Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(HR) Nabavka usluga prijevoza učenika osnovnih škola
Hrvatska-Zadar: Usluge cestovnog prijevoza
2015/S 128-235813
Poziv na nadmetanje
Usluge
Odjeljak I.: Javni naručitelj
Zadarska županija
16197980201
Božidara Petranovića 8
Služba(e) za kontakt: Upravni odjel za pravne i zajedničke poslove
Na pažnju (osoba za kontakt): Majda Korljan
23000 Zadar
HRVATSKA
Internetska adresa(e):
Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2015%2fS+002-0024644
Elektronička dostava ponuda i zahtjeva za sudjelovanje: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za natjecateljski dijalog i dinamički sustav nabave) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Odjeljak II.: Predmet nabave
Kategorija usluge br. 2: Usluge cestovnog prijevoza (2), uključujući usluge oklopnih vozila, i kurirske usluge, osim prijevoza pošte
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: U skladu s Troškovnikom koji je sastavni dio DZN.
NUTS kod HR033
Trajanje okvirnog sporazuma
Trajanje u godinama: 2Procijenjena ukupna vrijednost nabave za ukupno razdoblje trajanja okvirnog sporazuma
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 2 500 000 HRK60100000
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 2 500 000 HRK
Podaci o grupama
Grupa br: 1 Naziv grupe: Oš Nikole Tesle Gračac linija zapad60100000
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 720 000 HRK
60100000
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 920 000 HRK
60100000
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 460 000 HRK
60100000
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 400 000 HRK
Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
Ponuditelj je obvezan u slučaju odabira njegove ponude, prilikom potpisa svakog ugovora o javnoj nabavi sklopljenog temeljem okvirnog sporazuma, dostaviti naručitelju jamstvo za uredno ispunjenje ugovora u obliku bjanko zadužnice u visini 10 % od vrijednosti ugovora s PDV-om.
Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi podnosi se u obliku bjanko zadužnice, ispostavljene sukladno Pravilniku o registru zadužnica i bjanko zadužnica (NN, br. 115/12 od 18.10.2012.), a predaje se prilikom potpisa ugovora.
Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora će se protestirati (naplatiti) u slučaju povrede ugovornih obveza.
U slučaju da ponuditelj ne dostavi jamstvo za uredno ispunjenje ugovornih obveza, ugovor se automatski raskida.
Ponuditelj je obvezan uz ponudu priložiti pisanu izjavu kojom se obvezuje da će, ukoliko njegova ponuda bude odabrana za sklapanje ugovora, dostaviti jamstvo za uredno ispunjenje ugovora u obliku bjanko zadužnice. (Obrazac br. 4A ).
Ova točka primjenjuje se u odnosu na ponuditelje i u odnosu na podizvoditelje, što uključuje i ovlaštenje za provjeru sukladno članku 67. stavku 4. Zakona o javnoj nabavi.
Naručitelj će isključiti ponuditelja iz postupka javne nabave u sljedećim slučajevima:
9.1. ako je gospodarski subjekt ili osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta pravomoćno osuđena za bilo koje od slijedećih kaznenih djela odnosno za odgovarajuća kaznena djela prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta ili države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta:
a) prijevara (članak 236.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 247.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 252.), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 253.), zlouporaba u postupku javne nabave (članak 254.), utaja poreza ili carine (članak 256.), subvencijska prijevara (članak 258.), pranje novca (članak 265.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 291.), nezakonito pogodovanje (članak 292.), primanje mita (članak 293.), davanje mita (članak 294.), trgovanje utjecajem (članak 295.), davanje mita za trgovanje utjecajem (članak 296.), zločinačko udruženje (članak 328.) i počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja (članak 329.) iz Kaznenog zakona;
b) prijevara (članak 224.), pranje novca (članak 279.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 293.), primjenjuje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.a), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.b), udruživanje za počinjenje kaznenih djela (članak 333.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 337.), zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti (članak 338.), protuzakonito posredovanje (članak 343.), primanje mita (članak 347.) i davanje mita (članak 348.) iz Kaznenog zakona (Narodne novine, br. 110/1997, 27/1998, 50/2000, 129/2000, 51/2001, 111/2003, 190/2003, 105/2004, 84/2005, 71/2006, 110/2007, 152/2008, 57/2011, 77/2011, 143/2012).
Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz točke 8.1. ove dokumentacije za nadmetanje, gospodarski subjekt je u ponudi dostavlja izjavu. Izjavu daje osoba po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta.
Izjava ne smije biti starija od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave.
Obrazac Izjave o nekažnjavanju daje se u prilog ove dokumentacije za nadmetanje (obrazac br. 2A)
Naručitelj može tijekom postupka javne nabave radi provjere okolnosti iz točke 9.1. od tijela nadležnog za vođenje kaznene evidencije i razmjenu tih podataka s drugim državama za bilo kojeg natjecatelja, ponuditelja ili osobu po zakonu ovlaštenu za zastupanje gospodarskog subjekta zatražiti izdavanje potvrde o činjenicama o kojima to tijelo vodi službenu evidenciju.
Ako nije u mogućnosti pribaviti gore navedenu potvrdu, naručitelj može od natjecatelja ili ponuditelja zatražiti da u primjerenom roku dostavi važeći:
— dokument tijela nadležnog za vođenje kaznene evidencije države sjedišta gospodarskog subjekta, odnosno države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta, ili
— jednakovrijedni dokument koji izdaje nadležno sudsko ili upravno tijelo u državi sjedišta gospodarskog subjekta, odnosno u državi čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje dokument iz kaznene evidencije iz prethodnog stavka ili
— izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta, odnosno u državi čiji je ta osoba državljanin ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta, odnosno u državi čiji je ta osoba državljanin ne izdaju gore navedeni dokumenti ili oni ne obuhvaćaju sva kaznena dijela iz točke 8.1.a) i b) ove dokumentacije.
U slučaju zajednice ponuditelja ili natjecatelja, okolnosti iz točke 3.1.1. ovog poziva utvrđuju se za sve članove zajednice pojedinačno.
9.2. ako nije ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako mu je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza (primjerice u postupku predstečajne nagodbe).
Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz točke 8.2. ove dokumentacije za nadmetanje gospodarski subjekt u ponudi dostavlja:
1. potvrdu porezne uprave o stanju duga koja ne smije biti starija od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave, ili
2. važeći jednakovrijedni dokument nadležnog tijela države sjedišta gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje gore navedena potvrda, ili
3. izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, koje ne smiju biti starije od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaje potvrda iz točke 1. ili jednakovrijedni dokument iz točke 2.
9.3. ako je gospodarski subjekt dostavio lažne podatke pri dostavi dokumenata, kojima kao ponuditelj dokazuje da ne postoje obvezni razlozi isključenja odnosno da ispunjava uvjete sposobnosti.
U slučaju postojanja sumnje u istinitost podataka u priloženim dokumentima ili izjavama gospodarskih subjekata, naručitelj će se obratiti nadležnim tijelima, odnosno zatražiti suradnju nadležnih vlasti ,radi dobivanja informacija o situaciji tih subjekata.
U slučaju zajednice ponuditelja, okolnosti iz točaka 8 utvrđuju se za sve članove zajednice pojedinačno.
Stoga ponudi zajednice moraju biti priloženi traženi dokumenti na temelju kojih se utvrđuje postoje li razlozi za isključenje za sve članove zajednice ponuditelja.
10.1. Pravna i poslovna sposobnost
10.1.1. Svaki ponuditelj mora dokazati svoj upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta.
Upis u registar dokazuje se odgovarajućim izvodom, a ako se oni ne izdaju u državi sjedišta gospodarskog subjekta, gospodarski subjekt može dostaviti izjavu s ovjerom potpisa kod nadležnog tijela.
Izvod ili izjava ne smije biti starija od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave.
U slučaju zajednice ponuditelja, svi članovi zajednice obvezni su pojedinačno dokazati svoju sposobnost iz točke 10.1.1. ove dokumentacije.
10.1.2. Važeća licencija (Odobrenje za obavljanje djelatnosti prijevoza putnika) za djelatnosti javnog cestovnog prijevoza izdana temeljem članka 14., 29. i 115. Zakona o prijevozu u cestovnom prometu (Narodne novine, broj 82/13).
Navedenom ispravom gospodarski subjekt dokazuje da posjeduje poslovnu sposobnost za obavljanje djelatnosti povezane s predmetom nabave.
11. Minimalne razine tehničke i stručne sposobnosti ponuditelja te dokumenti kojima dokazuju tu sposobnost
11.1.1. Izvod licencije za pojedino vozilo kojim će se obavljati prijevoz učenika, a u skladu sa člankom 26. stavkom 1. Zakona o prijevozu u cestovnom prometu (NN, br. 82/13).
Ovaj dokaz potrebno je dostaviti za svako vozilo kojim ponuditelj namjerava izvršiti predmetnu uslugu prijevoza.
Ovim dokazom ponuditelj dokazuje da svako vozilo koje ponuditelj nudi za izvršenje predmetne usluge ispunjava uvjete za obavljanje djelatnosti javnog prijevoza.
11.1.2. Važeće potvrde o ispunjavanju uvjeta za autobuse kojim se prevoze djeca (obvezna za svako vozilo kojim će se vršiti prijevoz djece) izdane sukladno Pravilniku o uvjetima koje moraju ispunjavati autobusi kojima se organizirano prevoze djeca (NN, br. 100/08 i 20/09).
Navedenom ispravom gospodarski subjekt dokazuje da posjeduje minimalnu razinu tehničke i stručne sposobnosti za obavljanje djelatnosti povezane s predmetom nabave.
— Dostavljaju se uz svaku grupu predmeta nabave za koju gospodarski subjekt dostavlja ponudu i to za svako vozilo koje je potrebno za izvršenje te grupe predmeta nabave.
11.1.3. Izjava gospodarskog subjekta/ponuditelja o tehničkoj i kadrovskoj sposobnosti kojom ovlaštena osoba za zastupanje izjavljuje da raspolaže sa odgovarajućim brojem vozila (navesti broj vozila sukladno minimalnom zahtjevu naručitelja iz pojedine specifikacije kao i posebnim napomenama o min./max. veličinama vozila) koja su potrebna za ispunjenje ugovorne obveze za određenu grupu predmeta nabave te da raspolaže osobama koje posjeduje strukovnu sposobnost, stručno znanje i iskustvo potrebno za izvršenje usluga, ovjerena i potpisana od ovlaštene za zastupanja gospodarskog subjekta (dostavlja se uz svaku grupu predmeta nabave za koju gospodarski subjekt dostavlja ponudu).
Obrazac izjave (obrazac br. 3A) nalazi se kao prilog ove dokumentacije za nadmetanje.
Izjavi je potrebno priložiti popis vozila i prometnih dozvola kako je određeno u specifikaciji za predmetnu grupu predmeta nabave, a sve sukladno točki 11.1.1. i 11.1.2. dokumentacije.
Navedenim dokazom gospodarski subjekt dokazuje da posjeduje tehničku i stručnu sposobnost povezanu s predmetom nabave.
Odjeljak IV.: Postupak
Mjesto:
Zadarska županija.
Odjeljak VI.: Dopunski podaci
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
HRVATSKA
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
CENTROTRANS-TRANZIT d.d., Sarajevo - ul. Kurta Schorka br. 8 71000 Sarajevo
-
JP BH Pošta d.o.o. Sarajevo - Centar pošta Sarajevo - Put života bb 71000 Sarajevo
-
Centrotrans d.d. Sarajevo - ul. Kurta Schorka br. 14 71000 Sarajevo
-
CENTROTRANS a.d. Istočno Sarajevo - Stefana Nemanje 13. 71123 Istočno Sarajevo
-
SNIJEŽNICAPROMET d.o.o. Sniježnica-Teočak - Sniježnica bb 75414 Teočak
-
Holding DRINATRANS A.D. Zvornik - Karakaj br.40 B 75400 Zvornik
-
Jugoprevoz - Bileća a.d. Bileća - Kralja Petra Oslobodioca 15 89230 Bileća
-
ATP BROD d.o.o. Brod - Vojvode Stepe Stepanovića b.b. 73309 Brod
-
JELIĆ-TOURS d.o.o. Prnjavor - Vida Nježića bb 78430 Prnjavor
-
Robni terminal d.o.o. Tuzla - Bosanska poljana bb 75000 Tuzla
-
ART-IRON d.o.o. Maglaj - Ulica Fikreta Dedića bb 74250 Maglaj