Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(aukcija) Nabavka usluga kreditnog zaduženja u iznosu od 2.000.000,00 KM
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1329-1-2-2-3-2/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JAVNO PREDUZEĆE ZA KOMUNALNE I ZANATSKE USLUGE "RAD" LUKAVAC
IDB/JIB 4209472410009
Kontakt osoba Aida Lalić
Adresa Partizanski put bb
Poštanski broj 75300 Lukavac (bhp sa)
Općina/Grad Lukavac
Telefon (035) 554-439
Faks (035) 554-439
Elektronska pošta jprad@bih.net.ba
Internet adresa
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Lukavac
I 5.c. Djelatnost
Vodosnabdjevanje
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Finansijske usluge: usluge osiguranja, bankarske i investicijske usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka usluga kreditnog zaduženja u iznosu od 2.000.000,00 KM
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka usluga kreditnog zaduženja u iznosu od 2.000.000,00 KM.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 66113000-5 | Usluge odobravanja kredita |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Kao u tenderskoj dokumentaciji
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
185000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
75300 Lukavac
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
5 godina ( šezdeset mjeseci)
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Kao u tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kao u tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Kao u tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Kao u tenderskoj dokumentaciji
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
6.2.2020.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 7.2.2020. 08:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 7.2.2020. 08:05:00
Adresa i mjesto Javno preduzeće za komunalne i zanatske usluge "RAD" d.o.o. Lukavac, ul.
Partizanski put bb, 75300 Lukavac
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
1329-1-2-2-3-2/20
-
Nova Banka a.d. Banja Luka - Kralja Alfonsa XIII 37 a 78000 Banja Luka
-
Addiko Bank a.d. Banja Luka - Aleja Svetog Save 13 78000 Banja Luka
-
UniCredit bank d.d. Mostar - Kardinala Stepinca bb. 88000 Mostar
-
Uni Credit Bank a.d. Banja Luka - Marije Bursać 7 78000 Banja Luka
-
NLB Banka a.d. Banja Luka - Milana Tepića 4 78000 Banja Luka
-
Banka Poštanska štedionica, akcionarsko društvo Banja Luka - Jevrejska 69 78000 Banja Luka
-
Sparkasse Bank dd BiH Sarajevo - ul. Zmaja od Bosne br. 7 71000 Novo Sarajevo
-
UNION BANKA d.d. SARAJEVO - ul. Hamdije Kreševljakovića br. 19 71000 Centar
-
ATOS BANK a.d. Banja Luka - Ulica jevrejska broj 71 78000 Banja Luka
-
INTESA SANPAOLO BANKA d.d. BOSNA I HERCEGOVINA - ul. Obala Kulina Bana br. 9A 71000 Centar
-
RAIFFEISEN BANK DD BOSNA I HERCEGOVINA - ul. Zmaja od Bosne bb 71000 Novo Sarajevo
-
Banka Srpske a.d. Banja Luka, u stečaju - Aleja Svetog Save 61 78000 Banja Luka