Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 22.05.2023. 09:33
(HR) Nabavka usluga organizacije korisničkih konferencija i skupova
Hrvatska-Zagreb: Usluge organizacije izložbi, sajmova i kongresa
2023/S 097-305276
Obavijest o nadmetanju
Usluge
Pravna osnova:
Direktiva 2014/24/EU
Odjeljak I: Javni naručitelj
Nacionalni registracijski broj: 58101996540
Poštanska adresa: Josipa Marohnića 5
Mjesto: Zagreb
NUTS kod: HR Hrvatska
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
Osoba za kontakt: Odjel za podršku poslovanju ustanove
E-pošta: nabava@carnet.hr
Telefon: +385 16661616
Telefaks: +385 16661615
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: www.carnet.hr
Adresa profila kupca: www.carnet.hr
Odjeljak II: Predmet
Nabava usluge organizacije korisničkih konferencija i skupova 2023
Predmet ovog postupka nabave je usluga organizacije kongresa za korisnike iz sustava visokog obrazovanja pod nazivom Digitalna transformacija visokog obrazovanja: inovacije za budućnost učenja i poučavanja.
Odabrani ponuditelj će pružati usluge u svom sjedištu/uredu te u mjestu održavanja kongresa, Republika Hrvatska. Nadalje, prema potrebama naručitelja, sastanci i druge aktivnosti u sklopu ovog pred
Predmet ovog postupka nabave je usluga organizacije kongresa za korisnike iz sustava visokog obrazovanja pod nazivom Digitalna transformacija visokog obrazovanja: inovacije za budućnost učenja i poučavanja.
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
a) Gospodarski subjekt mora dokazati svoj upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana.
Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz ove točke, gospodarski subjekt u ponudi dostavlja:
• ispunjeni ESPD obrazac (Dio IV. Kriteriji za odabir, Odjeljak A: Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti).
Kao dovoljan dokaz sposobnosti za obavljanje profesionalne djelatnosti gospodarskog subjekta iz ove točke dokumentacije o nabavi naručitelj će prihvatiti ažurirani popratni dokument:
• izvadak iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra države njegova poslovnog nastana.
Naručitelj će sam izvršiti provjeru predmetnog kriterija putem dostupnih baza podataka, a ako izvršenje provjere nije moguće naručitelj će kao ažurirani popratni dokument tražiti dokaz od ponuditelja koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu osim u slučaju ako već ne posjeduje te dokumente.
b) Gospodarski subjekt mora dokazati da je sukladno članku 91. Zakona o pružanju usluga u turizmu (NN 130/17, 25/19, 98/19, 42/20) turistička agencija upisana u središnji registar za ugostiteljsku djelatnost i usluge u turizmu.
Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz ove točke, gospodarski subjekt u ponudi dostavlja:
• ispunjeni ESPD obrazac (Dio IV. Kriteriji za odabir, Odjeljak A: Ovlaštenje za ugovore o uslugama: potrebno je posebno ovlaštenje).
Naručitelj će sam izvršiti provjeru predmetnog kriterija putem dostupnih baza podataka, a ako izvršenje provjere nije moguće naručitelj će kao ažurirani popratni dokument tražiti dokaz od ponuditelja koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu osim u slučaju ako već ne posjeduje te dokumente.
Odjeljak IV: Postupak
Josipa Marohnića 5, Zagreb
Odjeljak VI: Dopunski podaci
Poštanska adresa: Ulica grada Vukovara 23
Mjesto: Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa: www.dkom.hr
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
ŽUPAKOMERC d.o.o. Laktaši PJ Mrakovica Prijedor - Mrakovica - Hotel Monument 79101 Prijedor
-
ZTC Banja Vrućica ad Banja Vrućica - Nede Nedića 1 74273 Teslić
-
MRKULIĆ - COMPANY d.o.o. Sarajevo-Ilidža - ul. Dr. Mustafe Pintola br. 23 71210 Ilidža
-
Hotel Vidović d.o.o. Banja Luka - Ulica Ivana Franje Jukića broj 11 78000 Banja Luka
-
Lider MM Co d.o.o. Laktaši - Ulica prijedorska bb 78252 Laktaši
-
HOTEL MOSTAR d.o.o. Mostar - Kneza Domagoja bb. 88000 Mostar
-
Hoteli Ilidža d.d. - ul. Hrasnička cesta br. 14 71210 Ilidža
-
Grand Hotel Park Dubrovnik - Šetalište Kralja Zvonimira 39 20000 Dubrovnik
-
Niskogradnja d.o.o. Laktaši - Ulica Karađorđeva broj 63 78250 Laktaši
-
NEW SANATRON d.o.o. Novi Grad - Kulska obala 2 79220 Novi Grad