Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(HR) Nabavka usluga provedbe pilot ispitivanja kompetencija odraslih (pilot ispitivanje PIAAC Programme for the International Assessment of Adult Competencies)
Hrvatska-Zagreb: Usluge društvenih istraživanja
2020/S 027-061878
Obavijest o nadmetanju
Usluge
Pravna osnova:
Direktiva 2014/24/EU
Odjeljak I: Javni naručitelj
I.1)Naziv i adrese
Službeni naziv: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih
Nacionalni registracijski broj: 40719411729
Poštanska adresa: Amruševa 4
Mjesto: Zagreb
NUTS kod: HR041
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
Osoba za kontakt: Izabela Vrančić
E-pošta: izabela.vrancic@asoo.hr
Telefon: +385 16274666
Telefaks: +385 16274606
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: www.asoo.hr
I.2)Podaci o zajedničkoj nabavi
I.3)Komunikacija
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2020/S+0F2-0004786
Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
I.4)Vrsta javnog naručitelja
Tijelo kojime se upravlja na temelju javnog prava
I.5)Glavna djelatnost
Obrazovanje
Odjeljak II: Predmet
II.1)Opseg nabave
II.1.1)Naziv:
Provedba pilot ispitivanja kompetencija odraslih (pilot ispitivanje PIAAC Programme for the International Assessment of Adult Competencies)
Referentni broj: VV-1/2020
II.1.2)Glavna CPV oznaka
79315000
II.1.3)Vrsta ugovora
Usluge
II.1.4)Kratak opis:
Predmet nabave su usluge Provedba pilot ispitivanja kompetencija odraslih (pilot ispitivanje PIAAC Programme for the International Assessment of Adult Competencies), sukladno detaljnom opisu u Dokumentaciji o nabavi.
II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 1 680 000.00 HRK
II.1.6)Podaci o grupama
Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: ne
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
79342000
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
Sukladno opisu iz Dokumentacije o nabavi.
II.2.4)Opis nabave:
Provedba pilot ispitivanja kompetencija odraslih (pilot ispitivanje PIAAC Programme for the International Assessment of Adult Competencies).
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Specično iskustvo tehničkih stručnjaka / Ponder: 70 %
Cijena - Ponder: 30 %
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 1 680 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 12
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.12)Podaci o elektroničkim katalozima
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: da
Broj ili uputa na projekt:
Programme for the International Assessment of Adult Competencies
II.2.14)Dodatni podaci
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
III.1)Uvjeti sudjelovanja
III.1.1)Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Popis i kratki opis uvjeta:
1. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Gospodarski subjekt mora dokazati upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana.
Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz ove točke, gospodarski subjekt u ponudi dostavlja ispunjeni ESPD obrazac (Dio IV. Kriteriji za odabir, Odjeljak A: Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti: točka 1).
Kao dokaz sposobnosti za obavljanje profesionalne djelatnosti Naručitelj će prihvatiti:
— Izvadak iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra koji se vodi u državi članici njegova poslovnog nastana.
III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.3)Tehnička i stručna sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.5)Podaci o rezerviranim ugovorima
III.2)Uvjeti povezani s ugovorom
III.2.1)Podaci o određenoj struci
III.2.2)Uvjeti izvršenja ugovora:
Bitni uvjeti za sklapanje ugovora određeni su točkom 27. Dokumentacije o nabavi.
III.2.3)Podaci o osoblju odgovornom za izvršenje ugovora
Obveza navođenja imena i stručnih kvalifikacija osoblja zaduženog za izvršenje ugovora
Odjeljak IV: Postupak
IV.1)Opis
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave
IV.1.4)Podaci o smanjenju broja rješenja ili ponuda tijekom pregovaranja ili dijaloga
IV.1.6)Podaci o elektroničkoj dražbi
IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Nabava je obuhvaćena Sporazumom o javnoj nabavi: ne
IV.2)Administrativni podaci
IV.2.1)Prethodna objava povezana s ovim postupkom
IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
Datum: 05/03/2020
Lokalno vrijeme: 14:00
IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima
IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
Hrvatski
IV.2.6)Minimalni rok valjanosti ponude
Trajanje u mjesecima: 3 (od isteka roka za dostavu ponuda)
IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda
Datum: 05/03/2020
Lokalno vrijeme: 14:00
Mjesto:
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih, Amruševa 4, soba br. 108, prvi kat.
Odjeljak VI: Dopunski podaci
VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ova nabava će se ponavljati.: ne
VI.2)Podaci o elektroničkim tijekovima rada
VI.3)Dodatni podaci:
1. Tehnička i stručna sposobnost - Popis glavnih usluga (čl. 268. st.1. toč. 3. ZJN-а 2016)
Gospodarski subjekt mora dokazati da je, u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom tri godine koje prethode toj godini, uredno izvršio (pružio) usluge iste ili slične predmetu nabave čija zbrojena vrijednost treba biti najmanje u iznosu procijenjene vrijednosti predmeta nabave, odnosno 1 680 000,00 HRK bez PDV-a.
Pružene usluge moraju uključivati slijedeće:
— najmanje jedno provedeno kvantitativno istraživanje, na uzorku od najmanje 1 500 ili više ispitanika, provedeno metodom računalom potpomognutog osobnog anketiranja (CAPI metoda),
— najmanje jedno statističko istraživanje izvršeno na uzorku od najmanje 1 000 ispitanika i provedeno na znanstvenom probabilističkom uzorku, prema popisu ispitanika ili adresa kućanstava metodom računalom potpomognutog osobnog anketiranja (CAPI metoda).
2. Tehnička i stručna sposobnost - Obrazovne i stručne kvalifikacije pružatelja usluga (čl. 268. st. 1. toč. 4. ili 8. ZJN-a 2016)
Izjava gospodarskog subjekta s podacima o angažiranim tehničkim stručnjacima, neovisno o tome pripada li izravno gospodarskom subjektu, a koji će biti odgovorni za izvršenje ugovora o javnoj nabavi, te koji imaju stručne kvalifikacije kako je navedeno u nastavku.
Gospodarski subjekt mora raspolagati s 3 tehnička stručnjaka koji zadovoljavaju uvjete kako slijedi:
1. voditelj istraživanja – 1 tehnički stručnjak
— najmanje 5 godina iskustva rada na poslovima vođenja kvantitativnih istraživanja
2. stručnjak za provedbu istraživanja – 1 tehnički stručnjak
— najmanje 3 godine iskustva rada na poslovima provođenja istraživanja
3. stručnjak za izradu uzorka – 1 tehnički stručnjak
— najmanje 3 godine iskustva rada na poslovima izrade uzorka za znanstvena ili tržišna istraživanja.
VI.4)Postupci pravne zaštite
VI.4.1)Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Službeni naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Poštanska adresa: Koturaška cesta 43/IV
Mjesto: Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa: www.dkom.hr
VI.4.2)Tijelo nadležno za postupke mirenja
VI.4.3)Postupak pravne zaštite
Detaljnji podaci o roku(-ovima) za postupke pravne zaštite:
Žalba se izjavljuje u rokovima iz članka 406. ZJN-a 2016.
VI.4.4)Služba od koje se mogu dobiti podaci o postupku pravne zaštite
VI.5)Datum slanja ove obavijesti:
03/02/2020
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Končar-Inženjering d.d. Zagreb - Fallerovo šetalište 22 10000 Zagreb
-
DALEKOVOD d.o.o. Mostar - Dr Ante Starčevića bb. 88000 Mostar
-
Energocontrol Zagreb d.o.o. Zagreb - Kovinska 30 10000 Zagreb
-
VATROSISTEMI d.o.o. Sarajevo - ul. Safeta Zajke broj 115 71000 Sarajevo
-
GRANULO-RE d.o.o. Sarajevo - ul. Bojnička broj 47 71210 Ilidža
-
EIB Internationale a.d. Banja Luka - Ulica Skendera Kulenovića broj 14 78000 Banja Luka
-
Kontrol Inspekt d.o.o. Beograd - Milana Mijalkovića 1/7 11030 Beograd
-
TERMOGRADING d.o.o. Gacko - Solunskih dobrovoljaca broj 46. 89240 Gacko
-
HTZ Velenje I.P. d.o.o. Velenje - Partizanska cesta 78 3320 Velenje
-
GEOING GROUP d.o.o. Beograd - Kraljice marije 25 11000 Beograd