Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(aukcija) Nabavka usluga fizičkog označavanja naselja, ulica i trgova nazivima i zgrada brojevima i izrada registra prostornih jedinica za dio Općine Jablanica
753-7-2-81-3-29/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv OPĆINA JABLANICA
IDB/JIB 4227265360008
Kontakt osoba/Služba za kontakt VILDANA LULIĆ
Adresa Pere Bilića 15
Poštanski broj 88420 Jablanica (bhp sa)
Općina/Grad Jablanica
Telefon (036) 751-300
Faks (036) 753-215
Elektronska pošta jabl.o@bih.net.ba
Internet adresa www.jablanica.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Jablanica
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove
Nije moguća podjela na lotove
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Usluge nabavke i fizičkog označavanja naselja, ulica i trgova nazivima i zgrada brojevima i izrada registra prostornih jedinica
za dio Općine Jablanica.
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Usluge nabavke i fizičkog označavanja naselja, ulica i trgova nazivima i zgrada brojevima i izrada registra prostornih jedinica
za dio Općine Jablanica.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 44423460-3 | Pločice s adresom |
Dodatni predmet(i) | 71355000-1 | Geodetske usluge |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Prema specifikaciji usluga koja je sastavni dio TD
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
34188,04
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Općina Jablanica
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
90 dana od dana potpisivanja ugovora
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
a) Izjava ponuđača da će se plaćanje izvršiti nakon realizacije ugovora i ispostavljanja računa ponuđača od dana
dostavljanja Izvještaja o završetku predmetnih usluga i to na slijedeći način: Federalna uprava se obavezuje finansirati
predmetne usluge 25 % ugovorene cijene usluga, Kantonalna uprava se obavezuje finansirati predmetne usluge 25 %
ugovorene cijene usluga i Općina Jablanica 50 % ugovorene cijene usluga.
III 4. Ograničenja za učešće
-
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Original ili ovjerena kopija izvoda iz sudskog registra kao dokaz da je ponuđač registrovan za obavljanje tražene djelatnosti ili
rješenje drugog nadležnog organa (za fizička lica)
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Izjava sa pečatom i potpisom ovlaštene osobe ispred ponuđača da njihovo ekonomsko i finansijsko stanje garantuje ispravno
izvršenje ugovora
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Izjava sa pečatom i potpisom ovlaštene osobe ispred ponuđača da njihova tehnička i profesionalna sposobnost garantuje
ispravno izvršenje ugovora
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
12.06.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 12.06.2023. 11:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Općina Jablanica, Pere Bilića 15
Datum i vrijeme 12.06.2023. 11:30
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Trošak pripreme ponude i podnošenja ponude u cjelini snosi ponuđač. Tenderska dokumentacija se može preuzeti na
slijedeći način: - na portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba, u sistemu „e-Nabavke“ Za ovaj postupak nabavke je predviđena
e-Aukcija. Ugovorni organ će odrediti početak i vrijeme trajanja e-Aukcije u sistemu e-Nabavke prihvatljivih ponuda. Svi
ponuđači koji su podnijeli prihvatljive ponude, momentom zakazivanja e-Aukcije bit će obavješteni istovremeno putem
sistema e-Nabavke o slijedećem: a) datumu i vremenu početka e-Aukcije b) prethodno određenom trajanju e-Aukcije c)
broju postupka javne nabavke d) poziciji na rang listi u početnoj ocjeni ponuda
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
LERIM d.o.o. Lukavac - Dragiše Cvjetkovića br. 2 75300 Lukavac
-
Geometrika d.o.o. Grude - Drinovci - Visoka br. 344 88340 Grude
-
SASIG - LASTA d.o.o. - Karađorđeva 19. 71126 Istočno Novo Sarajevo
-
GRAFOSEM štamparija Ilidža - Midhata Hujdura Hujke 4 71210 Ilidža
-
KULA Zoran Kurešević s.p. Šamac - Vuka Karadžića bb, Šamac, Šamac 76230 Šamac
-
SIGNALIZACIJA d.o.o. GRUDE, u likvidaciji - Sovići b.b. 88340 Grude
-
GARMOND d.o.o. Sarajevo - ul. Željeznička broj 112 71210 Ilidža
-
Pismolik d.o.o. Sarajevo - ul. Edhema Mulabdića br. 1 71000 Sarajevo