Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(aukcija) Nabavka usluga čišćenja poslovnog objeka Glavne banke Republike Srpske Centralne banke BiH i površina oko objekta i opsluživanje kafe kuhinje
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1370-1-2-95-3-57/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv CENTRALNA BANKA BOSNE I HERCEGOVINE
IDB/JIB 4200693920055
Kontakt osoba Samra Alimanović Kulelija
Adresa Maršala Tita 25
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 278-355
Faks (033) 278-366
Elektronska pošta sanela.mahmutovic@cbbh.ba
Internet adresa www.cbbh.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Državni nivo
I 5.c. Djelatnost
Ostalo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Usluge čišćenja zgrada i upravljanje imovinom
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
2 Godina(e)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
102564,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Čišćenje poslovnog objeka Glavne banke Republike Srpske Centralne banke BiH i površina oko objekta i opsluživanje kafe
kuhinje
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka usluga čišćenja poslovnog objekta Glavne banke Republike Srpske Centralne banke BiH i površina oko objekta i
opsluživanje kafe kuhinje
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 90910000-9 | Usluge čišćenja |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Dnevno usisavanje prašine sa podnih površina (kancelarije, hol, hodnici), podloga: parket, keramika ili PU pod, tepih –
površina oko 1.800 m2 (usisava se svaki drugi dan, dnevno se efektivno usisava oko 900 m2) kom 520 Dnevno
vlažno brisanje podnih površina sa keramičkom podlogom (vjetrobran, ulaz, stepenište, bife, hol) – površina oko 450 m2
kom 520 ...
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Banja Luka, Vidovdanska 19
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
kao u TD
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
kao u TD
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
kao u TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Uslovi vezano za tehničku i profesionalnu sposobnost ponuđača
Što se tiče tehničke i profesionalne sposobnosti, u skladu sa članom 48. i 50. ZJN, ponuđači trebaju ispuniti sljedeće
minimalne uslove:
a) Uspješno iskustvo u realizaciji najmanje 2 ugovora u posljednje 2 godine koji za predmet ima uslugu čišćenja
poslovnih prostorija, računajući od momenta predaje ponuda, sa ukupnom vrijednošću svih ugovora minimalno 100.000,00
KM.
Dokazi vezano za tehničku i profesionalnu sposobnost ponuđača
U svrhu dokazivanja uslova iz tačke a) ponuđač je dužan dostaviti sljedeće dokumente uz svoju ponudu:
a) Spisak izvršenih ugovora koji za predmet imaju usluge čišćenja poslovnih prostorija, uz obavezno dostavljanje
potvrda o njihovoj realizaciji koje daje druga ugovorna strana (naručilac). Potvrde treba obavezno da sadrže sljedeće
podatke:
- Naziv i sjedište ugovornih strana ili privrednih subjekata
- Predmet ugovora
- Vrijednost ugovora
- Vrijeme i mjesto izvršenja ugovora
- Navode da je ugovor uredno izvršen
Ukoliko se sve naprijed navedene potvrde, iz objektivnih razloga, ne mogu dobiti od druge ugovorne strane, vrijedi izjava
privrednog subjekta o uredno izvršenim ugovorima, koja se dostavlja uz spisak izvršenih ugovora koji u tom slučaju treba da
sadrži sve naprijed navedene podatke. Dobavljač je u tom slučaju dužan predočiti dokaze o učinjenim pokušajima da
obezbijedi potvrde svojih naručilaca (npr. zahtjev za izdavanje potvrde, upit prema korisniku usluge koji je blagovremeno
poslan i sl.) Ugovorni organ u ovom slučaju zadržava pravo provjere svih navoda iz izjave i spiska ponuđača!
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
12.2.2020.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 12.2.2020. 10:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 12.2.2020. 11:00:00
Adresa i mjesto Mehmeda Spahe 3, Sarajevo
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
1370-1-2-95-3-57/20
-
Niskogradnja d.o.o. Laktaši - Ulica Karađorđeva broj 63 78250 Laktaši
-
OKI upravitelj d.o.o. Sarajevo - ul. Ćemaluša broj 6 71000 Sarajevo
-
SM 99 d.o.o. Kotor Varoš - Naselje Slatina bb 78220 Kotor Varoš
-
Institut za zaštitu, ekologiju i obrazovanje d.o.o. Tuzla - ul. Bosne Srebrene br. 127 75000 Tuzla
-
OŠIJAN d.o.o. Sarajevo - Ul. Safeta Zajke br. 458 71000 Sarajevo
-
GOLD MIGNON d.o.o. Sarajevo - ul. Olimpijska bb, Mojmilo 71000 Sarajevo
-
VRBANJA ŠUME d.o.o. Kotor Varoš - Obodnik bb 78220 Kotor Varoš
-
EDO d.o.o. Šiprage, Kotor Varoš - Šiprage bb 78220 Kotor Varoš
-
JENAS d.o.o. Šiprage, Kotor Varoš - Šiprage bb 78224 Kotor Varoš
-
PETROVIĆ d.o.o. Kotor Varoš - Ulica Kralja Aleksandra Karađorđevića bb 78220 Kotor Varoš
-
Potok d.o.o. Široki Brijeg - Trnska cesta br. 156 88220 Široki Brijeg