Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Nabavka usluga popravke i remonta radne mašine ULT -160, sa defektažom, zamjenom potrebnih dijelova i ugradnjom spojničke osovine
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
663-7-2-1673-3-214/15
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv ZD RUDNICI "KREKA" D.O.O. - TUZLA
IDB/JIB 4209020780003
Kontakt osoba Aid Dedić
Adresa Mije Keroševića Guje br. 1
Poštanski broj 75000 Tuzla (bhp sa)
Općina/Grad Tuzla
Telefon (035) 280-083
Faks (035) 287-460
Elektronska pošta poslovikomercijale@kreka.ba
Internet adresa www.kreka.ba
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao pod I 1.
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Traženje i vađenje uglja i drugih čvrstih goriva
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Usluge popravke i remonta radne mašine ULT -160, sa defektažom, zamjenom potrebnih dijelova i ugradnjom spojničke
osovine
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Usluge popravke i remonta radne mašine ULT-160, sa defektažom, zamjenom potrebnih dijelova i ugradnjom spojničke
osovine
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 50000000-5 | Usluge popravaka i održavanja |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Prema Internoj narudžbi br.32-100/2015
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
5800,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Pogon "Rekultivacija" Šićki Brod
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do 12 (dvanaest) mjeseci od stupanja ugovora na snagu ili do realizacije finansijske vrijednosti ugovora, u zavisnosti koji
uslov prije nastupi
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
31.7.2015.
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 31.7.2015. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 31.7.2015. 12:30:00
Adresa i mjesto Mije Keroševića Guje br. 1, 75000 Tuzla
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Konkurentski zahtjev će biti objavljen na web stranici www.kreka.ba.
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Aid Dedić
Adresa Mije Keroševića Guje br. 1
Poštanski broj 75000 Tuzla (bhp sa)
Općina/Grad Tuzla
Telefon (035) 280-083
Faks (035) 287-460
Elektronska pošta aid.dedic@kreka.ba
Internet adresa www.kreka.ba
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
663-7-2-1673-3-214-15.pdf
-
Gig Inženjering d.o.o. Kneževo - Ulica Rajka Dukića bb 78230 Kneževo
-
ITC Zenica d.o.o. - ul. Zmaja od Bosne bb (Poduzetnička zona 1) 72000 Zenica
-
ITT-INŽINJERING d.o.o. Lukavac, u likvidaciji - ul. Armije BiH D-5 i D-6 75300 Lukavac
-
REMEX d.o.o. Tuzla - ul. Husinskih rudara br. 351 75000 Tuzla
-
FARANG TSC d.o.o. Sarajevo - ul. Pendičići br. 48 71000 Trnovo FBiH
-
TRABUS d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića broj 185 (Avaz Bussiness Centar) 71210 Ilidža
-
ALEMANI TRADE d.o.o. Beograd - Palmotićeva 16a 11000 Beograd
-
BES COMPANY d.o.o. Sarajevo - ul. Igmanska broj 4 71320 Vogošća
-
TEIKOM BH d.o.o. Sarajevo - ul. Plandište br. 1 71210 Ilidža
-
Metalka Trade d.o.o. Sarajevo - Ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
EN - UNION d.o.o. Tuzla - ul. Mikelje Tešića br. 12 75000 Tuzla