Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 15.04.2021. 15:21
Nabavka usluga čišćenja službenih prostorija
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1004-1-2-17-3-48/21
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv GRAD TUZLA
IDB/JIB 4209382690002
Kontakt osoba/Služba za kontakt Edina Grebović
Adresa ZAVNOBiH-a broj 11
Poštanski broj 75000 Tuzla (bhp sa)
Općina/Grad Tuzla
Telefon (035) 307-360
Faks (035) 307-361
Elektronska pošta javnenabavke@tuzla.ba
Internet adresa www.tuzla.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Tuzla
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Usluge čišćenja zgrada i upravljanje imovinom
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka usluga čišćenja službenih prostorija
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka usluga čišćenja službenih prostorija
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 90911200-8 | Usluge čišćenja zgrada |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji.
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji.
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 2.a. Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 98,00 %
2 Rok plaćanja 2,00 %
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
5.5.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 05.05.2021. 10:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Administrativna zgrada Grada Tuzla, ulica ZAVNOBIH-a broj 11, 75000 Tuzla.
Datum i vrijeme 05.05.2021. 11:00
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
D.o.o. RUS Brčko distrikt BiH - Ul. Zaima Mušanovića br. 28A 76000 Brčko Distrikt
-
KRISTAL d.o.o. SARAJEVO - ul. Džemala Bijedića br. 135 71000 Sarajevo
-
ECOTIME d.o.o. Sarajevo - ul. Lužansko polje broj 7 71210 Ilidža
-
D.O.O. EUROSAN Banja Luka - Ulica Jovana Bijelića bb 78000 Banja Luka
-
TOM-CAT d.o.o. Tuzla - ul. Izeta Sarajlića br. 44 75000 Tuzla
-
Aria 2 Zr vl. Draganović Amela - Ilije Bursaća bb 79101 Prijedor
-
SJAJ-S d.o.o. Kakanj - Ul. Selima ef. Merdanovića 135 72240 Kakanj
-
Librag d.o.o. Sarajevo, u stečaju - Sagrdžije br. 73 71000 Sarajevo
-
MANECO d.o.o. Kakanj - Ul. Almira Hasagića broj 9 72240 Kakanj
-
24.01.2022
-
25.06.2021
-
14.05.2021