Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

(aukcija) Nabavka usluga izrade kožnih zaptivki

Datum objave: 18.05.2023. 14:23 / Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 18.05.2023.
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

952-7-2-53-3-55/23


ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv RUDNIK MRKOG UGLJA "ZENICA" D.O.O.-ZENICA
IDB/JIB 4218116700000
Kontakt osoba/Služba za kontakt Sedin Kaknjo
Adresa Stjepana Radića 2
Poštanski broj 72000 Zenica (bhp sa)
Općina/Grad Zenica
Telefon (032) 242-861
Faks (032) 248-816
Elektronska pošta jnabavke-rmuze@hotmail.com
Internet adresa www.rmuzenica.ba

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN

I 5.b. Nivo

Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine

I 5.c. Djelatnost

Traženje i vađenje uglja i drugih čvrstih goriva

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Usluge, Ostale usluge

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove

Radi se o cjelini predmeta nabavke

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Usluga izrade kožnih zaptivki

II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Usluga izrade kožnih zaptivki

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 98393000-4 Krojačke usluge

II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim ugovora

Kao u tenderskoj dokumentaciji.

II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

10000,00

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Skladište RMU „Zenica“d.o.o.-Zenica u Zenici

II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

12 mjeseci

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Ne

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Dokaz o registraciji - Kopija aktuelnog poslovnih Izvoda iz sudskog registra o registraciji subjekata.

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

Uslovi i dokumenti kojima se dokazuje ispunjavanje uslova kako je to navedeno u tenderskoj dokumentaciji

III 9. Rezervisan ugovor

Ne

III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama

III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju

Ne

III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Konkurentski zahtjev

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

28.05.2023.

IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?

Ne

IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Da

IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 29.05.2023. 11:00

IV 8. Rok za otvaranje ponuda

Adresa i mjesto U prostorijama RMU "Zenica" Zenica, Stjepana Radića br.2 Zenica (potkrovlje
direkcije).
Datum i vrijeme 29.05.2023. 11:30

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

Ugovorni organ će razmjenu informacija sa ponuđačima vršiti isključivo putem sistema “E- nabavke”.
Ugovorni organ objavljuje tendersku dokumentaciju, istovremeno sa objavom obavještenja o nabavci, u sistemu „E-
nabavke”, u skladu sa članom 55. Zakona i članom 1. Stav (3) tačka b) Uputstva o uslovima i načinu objavljivanja
obavještenja i dostavljanja izvještaja u postupcima javnih nabavki u informacionom sistemu „E-nabavke” (Službeni glasnik
BiH”, broj 90/14, 53/15),
Preuzimanje tenderske dokumentacije vrši se na način da zainteresovani privredni subjekti iz člana 2. Stav (1) tačka c)
zakona koji su registrovani u sistemu “E-nabavke” bez naknade, preuzimaju tendersku dokumentaciju objavljenu u sistemu
“E-nabavke”.
Objavom tenderske dokumentacije u sistemu “E- nabavke” onemogućeno je dostavljanje iste na druge načine predviđene
članom 55. Stav (1) tačka a)-c) zakona. Takođe, za istu se ne zahtjeva novčana naknada za preuzimanje. Tenderska
dokumentacija može se preuzeti više puta za isti postupak javne nabavke. Ako korisnik sistema "E-nabavke" preuzme
tendersku dokumentaciju za isti postupak javne nabavke više puta, rok za žalbu iz člana 101. stav (1) tačka b) Zakona računa
se od prvog preuzimanja tenderske dokumentacije.

NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:
952-7-2-53-3-55/23
PODIJELI: