Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Odluka o pokretanju postupka javne nabavke za usluge popravke i redovnog servisiranja službenih vozila
Broj: 02-020-48/15
Datum: 25.06.2015. godine
Na osnovu člana 18. stav 1. i člana 90. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik Bosne i Hercegovine", broj: 39/14), člana 4. stav 3. Pravilnika o postupku direktnog sporazuma („Službeni glasnik Opštine Oštra Luka", broj: 2/15), člana 72. stav 3. Zakona o lokalnoj samoupravi ("Službeni glasnik Republike Srpske", broj: 101/04, 42/05, 118/05 i 98/13), člana 60. Statuta Opštine Oštra Luka („Službeni glasnik Opštine Oštra Luka", broj: 6/15), Načelnik Opštine Oštra Luka, donosi:
O D L U K U
o pokretanju postupka javne nabavke za usluge popravke i redovnog servisiranja službenih vozila
Član 1.
1. Predmet javne nabavke, usluge: Nabavka usluga popravke i redovnog servisiranja službenih vozila Opštine Oštra Luka u 2015. godini.
2. Redni broj nabavke u Planu javnih nabavki za 2015. godinu: 11.
3. Procjenjena ukupna vrijednost nabavke je: 2.137,00 KM bez PDV-a.
4. Sredstva za finansiranje su obezbjeđena u budžetu Opštine Oštra Luka za 2015. godinu, na kontu: 412531 - „Rashodi za tekuće održavanje".
5. Postupak za dodjelu ugovora: direktni sporazum.
6. Početkom realizacije ove Odluke podrazumjeva se dan njenog donošenja.
Član 2.
Za realizaciju ove Odluke zadužuje se Opštinska uprava Opštine Oštra Luka.
Član 3.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i biće objavljena u „Službenom glasniku Opštine Oštra Luka".
Obrazloženje
Na vozilima koja su u vlasništvu Opštine Oštra Luka (tri vozila), potrebno je
izvršiti popravke, odnosno izvršiti zamjenu određenih dijelova zbog dotrajalosti.
Iz gore navedenog razloga, Opština Oštra Luka će izvršiti predmetnu javnu nabavku postupkom direktnog sporazuma sa namjerom potpisivanja ugovora sa dobavljačem koji u ovom postupku javne nabavke ponudi najnižu cijenu.
Načelnik opštine
Dragan Stanar
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
RADOVAN ZELENOVIĆ vl. GOSTINAC ztr autoservis - Gostinac bb 89245 Gacko
-
AUTODELTA d.o.o. Sarajevo Centar - ul. Bolnička do broja 11 71000 Centar
-
EN - UNION d.o.o. Tuzla - ul. Mikelje Tešića br. 12 75000 Tuzla
-
AC QUATTRO d.o.o. Sarajevo - ul. Put života br. 1 71000 Novo Sarajevo
-
Autocentar Beganović d.o.o. Zenica - Vrandučka br. 57 72000 Zenica
-
COSMOS-COMMERCE d.o.o Tuzla - Drage Karamana broj 22 75000 Tuzla
-
EURO DAM-JAS d.o.o. Lukavac - ul. Lukavačkih brigada bb 75300 Lukavac
-
CENTROTRANS-TRANZIT d.d., Sarajevo - ul. Kurta Schorka br. 8 71000 Sarajevo
-
BOS-MONT d.o.o. Sarajevo - Aleja Bosne Srebrene broj 57 71000 Sarajevo
-
DRR Auto d.o.o. Kiseljak - Ul. Kralja Tomislava br. 56 71250 Kiseljak
-
TERMOGRADING d.o.o. Gacko - Solunskih dobrovoljaca broj 46. 89240 Gacko
-
Sarajevo osiguranje d.d. Sarajevo Podružnica Tuzla - Slatina 4 75000 Tuzla
-
LADA AUTO d.o.o. Banja Luka - Ulica Ivana Gorana Kovačića broj 203/E 78000 Banja Luka