Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(aukcija) Nabavka usluga održavanja javnih zelenih površina i gradskog zelenila
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1379-1-2-7-3-9/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv GRAD TREBINJE
IDB/JIB 4401369910000
Kontakt osoba Marina Herbez
Adresa Vuka Karadžića 2
Poštanski broj 89101 Trebinje (sp bl)
Opština/Grad Trebinje (Trebinje)
Telefon (059) 273-460
Faks (059) 260-742
Elektronska pošta kabinet@trebinje.rs.ba
Internet adresa www.trebinje.rs.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Grad,Trebinje
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Održavanje javnih zelenih površina i gradskog zelenila
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Održavanje javnih zelenih površina i gradskog zelenila
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 77310000-6 | Usluge sadnje i održavanja zelenih površina |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
dato u Tenderskoj dokumentaciji
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
136752,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Trebinje
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
dato u Tenderskoj dokumentaciji
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
dato u Tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
dato u Tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
dato u Tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
dato u Tenderskoj dokumentaciji
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
18.2.2020.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 18.2.2020. 11:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 18.2.2020. 11:30:00
Adresa i mjesto mala sala Gradske uprave, Vuka Karadžića br.2 Trebinje
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
1379-1-2-7-3-9/20
-
KOMUS a.d. Novi Grad - Ulica Njegoševa broj 32 A 79220 Novi Grad
-
KOMPANIJA NIKOLIĆ d.o.o. Prnjavor - Maćino brdo b.b. 78430 Prnjavor
-
Komunalno a.d. Trebinje - Luke Ćelovića br. 2 89101 Trebinje
-
JP KOMUNALNO BRČKO d.o.o., Brčko distrikt - Studentska br. 13 76000 Brčko
-
MONT-GRADNJA d.o.o. Ugljevik - Ćirila i Metodija bb 76330 Ugljevik
-
Komunalac a.d. Bijeljina - Miloša Crnjanskog broj 7 76300 Bijeljina
-
KJKP Park d.o.o. Sarajevo - ul. Patriotske lige br. 58 71000 Centar
-
BOSMAN d.o.o. Sarajevo - ul. Rakovička cesta 18, Sarajevo-Ilidža 71210 Ilidža
-
Tamaris Company d.o.o. Banja Luka - Jovana Raškovića broj 16 78000 Banja Luka
-
Papilon d.o.o. Čelić - Abdulaha Kovačevića br. 89 75246 Čelić