Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(pregovarački postupak) Nabavka usluga održavanja laboratorijskog informacionog sistema (LIS)
OBAVJEŠTENJA O NABAVCI
87-4-2-70-20-3/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv DOM ZDRAVLJA BIJELJINA
IDB/JIB 4400379180003
Kontakt osoba/Služba za kontakt Slaviša Mićić
Adresa Srpske vojske 53
Poštanski broj 76300 Bijeljina (sp bl)
Opština/Grad Bijeljina (Bijeljina)
Telefon (055) 415-111
Faks (055) 415-190
Elektronska pošta domzdravljabijeljina@gmail.com
Internet adresa www.dzbijeljina.com
I 2. Adresa za prijem zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 3. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 4. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 4.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 4.b. Nivo
Grad,Bijeljina
I 4.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 5. Zajednička nabavka
Ne
I 6. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Kompjuterske i uz njih vezane usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Održavanje laboratorijskog informacionog sistema (LIS).
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Održavanje laboratorijskog informacionog sistema (LIS).
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 72267000-4 | Usluge održavanja i popravaka softvera |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Navedeno u TD.
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
15000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
JZU Dom zdravlja Bijeljina, Srpske vojske 53, 76300 Bijeljina.
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
12 mjeseci
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Ograničenja za učešće
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji.
III 4. Ekonomska i finansijska sposobnost
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji.
III 7. Rezervisan ugovor
Ne
III 8. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 8.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 8.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Pregovarački postupak bez objavljivanja obavještenja o nabavci
IV 2. Uslov iz Zakona za primjenu "Pregovaračkog postupka bez objavljivanja obavještenja o nabavci"
Član 21. Stav (1) Tačka c)
IV 2.a. Broj postupka koji je prethodio ovom postupku
IV 3. Razlozi za primjenu "Pregovaračkog postupka bez objavljivanja obavještenja o nabavci"
Informacioni sistem je nabavljen od "MEDICOM" D.O.O. Bijeljina. Svi zainteresovani ponuđači mogu uzeti
učešće u predmetnom postupku pod uslovom da prethodno nabave pismenu saglasnost vlasnika navedenog
informacionog sistema za njegovo održavanje u 2023. godini, koje je potrebno dostaviti u njihovim ponudama, na
način kako je to navedeno tenderskom dokumentacijom.
IV 4. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 5. Uslovi preuzimanja/prijem zahtjeva za učešće
IV 5.a. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije za zahtjev za učešće
31.05.2023.
IV 5.b. Rok za prijem zahtjeva za učešće
31.05.2023. 10:00
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
87-4-2-70-20-3/23
-
PROMES d.o.o. Vogošća - ul. Safeta Krupića br. 5 71320 Vogošća
-
WIZARD HEALTH d.o.o. Mostar - ul. Maršala Tita 60 88000 Mostar
-
Lanaco d.o.o. Banja Luka - Veljka Mlađenovića bb 78000 Banja Luka
-
Mega computer engineering d.o.o. Beograd - Mis Irbijeve 48g 11000 Beograd
-
MEDIA PRO d.o.o. Prijedor - Vožda Karađorđa br. 1B 79101 Prijedor
-
EUROBIT d.o.o. Sarajevo - ul. Derviša Numića br. 18A 71000 Novo Sarajevo
-
TENFORE d.o.o. Banja Luka - Bulevar vojvode Živojina Mišića 15 b 78102 Banja Luka
-
TORUS d.o.o. Sapna - 206. Viteške brdske brigade bb 75411 Sapna
-
EMC d.o.o. Sarajevo - ul. Kralja Tvrtka broj 8 71000 Sarajevo