Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Nabavka ugostiteljskih usluga (priprema i posluživanje toplih i hladnih jela, usluživanje pića i priprema i usluživanje napitaka, usluge smještaja) za potrebe općinske uprave općine Travnik
BOSNA I HERCEGOVINA
FEDERACIJA BOSNA I HERCEGOVINA
SREDNJOBOSANSKI KANTON KANTON SREDIŠNJA BOSNA
OPĆINA TRAVNIK
NAČELNIK
POZIV ZA DOSTAVU PONUDA
ZA DODJELU UGOVORA U SKLADU SA PRAVILNIKOM O POSTUPKU DODJELE UGOVORA O USLUGAMA IZ ANEKSA II DIO B ZAKONA O JAVNIM NABAVKAMA
PREDMET NABAVKE: Pružanje ugostiteljskih usluga (priprema i posluživanje toplih i hladnih jela, usluživanje pića i priprema i usluživanje napitaka, usluge smještaja) za potrebe općinske uprave općine Travnik.
I PODACI O UGOVORNOM ORGANU
1. UGOVORNI ORGAN
Naziv ugovornog organa:Općina Travnik
Adresa: Konatur bb, 72270 Travnik
Identifikacijski broj: 4236179780001
Telefon: 030 511 27? fax 030 511825
Kontakt osoba: FARIS HAFIZADIĆ,
Kabinet načelnika web stranica: www.opcinatravnik.com.ba
2. VRSTA POSTUPKA NABAVKE
Javna nabavka usluga iz Aneksa II dio B Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH", broj 39/14) na koji se shodno članu 8. Zakona o javnim nabavkama primjenjuje poseban režim.
3. PREDMET JAVNE NABAVKE
Predmet nabavke je pružanje ugostiteljskih usluga:
priprema i posluživanje toplih i hladnih jela, usluživanje pića i priprema i usluživanje napitaka kao i usluge smještaja u objektu sa minimalno 3 zvjezdice za potrebe općinske uprave Općine Travnik.
4. PROCIJENJENA VRIJEDNOST NABAVKE:20.000,00 KM bez uračunatog PDV-a.
5. BROJ JAVNE NABAVKE: 01-49-70/20
6. JRJN OZNAKA PREDMETA: 55000000-0
II OPIS PREDMETA NABAVKE I TEHNIČKE SPECIFIKACIJE
Ugostiteljske usluge u 2020.godini.
Ugovorni organ će nabavljati ugostiteljske usluge po potrebi a koja uključuju pića i jela koja se pružaju van prostorija ugovornog organa, u zemlji.
III DA LI SE UGOVOR ZA USLUGE ZAKLJUČUJE ZA JEDNOKRATNO IZVRŠENJE ODREĐENE USLUGE ILI NA PERIOD KOJI NE MOŽE BITI DUŽI OD ČETIRI GODINE:
Usluge će se nabavljati prema potrebi u periodu od objavljivanja do 31.12.2020.godine. Svaki račun za izvršenu uslugu će se smatrati ugovorom.
Ugovorni organ može izabrati više ponuđača za predmetnu uslugu, iz iste kategorije, za period za koji provodi postupak nabavke.
Zaključivaće se više jednokratnih ugovora u 2020.godini ili prihvatiti više faktura ukupne vrijednosti do 20.000,00 KM bez PDV-a.
Zaključivat će se više jednokratnih ugovora, a zaključenim ugovorom će se smatrati račun ili faktura ukoliko vrijednost usluge nije veća od iznosa za koji nije predviđeno zaključivanje ugovora, a koji je definisan Pravilnikom o postupku direktnog sporazuma Ugovornog organa. Zaključenim ugovorom će se smatrati račun (faktura) u iznosu do 1.000,00 KM bez PDV-a koja sadrži sve bitne elemente za plaćanje.
Za izvršene usluge čija cijena iznosi više od 1.000,00 KM zaključivat će se pojedinačni ugovor.
IV KRITERIJI ZA IZBOR PONUDE
Utvrđuje se prema pojedinačnim potrebama ugovornog organa.
V USLOVI I ZAHTJEVI KOJE PONUĐAČI TREBAJU ISPUNITI
Da su registrovani za obavljanje predmetne djelatnosti.
Ugovorni organ zadržava pravo da od ponuđača zahtijeva dokaze u skladu sa članom 44.Zakona o javnim nabavkama.
VI NAČIN IZRADE I DOSTAVLJANJA PONUDE
Ponuda se izrađuje u formi cjenovnika. Ponuda se dostavlja lično ili putem pošte.
Po objavi ovog poziva, svi zainteresovani subjekti koji pružaju usluge iz oblasti ugostiteljstva mogu se prijaviti na način da dostave svoje ponude (zvanični cjenovnik) za 2020.godinu, a Ugovorni organ će iste koristiti kada i u obimu u kojem se za to ukaže potreba.
Ponuđač je obavezan uz ponudu dostaviti:
- Ovjeren i potpisan zvanični cjenovnik za 2020.godinu;
- Aktuelni izvod iz sudskog registra ili izjava/potvrda nadležnog organa iz koje se vidi da je ponuđač registrovan za obavljanje djelatnosti koja je predmet ove nabavke. (Dokaz koji se dostavlja mora biti original ili kopija ovjerena od strane nadležnog organa);
Popunjena i ovjerena kod nadležnog organa Izjava iz člana 52.stav (2) Zakona o javnim nabavkama BiH ("Službeni glasnik BiH br.39/14"), koja je sastavni dio ovog poziva - Aneks 1.
VII ADRESA NA KOJU SE DOSTAVLJAJU PONUDE
Adresa za dostavu ponuda lično ili putem pošte: Općina Travnik, Konatur bb Travnik sa naznakom:
„PONUDA ZA PRUŽANJE UGOSTITELJSKIH USLUGA (PRIPREMA I POSLUŽIVANJE TOPLIH I HLADNIH JELA.USLUŽIVANJE PIĆA I PRIPREMA I USLUŽIVANJE NAPITAKA, USLUGE SMJEŠTAJA) ZA POTREBE OPĆINE TRAVNIK", BROJ: 01-49-70/20 - NE OTVARAJ"
Na poleđini pošiljke mora biti naznačen naziv i adresa ponuđača.
VIII DATUM I VRIJEME ZA PROVOĐENJE PREGOVORA
Ugovorni organ će cijeneći podnesene ponude ocijeniti potrebu provođenja pregovora.
IX VRSTA I VRIJEDNOST GARANCIJA ZA OZBILJNOST PONUDE ILI ZA UREDNO IZVRŠENJE UGOVORA
Ne traži se.
X KRAJNJI ROK ZA DOSTAVU PONUDA
Krajnji rok za dostavu ponuda na adresu iz tačke VII ovog poziva je do 31.12.2020.godine, do 12,00 sati.
XI PERIOD VAŽENJA PONUDE
Do 31.12.2020. godine.
XII PREUZIMANJE POZIVA WEB ADRESA STRANICE ILI DRUGA INTERNETSKA ADRESA NA KOJOJ SE MOŽE PREUZETI DODATNA DOKUMENTACIJA (AKO JE DODATNA DOKUMENTACIJA PREDVIĐENA)
Web stranica na kojoj ponuđači mogu preuzeti poziv za dostavu ponuda: www.opcinatravnik.com.ba
XIII NAČIN PLAĆANJA
Plaćanje će se vršiti u roku do 30 dana od dana ispostavljene fakture ili drugog oblika plaćanja za izvršenu uslugu.
XIV MJESTO, VRIJEME I NAČIN OTVARANJA PONUDA
Ugovorni organ će nakon prijema ponuda, a nakon ukazivanja potrebe za korištenjem usluga izvršiti analizu istih i obavijestiti ponuđače o ishodu postupka javne nabavke, ako je primjenjivo. Ugovorni organ će cijeneći podnesene ponude ocijeniti potrebu provođenja pregovora.
POZIV ZA DOSTAVLJANJE PONUDA - UGOSTITELJSKE USLUGE - ANEKS II DIO B
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
TEHNOGRAD-company d.o.o. Tuzla - Ul. Fra Grge Martića br. 8 75000 Tuzla
-
UR restoran THEATRE AS vl. Ramić Aziz Bihać - 5. korpusa b.b. 77000 Bihać
-
GLOBUS D.o.o. Bijeljina, Dvorovi - Karađorđeva bb 76311 Bijeljina
-
MRKULIĆ - COMPANY d.o.o. Sarajevo-Ilidža - ul. Dr. Mustafe Pintola br. 23 71210 Ilidža
-
Salčinovići d.o.o. Zenica (Likvidiran) - Mehmedalije Tarabara 6 72000 Zenica
-
J.P. Međunarodna zračna luka-aerodrom Mostar d.o.o. Mostar - Ortiješ bb. 88000 Mostar
-
Asocijacija za ekonomski razvoj REDAH Mostar - Bulevar narodne revolucije 15. 88000 Mostar
-
BH Passport d.o.o. Sarajevo - ul. Radićeva br.3 71000 Sarajevo
-
KOMPAS-SARAJEVO d.o.o. Sarajevo - ulica Titova broj 8 71000 Sarajevo
-
BRAĆA MUJIĆ EXPORT-IMPORT d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića broj 212 71210 Ilidža
-
Košarkaški klub PLAY OFF Sarajevo - Dženetića Čikma 10 71000 Sarajevo
-
KJP Centar Skenderija d.o.o. Sarajevo - ul. Terezija bb 71000 Sarajevo
-
UU MALJ BPK-a Facelija Goražde - Ferida Dizdarevića 21 73000 Goražde