Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(poništenje aukcije) Nabavka usluga redovnog servisa kompresora, sušača vazduha i linijske filtracije komprimovanog vazduha
Mješoviti Holding „Elektroprivreda Republike Srpske" Matično preduzeće a.d.Trebinje
Zavisno preduzeće „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik
Broj 17437/23
Dana.18.05.2023. godine.
Na osnovu člana 69. stav (1) tačka b), člana 70. stav (1), (4) i (6) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH broj 39/14. 59/22), člana 8. Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke („Službeni glasnik BiH" broj: 103/14) a na preporuku Komisije za javnu nabavku broj: 17117/23 od 16.05.2023 godine u predmetu: „Nabavka usluge redovnog servisa kompresora, sušača vazduha i linijske filtracije komprimovanog vazduha" - putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda, interni broj: KZ 19/23, Uprava Preduzeća na sjednici održanoj dana, 17.05. 2023. godine donosi:
ODLUKU
o poništenju postupka javne nabavke: „Nabavka usluge redovnog servisa kompresora, sušača vazduha i linijske filtracije komprimovanog vazduha" - putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda, interni broj: KZ 19/23
Član 1.
Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke broj: 17117/23 od 16.05.2023. godine u postupku: „Nabavka usluge redovnog servisa kompresora, sušača vazduha i linijske filtracije komprimovanog vazduha" - putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda, interni broj: KZ 19/23, te se u skladu sa članom 69. stav (2) tačka a) Zakona o javnim nabavkama BiH poništava predmetni postupak javne nabavke, jer u određenom krajnjem roku nije dostavljena nijedna ponuda.
Član 2.
Za realizaciju ove Odluke zadužuje se Služba za pravne i korporativne poslove i Komercijalna služba Preduzeća.
Član 3.
Ova Odluka će se objaviti na WEB stranici Ugovornog organa: www.riteugljevik.com
Član 4.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja.
OBRAZLOŽENJE
Postupak javne nabavke pokrenut je na osnovu osnovu Posebne Odluke Uprave Preduzeća o pokretanju postupka javne nabavke broj: 14741/23 od 24.04.2023. godine.
Procijenjena vrijednost nabavke: 12.000,00 KM bez PDV-a.
Obavještenje o nabavci objavljeno je na portalu javnih nabavki pod brojem 1276-7-2-171-3-296/23 od 04.05.2023. godine.
Komisija za javne nabavke Mješovitog holdinga „Elektroprivreda Republike Srpske" Matično preduzeće Trebinje - Zavisno preduzeće „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" A.D Ugljevik je imenovana Rješenjem Uprave Preduzeća o imenovanju članova Komisije broj: 16659/23 od 12.05.2023. godine.
Komisija za javnu nabavku dostavila je dana: 16.05.2023, godine Izvještaj o radu sa preporukom za poništenje postupka javne nabavke broj: 17117/23 od 16.05.2023. godine, u postupku javne nabavke „Nabavka usluge redovnog servisa kompresora, sušača vazduha i linijske filtracije komprimovanog vazduha" - putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda, interni broj: KZ 19/23.
U postupku po Izvještaju Komisija za javnu nabavku je utvrdila da do krajnjeg roka za prijem ponuda (do 16.05.2023 godine do 09°° časova) na protokol Preduzeća nije zaprimljena nijedna ponuda.
U skladu s članom 69. stav (2) tačka a) Zakona o javnim nabavkama BiH. Komisija za javnu nabavku dala je preporuku Upravi Preduzeća da donese odluku o poništenju postupka javne nabavke, jer u ostavljenom krajnjem roku nije zaprimljena nijedna ponuda.
U postupku ocjene provedenog postupka, Uprava Preduzeća nije našla razloge, nepravilnosti niti propusta u radu; koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Preporuke Komisije za javne nabavke.
U postupku je utvrđeno da je Komisija u svemu pravilno postupila, te da je Preporuka o poništenju postupka data u skladu sa Zakonom, podzakonskim aktima i interni aktima i Tenderskim dokumentom.
Iz navedenih razloga, primjenom člana 69. stav (2) tačka a) i člana 70. stav 1), (4) i (6) Zakona o javnim nabavkama BiH odlučeno je kao u članu 1. ove Odluke.
POUKA O PRAVNOM LIJEKU:
Protiv ove Odluke može se predati žalba, najkasnije u roku od 5 (pet) dana od dana prijema ove Odiuke. Žalba se izjavljuje Kancelariji za razmatranje žalbi, putem ugovornog organa u pisanoj formi direktno ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu: Mješoviti Holding „ERS" - MP a.d. Trebinje ZP „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a d. Ugljevik, Ugljevik bb, 76330 Ugljevik. Žalba se podnosi u najmanje 3 (tri) primjerka.
Diko Cvijetinović
VD Direktor
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Rebus d.o.o. Sarajevo - ul. Derviša Numića broj 1a 71000 Sarajevo
-
Nital d.o.o. Zenica - Londža-Poslovni centar Roma 2 72000 Zenica
-
HIDROPNEUMATIK d.o.o. Banja Luka - Vrbaski put broj 19 78000 Banja Luka
-
BNT HOLDING D.D. Novi Travnik - Mehmeda Spahe 1 72290 Novi Travnik
-
A/C SERVIS Bojan Golemović s.p.Banja Luka - Dragočaj bb, Banja Luka, Banja Luka 78101 Banja Luka
-
TEVE VARNOST ELEKTRONIKA d.o.o. Visoko - ulica Čajengradska broj 6a 71300 Visoko
-
ELEKTROREMONT DOO SUBOTICA - Ivana Meštrovića 2 24000 Subotica