Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(aukcija) Nabavka usluga čišćenja kancelarijskih prostora Uprave Službe i Terenskog centra Sarajevo
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1420-7-2-2-3-1/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv SLUŽBA ZA POSLOVE SA STRANCIMA
IDB/JIB 4200824880038
Kontakt osoba Danijela Iveljić
Adresa Braće Mulića 38
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Novi Grad (Sarajevo)
Telefon (033) 779-905
Faks (033) 772-982
Elektronska pošta danijela.iveljic@sps.gov.ba
Internet adresa
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Državni nivo
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Usluge ciscenja kancelarijskih prostora Uprave Sluzbe i Terenskog centra Sarajevo
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Usluge ciscenja kancelarijskih prostora Uprave Sluzbe i Terenskog centra Sarajevo
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 90910000-9 | Usluge čišćenja |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
definisano TD
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
22900,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
sjediste Sluzbe i TC Sarajevo, ul. Brace Mulica br. 38., Sarajevo
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
do 31.01.2021 ili do preuzimanja ciscenja kancelarijskih prostora Sluzbe za zajednicke poslove Institucija BiH a najduze na
period do 31.01.2021. godine
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
27.1.2020.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 27.1.2020. 16:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 27.1.2020. 17:00:00
Adresa i mjesto sjediste Sluzbe za poslove sa strancima, ul. Brace Mulica br. 38., Sarajevo
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
1420-7-2-2-3-1/20
-
Niskogradnja d.o.o. Laktaši - Ulica Karađorđeva broj 63 78250 Laktaši
-
SM 99 d.o.o. Kotor Varoš - Naselje Slatina bb 78220 Kotor Varoš
-
Institut za zaštitu, ekologiju i obrazovanje d.o.o. Tuzla - ul. Bosne Srebrene br. 127 75000 Tuzla
-
OŠIJAN d.o.o. Sarajevo - Ul. Safeta Zajke br. 458 71000 Sarajevo
-
GOLD MIGNON d.o.o. Sarajevo - ul. Olimpijska bb, Mojmilo 71000 Sarajevo
-
KJKP RAD d.o.o. Sarajevo - ul. Paromlinska br. 57 71000 Novo Sarajevo
-
PETROVIĆ d.o.o. Kotor Varoš - Ulica Kralja Aleksandra Karađorđevića bb 78220 Kotor Varoš
-
AMAZON ŠUME d.o.o. Kotor Varoš - Obodnik bb 78220 Kotor Varoš
-
EDO d.o.o. Šiprage, Kotor Varoš - Šiprage bb 78220 Kotor Varoš
-
JENAS d.o.o. Šiprage, Kotor Varoš - Šiprage bb 78224 Kotor Varoš