Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(HR) Nabavka usluga izrade idejnog, glavnog i izvedbenog projekta za rekonstrukciju dijela transportnog kolektora TK III uz potok Lomnica
Hrvatska-Zagreb: Usluge tehničkog projektiranja
2015/S 133-246001
Poziv na nadmetanje
Usluge
Odjeljak I.: Javni naručitelj
Zagrebački holding d.o.o.
85584865987
Ulica grada Vukovara 41
Služba(e) za kontakt: Služba za nabavu
Na pažnju (osoba za kontakt): Služba za nabavu
10000 Zagreb
HRVATSKA
E-pošta: nabava.nadmetanja@zgh.hr
Internetska adresa(e):
Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2015%2fS+002-0025485
Elektronička dostava ponuda i zahtjeva za sudjelovanje: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za natjecateljski dijalog i dinamički sustav nabave) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Javni naručitelj nabavlja u ime drugih javnih naručitelja: da
Vodoopskrba i odvodnja d.o.o.
83416546499
Folnegovićeva 1
10000 Zagreb
HRVATSKA
Odjeljak II.: Predmet nabave
Kategorija usluge br. 12: Arhitektonske usluge; inženjerske usluge i integrirane inženjerske usluge; prostorno planiranje i usluge krajobraznog inženjeringa; srodne znanstvene i tehničke savjetodavne usluge; usluge tehničkog ispitivanja i analize
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: Grad Zagreb.
NUTS kod HR011
71320000
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 300 000 HRK
Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
Ako se uplaćuje polog, pod svrhom plaćanja potrebno je navesti da se radi o jamstvu za ozbiljnost ponude, navesti evidencijski broj nabave Središnjeg tijela za javnu nabavu. Dokaz o uplati novčanog pologa ponuditelj je dužan priložiti u ponudi.
Jamstvo za ozbiljnost ponude mora biti valjano najmanje do 1.12.2015. godine.
Ukoliko ponuditelj jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja u obliku garancije banke ono mora biti dostavljeno u izvorniku, uloženo u plastični (PVC) fascikl.
Plastični (PVC) fascikl mora biti zatvoren da se onemogući vađenje garancije banke iz fascikla te mora činiti sastavni dio ponude uvezane u cjelinu.
Plastični (PVC) fascikl u koji je uloženo jamstvo za ozbiljnost ponude mora biti s vanjske strane označen – numeriran na isti način kao i ostale stranice ponude (nalijepiti naljepnicu na košuljicu koju treba numerirati na isti način kao i ostale stranice ponude).
Jamstvo za ozbiljnost ponude ne smije biti ni na koji način oštećeno (bušenjem, klamanjem i sl).
Na ovakav način je omogućeno naknadno vraćanje garancije ponuditeljima.
Jamstvo mora biti bezuvjetno, neopozivo i na prvi pisani poziv.
U tekstu bankarske garancije obavezno je taksativno navesti 4 slučaja za koja se izdaje jamstvo:
1. odustajanje ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti;
2. dostavljanje neistinitih podataka u smislu članka 67. stavka 1. točke 3. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine, broj 90/11, 83/13, 143/13 i 13/14 – Odluka USRH);
3. nedostavljanje izvornika ili ovjerenih preslika sukladno članku 95. stavku 4. Zakona;
4. odbije potpisati ugovor
Jamstvo za ozbiljnost ponude treba biti izdano u korist Središnjeg tijela za javnu nabavu (Zagrebački holding d.o.o., Ulica grada Vukovara 41, Zagreb 10 000, OIB: 85584865987).
Ako jamstvo za ozbiljnost ponude ne bude naplaćeno, Središnje tijelo za javnu nabavu se obvezuje vratiti ponuditeljima jamstvo za ozbiljnost ponude neposredno nakon završetka postupka javne nabave.
Središnje tijelo za javnu nabavu će na osnovi rezultata pregleda i ocjene ponuda odbiti ponudu ponuditelja koji nije dostavio jamstvo za ozbiljnost ponude, odnosno ako dostavljeno jamstvo nije valjano.
2. Odabrani ponuditelj će naručitelju, u roku od 15 dana od dana obostranog potpisa ugovora, a prije isteka jamstva za ozbiljnost ponude, predati jamstvo za uredno ispunjenje Ugovora, u iznosu 10 % od ugovorne cijene usluga, a u obliku neopozive bankarske garancije, naplative od banke na prvi poziv, bez prava prigovora, s rokom važenja istovjetno trajanju ugovora.
U slučaju sklapanja Ugovora sa zajednicom ponuditelja jamstvo za uredno ispunjenje ugovora može dostaviti bilo koji član iz zajednice ponuditelja, u cijelosti ili parcijalno s članom/članovima, pod uvjetom da jamstvo za uredno ispunjenje ugovora, u bilo kojem slučaju treba iznositi 10 % od ugovorne cijene usluga, s rokom važenja istovjetno trajanju ugovora.
Ukoliko odabrani ponuditelj ne dostavi jamstvo u roku od 15 dana od dana potpisa Ugovora, a prije isteka jamstva za ozbiljnost ponude, naručitelj ima pravo raskinuti ugovor i naplatiti jamstvo za ozbiljnost ponude, te zahtijevati naknadu cjelokupne štete koju je zbog toga pretrpio.
3. Jamstvo za otklanjanje nedostataka u projektu, izvršitelj je dužan prilikom primopredaje izvršene usluge predati naručitelju jamstvo u obliku bjanko zadužnice potvrđene kod javnog bilježnika, u visini 10 % od ugovorene cijene, uvećane za PDV.
Jamstveni rok za izvršenu uslugu je 2 godine od datuma uspješno obavljene primopredaje i obostrano potpisanog primopredajnog zapisnika.
Bjanko zadužnicu treba popuniti sukladno Pravilniku o obliku i sadržaju bjanko zadužnice (NN, br. 115/12) i potvrditi kod javnog bilježnika.
4. Jamstvo za pokriće osiguranja odgovornosti iz djelatnosti
Ponuditelj mora u ponudi priložiti važeću policu osiguranja profesionalne odgovornosti ovlaštenih arhitekata i inženjera u graditeljstvu s uplaćenom premijom osiguranja za ovlaštene arhitekte odnosno inženjere koji će vršiti uslugu koja je predmet nabave.
Pod važećom policom osiguranja smatra se ista koja ima rok valjanosti sukladan roku valjanosti ponude (ne kraći od 120 dana od dana otvaranja ponuda).
U polici osiguranja mora biti navedeno najmanje slijedeće:
1) Naziv osiguranika;
2) Opis predmeta osiguranja tj. Opseg pokrića;
3) Limit pokrića;
4) Broj police osiguranja.
Ponuditelj mora ponudi priložiti potvrdu osiguravajućeg društva koje je izdalo policu osiguranja o plaćenim svim dospjelim obvezama po istoj, osim u slučaju kada je u polici već evidentirano izvršeno plaćanje.
Odabrani ponuditelj biti će obvezan imati važeću policu osiguranja za cijelo vrijeme trajanja ugovora. Ukoliko dostavljena polica osiguranja po općoj odgovornosti iz djelatnosti istekne prije roka na koji je ugovor sklopljen, izvršitelj se obvezuje pribaviti novu važeću policu i dostaviti je Naručitelju.
Obračun i naplata izvršenih usluga obavit će se nakon potpisom prihvaćenih računa od strane naručitelja, a sve prema stvarno izvršenim količinama usluga iz troškovnika.
Ponuditelj mora svom računu odnosno situaciji obvezno priložiti račune odnosno situacije svojih podizvoditelja koje je prethodno potvrdio.
Naručitelj se obvezuje ovjereni neprijeporni dio računa platiti ponuditelju/članu zajednice ponuditelja u roku 60 dana od dana primitka računa.
Naručitelj se obvezuje ovjereni neprijeporni dio računa isplatiti podizvoditelju, na IBAN naveden u ponudbenom listu, u roku 60 dana od dana primitka računa.
Za zakašnjela plaćanja izvršitelj usluge ima pravo obračunati zateznu kamatu prema važećim odredbama Zakona o financijskom poslovanju i predstečajnoj nagodbi.
— dokaz o ispunjenju plaćanja dospjele porezne obveze i obveze za mirovinsko i zdravstveno osiguranje – sukladno dokumentaciji za nadmetanje,
— istinitost podataka – sukladno dokumentaciji za nadmetanje,
— profesionalni propust – sukladno dokumentaciji za nadmetanje.
Pravna sposobnost:
Upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar – sukladno dokumentaciji za nadmetanje.
Sukladno dokumentaciji za nadmetanje.
Odjeljak IV.: Postupak
Mjesto:
Zagrebački holding d.o.o., Zagreb, Avenija Marina Držića 4/IV.
Odjeljak VI.: Dopunski podaci
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
HRVATSKA
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
3. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje Središnjeg tijela za javnu nabavu da odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev za objašnjenjem ili izmjenom vezanom za dokumentaciju za nadmetanje te na postupak otvaranja ponuda.
Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi otvorenog postupka javne nabave sukladno navedenim odredbama nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.
Žalba mora sadržavati najmanje podatke i dokaze navedene u čl. 159. Zakona o javnoj nabavi.
Naručitelj će, po primitku primjerka žalbe na dokumentaciju za nadmetanje ili izmjenu dokumentacije za nadmetanje, bez odgađanja na isti način i na istim internetskim stranicama na kojima je objavljena osnovna dokumentacija za nadmetanje objaviti informaciju da je izjavljena žalba i da se zaustavlja postupak javne nabave.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
RUDARSKI INSTITUT d.d. Tuzla - ul. Rudarska broj 72 75000 Tuzla
-
Una Consulting d.o.o. Bihać - Bosanskih banova broj 23. 77000 Bihać
-
IPSA INSTITUT d.o.o. Sarajevo - ul. Put života bb 71000 Novo Sarajevo
-
Institut za hidrotehniku d.d. Sarajevo - ul. Stjepana Tomića broj 1 71000 Sarajevo
-
Geoput d.o.o. Banja Luka - Kralja Nikole br.13 78000 Banja Luka
-
INK CONSTRUCTOR d.o.o. Banja Luka - Ulica Cerska broj 45 A (lokal broj 1 B) 78000 Banja Luka
-
ENERGOINVEST d.d. - Sarajevo - ul. Hamdije Ćemerlića br. 2 71000 Novo Sarajevo
-
SARAJ INŽENJERING d.o.o. Sarajevo - ul. Skenderija br. 48 71000 Centar
-
INKOPROM d.o.o. Banja Luka - Nikole Pašića br. 60 78000 Banja Luka
-
GEOPROJEKT d.o.o. Tuzla-PRESTANAK - Rudarska br. 61/I 75000 Tuzla
-
PRONASA d.o.o. Sarajevo - ul. Stupska broj 19b-I 71210 Ilidža