Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(aukcija) Nabavka usluga osiguranja imovine, lica i vozila
230-7-2-15-3-4/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JU KANTONALNI CENTAR ZA SOCIJALNI RAD
IDB/JIB 4200115210002
Kontakt osoba/Služba za kontakt Amela Glibo
Adresa Gatačka 80
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Novi Grad (Sarajevo)
Telefon (033) 723-640
Faks (033) 723-641
Elektronska pošta info@kcsr.ba
Internet adresa www.kcsr.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Kantonalni nivo,Kanton Sarajevo
I 5.c. Djelatnost
Socijalna skrb
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Usluge istrage i osiguranja, osim usluga oklopnih vozila
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Više lotova
II 2.c. Obrazloženje dostave ponuda
Ponude se mogu dostaviti za jedan ili više lotova
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Javna nabavka usluga osiguranja imovine, lica i vozila
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Javna nabavka usluga osiguranja imovine, lica i vozila
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 66000000-0 | Finansijske i usluge osiguranja |
Dodatni predmet(i) | 66515200-5 | Usluge osiguranja imovine |
Dodatni predmet(i) | 66512100-3 | Usluge osiguranja od nesreća |
66514110-0 | Usluge osiguranja motornih vozila |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
30.05.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 30.05.2023. 09:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto JU Kantonalni centar za socijalni rad" Gatačka 80, 71000 Sarajevo
Datum i vrijeme 30.05.2023. 09:45
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Amela Glibo
Adresa Gatačka 80
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Novi Grad (Sarajevo)
Telefon (033) 723-640
Faks (033) 723-641
Elektronska pošta info@kcsr.ba
Internet adresa www.kcsr.ba
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Nabavka usluga osiguranja imovine i lica LOT 1
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka usluga osiguranja imovine i lica
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 66515200-5 | Usluge osiguranja imovine |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Ugovor
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
5500,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
12 mjeseci
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Kanton Sarajevo
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 30.05.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 30.05.2023. 09:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 30.05.2023. 09:45
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Nabavka usluga osiguranja vozila LOT 2
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka usluga osiguranja vozila LOT 2
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 66514110-0 | Usluge osiguranja motornih vozila |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Ugovor
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
4500,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
12 mjeseci
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Kanton Sarajevo
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 30.05.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 30.05.2023. 09:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 30.05.2023. 09:45
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
230-7-2-15-3-4/23
-
SARAJEVO-OSIGURANJE d.d. Sarajevo - Podružnica Bihać - Kralja Tvrtka 3 77000 Bihać
-
Nova Banka a.d. Banja Luka - Kralja Alfonsa XIII 37 a 78000 Banja Luka
-
SARAJEVO-OSIGURANJE d.d. Sarajevo - ul. Maršala Tita br. 29 71000 Centar
-
ADRIATIC OSIGURANJE d.d. - ul. Trg Međunarodnog prijateljstva br. 20 71000 Sarajevo
-
INTESA SANPAOLO BANKA d.d. BOSNA I HERCEGOVINA - ul. Obala Kulina Bana br. 9A 71000 Centar
-
d.d BRČKO-GAS OSIGURANJE Brčko Podružnica BRČKO-GAS OSIGURANJE Tuzla - Stupine B 9/VI 75000 Tuzla
-
NLB Banka a.d. Banja Luka - Milana Tepića 4 78000 Banja Luka
-
UniCredit bank d.d. Mostar - Kardinala Stepinca bb. 88000 Mostar
-
Sparkasse Bank dd BiH Sarajevo - ul. Zmaja od Bosne br. 7 71000 Novo Sarajevo
-
ERSTE CARD CLUB d.o.o. Zagreb - Ulica Frana Folnegovića 6 10000 Zagreb
-
BSO d.d. Sarajevo - podružnica Sarajevo - Trg međunarodnog prijateljstva 20/I 71000 Sarajevo
-
Uni Credit Bank a.d. Banja Luka - Marije Bursać 7 78000 Banja Luka
-
ATOS BANK a.d. Banja Luka - Ulica jevrejska broj 71 78000 Banja Luka
-
DUNAV OSIGURANJE a.d. Banja Luka - Veselina Masleše 28 78000 Banja Luka