Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(HR) Nabavka usluga osmišljavanja i dizajn kreativnih rješenja i produkcije spotova za digitalne medije te oglasa i vanjsko oglašavanje. Izrada medijske strategije, medijskih planova te zakup medija u RH
Hrvatska-Zagreb: Usluge plasmana
2020/S 029-067498
Obavijest o nadmetanju
Usluge
Pravna osnova:
Direktiva 2014/24/EU
Odjeljak I: Javni naručitelj
I.1)Naziv i adrese
Službeni naziv: Hrvatski zavod za zapošljavanje
Nacionalni registracijski broj: 91547293790
Poštanska adresa: Radnička cesta 1
Mjesto: Zagreb
NUTS kod: HR
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
Osoba za kontakt: Vedrana Jug
E-pošta: vedrana.jug@hzz.hr
Telefon: +385 16126034
Telefaks: +385 16126038
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: www.hzz.hr
Adresa profila kupca: www.hzz.hr
I.2)Podaci o zajedničkoj nabavi
I.3)Komunikacija
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2020/S+0F2-0005434
Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
I.4)Vrsta javnog naručitelja
Tijelo kojime se upravlja na temelju javnog prava
I.5)Glavna djelatnost
Opće javne usluge
Odjeljak II: Predmet
II.1)Opseg nabave
II.1.1)Naziv:
Usluga osmišljavanja i dizajn kreativnih rješenja i produkcije spotova za digitalne medije te oglasa i vanjsko oglašavanje. Izrada medijske strategije, medijskih planova te zakup medija u RH.
Referentni broj: 344/02-01/20 VN 9
II.1.2)Glavna CPV oznaka
79342000
II.1.3)Vrsta ugovora
Usluge
II.1.4)Kratak opis:
Predmet nabave su Usluge marketinške agencije: Osmišljavanje i dizajn kreativnih rješenja i produkcije tv spota, radio spota, video spotova za digitalne medije te oglasa za print medije i vanjsko oglašavanje (OOH) za tri podkampanje za promociju projekta „Mjere aktivne politike zapošljavanja 2020“ u Republici Hrvatskoj za potrebe Naručitelja. Izrada medijske strategije, medijskih planova te zakup medija u Republici Hrvatskoj.
II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 3 900 000.00 HRK
II.1.6)Podaci o grupama
Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: ne
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
79342000
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
Hrvatski zavod za zapošljavanje, Savska cesta 64, HR-10000 Zagreb, HRVATSKA te navedeni mediji u Republici Hrvatskoj sukladno tehničkoj specifikaciji i troškovniku.
II.2.4)Opis nabave:
Predmet nabave su Usluge marketinške agencije: Osmišljavanje i dizajn kreativnih rješenja i produkcije tv spota, radio spota, video spotova za digitalne medije te oglasa za print medije i vanjsko oglašavanje (OOH) za tri podkampanje za promociju projekta „Mjere aktivne politike zapošljavanja 2020“ u Republici Hrvatskoj za potrebe Naručitelja. Izrada medijske strategije, medijskih planova te zakup medija u Republici Hrvatskoj.
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Plan rada / Ponder: 16
Kriterij troška - Naziv: Cijena usluge izrade kreativnih rješenja i produkcije / Ponder: 5
Kriterij troška - Naziv: Cijena na pojedinačnim medijima / Ponder: 79
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 3 900 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 7
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.12)Podaci o elektroničkim katalozima
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci
S obzirom da se radi o integriranoj marketinškoj komunikaciji, odnosno jedinstvenoj kampanji za promociju projekta „Mjere aktivne politike zapošljavanja 2020“ u Republici Hrvatskoj sa tri ekstenzije te strateškom i detaljnom planiranju i zakupu medijskog prostora koji mora biti usklađen i koordiniran istovremeno između više grupa medija i velikog broja pojedinačnih medija unutar svake grupe, tel
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
III.1)Uvjeti sudjelovanja
III.1.1)Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Popis i kratki opis uvjeta:
Gospodarski subjekt mora dokazati svoj upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana.
III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.3)Tehnička i stručna sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.5)Podaci o rezerviranim ugovorima
III.2)Uvjeti povezani s ugovorom
III.2.1)Podaci o određenoj struci
III.2.2)Uvjeti izvršenja ugovora:
Naručitelj će sklopiti ugovor o javnoj nabavi s odabranim ponuditeljem sukladno članku 312. ZJN 2016. Ugovor o javnoj nabavi mora biti u skladu s odabranom ponudom i uvjetima određenima u dokumentaciji o nabavi.
Odabrani ponuditelj dužan je predmet nabave izvršiti uredno, savjesno i odgovorno, pažnjom dobrog stručnjaka, po najvišim profesionalnim standardima, u skladu sa pozitivnim propisima koji se odnose na predmet nabave, te uvjetima i zahtjevima iz ove Dokumentacije.
a) Bitni uvjeti ugovora o javnoj nabavi:
— predmet usluge,
— nepromjenjivost cijene usluge,
— način i uvjeti plaćanja,
b) Izmjene ugovora o javnoj nabavi:
Naručitelj smije izmijeniti ugovor o javnoj nabavi tijekom njegova trajanja bez provođenja novog postupka javne nabave samo u skladu s odredbama članaka 315. – 320. ZJN-a 2016.
III.2.3)Podaci o osoblju odgovornom za izvršenje ugovora
Obveza navođenja imena i stručnih kvalifikacija osoblja zaduženog za izvršenje ugovora
Odjeljak IV: Postupak
IV.1)Opis
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave
IV.1.4)Podaci o smanjenju broja rješenja ili ponuda tijekom pregovaranja ili dijaloga
IV.1.6)Podaci o elektroničkoj dražbi
IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Nabava je obuhvaćena Sporazumom o javnoj nabavi: ne
IV.2)Administrativni podaci
IV.2.1)Prethodna objava povezana s ovim postupkom
IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
Datum: 09/03/2020
Lokalno vrijeme: 10:00
IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima
IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
Hrvatski
IV.2.6)Minimalni rok valjanosti ponude
Trajanje u mjesecima: 3 (od isteka roka za dostavu ponuda)
IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda
Datum: 09/03/2020
Lokalno vrijeme: 10:00
Mjesto:
Hrvatski zavod za zapošljavanje, Savska cesta 64, dvorana, III. kat, Zagreb, HRVATSKA.
Podaci o ovlaštenim osobama i postupku otvaranja:
Ponuditelj svoju elektroničku ponudu mora dostaviti predajom u EOJN RH najkasnije do 9.3.2020. do 10:00 sati.
Javno otvaranje ponuda održati će se 9.3.2020. u 10:00 sati u Hrvatski zavod za zapošljavanje, Savska cesta 64, dvorana, III. kat, Zagreb, HRVATSKA.
Pravo aktivnog sudjelovanja u postupku javnog otvaranja ponuda imaju samo članovi stručnog povjerenstva za javnu nabavu i ovlašteni predstavnici ponuditelja. Ovlašteni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlaštenje predati ovlaštenim predstavnicima naručitelja neposredno prije otvaranja ponuda.
Prilikom javnog otvaranja ponuda, Naručitelj će voditi zapisnik koji će odmah biti stavljen na uvid, provjeru sadržaja i potpis prisutnim ovlaštenim predstavnicima ponuditelja.
U slučaju dostave dijela/dijelova ponude odvojeno u papirnatom obliku, kao vrijeme dostave ponude uzima se vrijeme zaprimanja ponude putem Elektroničkog oglasnika javne nabave (elektroničke ponude).
U slučaju da gospodarski subjekti dio/dijelove ponude koji se do
Odjeljak VI: Dopunski podaci
VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ova nabava će se ponavljati.: ne
VI.2)Podaci o elektroničkim tijekovima rada
VI.3)Dodatni podaci:
VI.4)Postupci pravne zaštite
VI.4.1)Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Službeni naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Poštanska adresa: Koturaška cesta 43/IV
Mjesto: Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa: www.dkom.hr
VI.4.2)Tijelo nadležno za postupke mirenja
VI.4.3)Postupak pravne zaštite
Detaljnji podaci o roku(-ovima) za postupke pravne zaštite:
Za rješavanje o žalbama nadležna je Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave, Koturaška cesta 43/IV, HR-10000 Zagreb, HRVATSKA.
Žalbeni postupak vodi se prema odredbama ZJN-a 2016 i Zakona o općem upravnom postupku.
Žalbeni postupak temelji se na načelima javne nabave i upravnog postupka.
Pravo na žalbu ima svaki gospodarski subjekt koji ima ili je imao pravni interes za dobivanje ugovora o javnoj nabavi i koji je pretrpio ili bi mogao pretrpjeti štetu od navodnoga kršenja subjektivnih prava. Žalba se izjavljuje Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave u pisanom obliku.
Žalba se dostavlja neposredno, putem ovlaštenog davatelja poštanskih usluga ili elektroničkim sredstvima komunikacije putem međusobno povezanih informacijskih sustava Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave i EOJN-a RH.
Žalitelj je obvezan primjerak žalbe dostaviti naručitelju u roku za žalbu.
U otvorenom postupku žalba se izjavljuje u roku od deset (10) dana, i to od dana:
1. objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi,
2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka,
3. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije,
4. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno
Dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda,
5. primitka odluke o odabiru ili poništenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda ili razloge poništenja.
VI.4.4)Služba od koje se mogu dobiti podaci o postupku pravne zaštite
VI.5)Datum slanja ove obavijesti:
06/02/2020
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
BHRT Sarajevo - ul. Bulevar Meše Selimovića broj 12 71000 Sarajevo
-
RTM-TV 1 d.o.o. - ul. Lacina bb. (Villa Neretva) 88000 Mostar
-
OSLOBOĐENJE d.o.o. Sarajevo - ul. Semizovac bb 71320 Vogošća
-
NOGOMETNI SAVEZ BiH Sarajevo - Bulevar Meše Selimovića 95 71000 Sarajevo
-
TV Alfa d.o.o. Sarajevo - ul. Tešanjska broj 24 a 71000 Sarajevo
-
HTTPOOL d.o.o. Sarajevo - ul. Mula Mustafe Bašeskije 6 71000 Sarajevo
-
Udruženje za sport i rekreaciju mladih Sarajevo - Salke Nezečića 5 71000 Sarajevo
-
RTV FBiH d.o.o. Sarajevo - Bulevar Meše Selimovića 12 71000 Sarajevo
-
KOŠARKAŠKI SAVEZ BiH Sarajevo - Branilaca Sarajeva 11/III 71000 Sarajevo
-
KJP ZOI84 OCS d.o.o. Sarajevo - ul. Alipašina bb 71000 Centar