja broj 36. 88000 Mostar
-
PROINTER ITSS d.o.o. Sarajevo - ul.Zagrebačka broj 50 71000 Novo Sarajevo