Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 21.02.2023. 08:20
(aukcija) Nabavka usluga servisiranja anestezioloških aparata i respiratora
867-1-2-41-3-50/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JAVNA ZDRAVSTVENA USTANOVA UNIVERZITETSKI KLINIČKI CENTAR TUZLA
IDB/JIB 4209390440007
Kontakt osoba/Služba za kontakt Sead Selić
Adresa Trnovac bb
Poštanski broj 75000 Tuzla (bhp sa)
Općina/Grad Tuzla
Telefon (035) 303-300
Faks (035) 250-474
Elektronska pošta info@ukctuzla.ba
Internet adresa www.ukctuzla.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Kantonalni nivo,Tuzlanski kanton
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
4
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
55555,56
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka usluga servisiranja anestezioloških aparata i respiratora
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 50000000-5 | Usluge popravaka i održavanja |
Dodatni predmet(i) | 50400000-9 | Usluge popravaka i održavanja medicinske i precizne opreme |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
15.03.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.03.2023. 12:30
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Javna Zdravstvena ustanova Univerzitetski klinički centar Tuzla, Trnovac bb, Sala
za sastanke
Datum i vrijeme 16.03.2023. 13:00
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Tenderska dokumentacija se preuzima isključivo sa portala e-nabavke.
ANEKS A
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kontakt osoba Sead Selić
Adresa Trnovac bb
Poštanski broj 75000 Tuzla (bhp sa)
Općina/Grad Tuzla
Telefon (035) 303-610
Faks (035) 272-301
Elektronska pošta info@ukctuzla.ba
Internet adresa www.ukctuzla.ba
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Usluge servisiranja aparata za anesteziju proizvođača Mindray WATO EX-65 Pro ( 2 kom)
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 50400000-9 | Usluge popravaka i održavanja medicinske i precizne opreme |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
12555,56
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
2 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
JZU UKC TUZLA
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 15.03.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.03.2023. 12:30
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 16.03.2023. 13:00
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Usluge servisiranja respiratora proizvođača Mindray SV 300 (5 kom)
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 50400000-9 | Usluge popravaka i održavanja medicinske i precizne opreme |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
26000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
2 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
JZU UKC TUZLA
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 15.03.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.03.2023. 12:30
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 16.03.2023. 13:00
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Usluge servisiranja respiratora proizvođača AEOMED VG 70 (3 kom)
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 50400000-9 | Usluge popravaka i održavanja medicinske i precizne opreme |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
12000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
2 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
JZU UKC TUZLA
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 15.03.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.03.2023. 12:30
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 16.03.2023. 13:00
ANEKS B
Broj lota
4
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Usluge servisiranja respiratora proizvođača Curative (1 kom)
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 50400000-9 | Usluge popravaka i održavanja medicinske i precizne opreme |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
5000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
2 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
JZU UKC TUZLA
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 15.03.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.03.2023. 12:30
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 16.03.2023. 13:00
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Teknoxgroup BH d.o.o. Teknoxgroup BH Ltd. - ul. Rajlovačka cesta bb 71000 Sarajevo
-
TERMOGRADING d.o.o. Gacko - Solunskih dobrovoljaca broj 46. 89240 Gacko
-
TERMOELEKTRO d.o.o., Brčko distrikt - Bulevar mira 2 76000 Brčko Distrikt
-
BNT HIDRAULIKA D.D. Novi Travnik-U STEČAJU - Mehmeda Spahe 1 72290 Novi Travnik
-
TEHNOPETROL d.o.o. Tuzla - Ul. Đorđa Mihajlovića br. 4 75000 Tuzla
-
LADA AUTO d.o.o. Banja Luka - Ulica Ivana Gorana Kovačića broj 203/E 78000 Banja Luka
-
MIBO KOMUNIKACIJE d.o.o. Sarajevo - Ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
D.o.o. BUK PROMET Bijeljina - Pavlovića put 89 76300 Bijeljina
-
BIJELJINA PUT DOO Bijeljina - Baje Pivljanina 80 76300 Bijeljina
-
KMAG BH d.o.o. Sarajevo - ul. Safeta Zajke broj 181 71000 Novi Grad
-
16.05.2023
-
16.05.2023
Usluge servisiranja respiratora proizvođača Mindray SV 300 (5 kom)
-
16.05.2023
Usluge servisiranja aparata za anesteziju proizvođača Mindray WATO EX-65 Pro
-
16.05.2023
(poništenje aukcije) Nabavka usluga servisiranja anestezioloških aparata i respiratora, lot 4
-
10.04.2023
-
10.04.2023
-
10.04.2023
(poništenje aukcije) Nabavka usluga servisiranja anestezioloških aparata i respiratora, lot 4