Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 01.06.2023. 10:14

(otkazivanje aukcije) Nabavka kompjuterske opreme i potrepština za organizacione jedinice Porezne uprave Federacije BiH, lot 2

Izvor: Akta.ba, 30.05.2023.

Objavljeno:30.05.2023

 

 

BOSNA I HERCEGOVINA

FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE

FEDERALNO MINISTARSTVO FINANCIJA - FINANSIJA

POREZNA UPRAVA FEDERACIJE BOSNE I HERCEGOVINE SARAJEVO

 

Broj: 13/06-3-11-30-400-6/2023 S.O.K.

Datum, 30.05.2023. godine

 

Na osnovu člana 4. stav 2. Zakona o Poreznoj upravi Federacije Bosne i Hercegovine (“Službene novine Federacije BiH”, broj: 33/02, 28/04, 57/09, 40/10, 27/12, 7/13, 71/14 i 91/15 i 44/22), člana 114. Zakona o organizaciji organa uprave u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije BiH“, broj: 35/05) i člana 69. stav 3. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH“, broj: 39/14 i 59/22), direktor donosi

ODLUKU o otkazivanju postupka javne nabavke

 

I

Otkazuje se/poništava se otvoreni postupak javne nabavke ’’Nabavka kompjuterske opreme i potrepština za organizacione jedinice Porezne uprave Federacije BiH“ - LOT 2 - Nabavka i isporuka prenosivih računara/laptopa za organizacione jedinice Porezne uprave Federacije BiH”, u skladu sa članom 69. stav 3. Zakona o javnim nabavkama BiH.

li

Stavlja se van snage Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača putem otvorenog postupka, broj: 13/06-3-11-30-400-2/2023 I.P. od 24.04.2023. godine, Obavještenje o nabavci, broj: 1415-1-1-11-3-44/23 od 02.03.2023. godine.

 

III

Odluka stupa na snagu danom donošenja.

 

Obrazloženje

Na osnovu ukazane potrebe i planirane javne nabavke iz Plana javnih nabavki Porezne uprave Federacije BiH za 2023. godinu, broj: 13/06-3-11-32-278/23 od 08.02.2023. godine, redni broj iz Plana: 5. i Plana javnih nabavki Federalnog ministarstva finansija/financija u čijem sastavu se nalazi Plan javnih nabavki Porezne uprave Federacije BiH, redni broj: 50., Odlukom direktora Porezne uprave Federacije BiH na zahtjev Sektora za informacione tehnologije, broj: 13/06-3-11-30-400/2023 od 27.02.2023. godine, pokrenut je otvoreni postupak javne nabavke „Nabavka kompjuterske opreme i potrepština za organizacione jedinice Porezne uprave Federacije BiH" (po LOT-ovima), ukupne procijenjene vrijednosti od 380.900,00 KM bez PDV- a i procijenjene vrijednosti predmetnog LOT-a 2 u iznosu od 133.000,00 KM bez PDV-a, a koja sredstva su osigurana u Budžetu Porezne uprave Federacije BiH za 2023. godinu (Stalno sredstvo).

U skladu sa članom 16. Zakona o javnim nabavkama predmetni postupak javne nabavke je podijeljen na lotove prema karakteristikama i namjeni robe koja je predmet nabavke na način da je ponuđačima omogućeno da dostave ponude za jedan lot ili više lotova ili sve lotove.

Obavještenje o nabavci, broj: 1415-1-1-11-3-44/23 je objavljeno na portalu javnih nabavki 02.03.2023.      godine i u „Službenom glasniku BiH”, broj: 16/23 od 10.03.2023. godine, a u  skladu s odredbama člana 11. stav (8) u vezi sa članom 6. stav (3) i stav (4) Uputstva o uslovima i načinu objavljivanja obavještenja i dostavljanja izvještaja o postupcima javnih nabavki na portalu javnih nabavki („Službeni glasnik BiH“, broj: 80/22 od 9.12.2022. godine).

U skladu sa članom 14. stav (5) i članom 36. stav (4) Zakona o javnim nabavkama, za predmetnu javnu nabavku Ugovorni organ je dodatno objavio i Sažetak obavještenja na engleskom jeziku na portalu javnih nabavki imajući u vidu ukupnu procijenjenu vrijednost predmetne javne nabavke.

Po navedenom Obavještenju o nabavci za predmetni postupak javne nabavke u određenom krajnjem roku definisanim tačkom IV 7. Obavještenja o nabavci i tačkom 4.9 tenderske dokumentacije (17.04.2023. godine do 08:30 sati) blagovremeno su dostavljene 2 (dvije) ponude, i to ponuda ponuđača: „ARTCO GROUP" d.o.o. Sarajevo sa sjedištem u Sarajevu na adresi: Marka Marulića broj 2., koja je zaprimljena kod Ugovornog organa dana 14.04.2023. godine u 15:00hi ponuda ponuđača „TIME CODE" d.o.o. Sarajevo sa sjedištem u Sarajevu na adresi: Jahiela Fincija broj 36. koja je zaprimljena kod Ugovornog organa dana 17.04.2023. godine u 08:05h

Komisija imenovana Odlukom direktora za provođenje predmetnog postupka javne nabavke je blagovremeno i pravilno izvršila javno otvaranje ponuda dana 17.04.2023. godine u 09:00h (adresa i rok definisani tačkom IV 8. Obavještenja o nabavci i tačkom 4.10 tenderske dokumentacije) i sačinila Zapisnik o otvaranju ponuda koji je uz Zapisnik o zaprimanju ponuda odmah proslijeđen ponuđačima koji su učestvovali u predmetnom postupku javne nabavke.

Nakon javnog otvaranja ponuda, Komisija Ugovornog organa je pristupila pregledu i ocjeni ponuda, te o tome sačinila odgovarajući zapisnik u kojem je utvrđeno sljedeće: da su blagovremeno zaprimljene 2 (dvije) ponude u određenom krajnjem roku, i to ponude ponuđača: „ARTCO GROUP" d.o.o. Sarajevo i „TIME CODE" d.o.o. Sarajevo; da nije bilo neblagovremeno zaprimljenih ponuda; da zaprimljena ponuda ponuđača „ARTCO GROUP" d.o.o. Sarajevo nije prihvatljiva u formalno pravnom smislu i da ne ispunjava postavljene zahtjeve Ugovornog organa definisane tenderskom dokumentacijom, a da je zaprimljena ponuda ponuđača „TIMECODE" d.o.o. Sarajevo prihvatljiva u formalno pravnom, ekonomskom i tehničkom smislu i da ispunjava postavljene zahtjeve Ugovornog organa definisane tenderskom dokumentacijom te je navedenom ponuđaču dozvoljeno dalje učešće u postupku.

Tačkom 7. tenderske dokumentacije predmetnog postupka javne nabavke i Obavještenjem o nabavci za predmetnu javnu nabavku predviđeno je provođenje e-Aukcije.

U skladu sa članom 1. stav (3) Pravilnika o uslovima i načinu korištenja e-Aukcije („Službeni glasnik BiH“, broj: 66/16), e-Aukcija je način provođenja dijela postupka javne nabavke, koji uključuje podnošenje novih cijena, izmijenjenih naniže, ili cijena i novih (poboljšanih) vrijednosti koje se odnose na određene elemente ponude, a odvija se nakon početne ocjene ponuda i omogućava njihovo rangiranje pomoću automatskih metoda ocjenjivanja u informacionom sistemu e-Nabavke.

U skladu sa članom 3. stav (1) Pravilnika o uslovima i načinu korištenja e-Aukcije, prije zakazivanja e-Aukcije Ugovorni organ u sistem e-Nabavke unosi sve prihvatljive ponude. Stavom 3. navedenog člana propisano je da se u slučaju prijema jedne prihvatljive ponude e- aukcija ne može zakazati, nego se postupak okončava u skladu sa članom 69. Zakona o javnim nabavkama. 

Cijeneći pristigle ponude prema obliku, sadržaju i potpunosti Komisija je utvrdila da je samo 1 (jedna) ponuda prihvatljiva i to ponuda ponuđača „TIME CODE" d.o.o. Sarajevo.

Ponuda ponuđača „TIMECODE" d.o.o. Sarajevo ocijenjena je kao prihvatljiva u formalno pravnom, ekonomskom i tehničkom smislu, te ispunila postavljene zahtjeve Ugovornog organa, a u skladu s kriterijem za dodjelu ugovora „najniža cijena" prihvatljive ponude. Dana 24.04.2023. godine, Ugovorni organ je donio Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača broj: 13/06-3-11-30-400-2/2023, kojom je izabran ponuđač „TIME CODE" d.o.o. Sarajevo, sa ponuđenom ukupnom cijenom u iznosu od 132.992,00 KM bez PDV-a.

Uvidom u dostavnice konstatovano je da je izabrani ponuđač „TIMECODE" d.o.o. Sarajevo, zaprimio Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača s prilozima dana 27.04.2023. godine, dok je Diskvalificirani ponuđač „ARTCO GROUP" d.o.o. Sarajevo zaprimio Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača, s prilozima dana 26.04.2023. godine.

Članom 101. Zakona o javnim nabavkama BiH je propisano da nezadovoljni ponuđač u otvorenom postupku javne nabavke žalbu na odluku Ugovornog organa može izjaviti u roku od 10 dana od dana prijema odluke, dok je članom 72. propisano da Ugovorni organ dostavlja na potpis izabranom ponuđaču prijedlog ugovora i to nakon isteka roka od 15 dana od dana kada su svi ponuđači obaviješteni o izboru najpovoljnije ponude.

Do dana isteka roka za žalbu, nije podnesena žalba od strane diskvalificiranog ponuđača.

Uzimajući u obzir činjenicu da nije uložena žalba i da je Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača postala konačna, te da je Ponuđač „TIME CODE" d.o.o. Sarajevo u roku, dana 03.05.2023. godine dostavio urednu dokumentaciju iz člana 45. i 47. Zakona o javnim nabavkama BiH (ne stariju od tri mjeseca od dana dostavljanja ponude), dana 12.05.2023. godine stekli su se preduslovi za zaključenje Ugovora za predmetnu javnu nabavku u skladu sa članom 72., a u vezi sa članom 98. stav 1. Zakona o javnim nabavkama.

Dana 22.05.2023. godine, ponuđač Ugovorni organ je putem e-maila uputio poziv ovlaštenom i odgovorno lice privrednog subjekta „TIME CODE “ d.o.o. Sarajevo da dana 24.05.2023. godine (srijeda) u periodu od 09.00-15.00 časova pristupi u prostorije Porezne uprave Federacije BiH, ul. Husrefa Redžića broj 4, 71000 Sarajevo radi potpisivanja Ugovora u predmetnom postupku javne nabavke. Dana 23.05.2023. godine, također putem e-maila, zaprimljena je molba privrednog subjekta „TIME CODE" d.o.o. Sarajevo za pomjeranje termina potpisivanja ugovora na narednu sedmicu iz razloga jer ovlaštena osoba nije u mogućnosti doći do kraja tekuće sedmice na potpisivanje ugovora. Ugovorni organ je udovoljio molbi privrednog subjekta „TIME CODE" d.o.o. Sarajevo, te zakazao novi termin dana 29.05.2023.  godine (ponedjeljak) u periodu od 09.00-12.00 časova da pristupi u prostorije Porezne uprave Federacije BiH, ul. Husrefa Redžića broj 4, 71000 Sarajevo radi potpisivanja Ugovora u predmetnom postupku javne nabavke, a na koji se ovlašteno i odgovorno lice ponuđača „TIME CODE" d.o.o. Sarajevo nije pojavilo. Shodno navedenom, a u skladu sa odredbama člana 72. stav 3) alineja e) Zakona o javnim nabavkama BiH, smatra se da je privredni subjekat „TIME CODE" d.o.o. Sarajevo odustao od zaključenja istog.

Dana 24.05.2023. godine privredni subjekat „TIME CODE" d.o.o. Sarajevo je Ugovornom organu uputio putem e-maila dopis u kome obavještava ugovorni organ da nije u mogućnosti isporučiti robu koju je ponudio u okviru svoje ponude br: 06/23 od 17.04.2023. godine.

Članom 69. stav 3. Zakona o javnim nabavkama je definisano kako slijedi: „Ugovorni organ može otkazati postupak javne nabavke samo zbog dokazanih razloga koji su izvan kontrole 

ugovornog organa i koji se nisu mogli predvidjeti u vrijeme pokretanja postupka javne nabavke";

Dakle, kako se radi o razlozima koji su izvan kontrole Ugovornog organa i koji se nisu mogli predvidjeti u vrijeme pokretanja postupka javne nabavke, te kako je ponuđač obavijestio ugovorni organ da nije u mogućnosti ispoštovati uslove provedenog postupka u pogledu defmisane tehničke specifikacije roba u skladu sa tenderskom dokumentacijom i ponudom, te propustio potpisati ugovor o nabavci u roku koji mu je odredio Ugovorni organ, radi se o okolnostima na koje ugovorni organ nije mogao uticati niti ih predvidjeti, te je donesena odluka kao u dispozitivu.

POUKA O PRAVNOM LIJEKU:

Na ovu Odluku imate pravo izjaviti žalbu sadržaja definisanog u članu 105. Zakona o javnim nabavkama u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove Odluke, a sve u skladu sa članom 99., 100. i 101. Zakona o javnim nabavkama BiH.

Žalba se izjavljuje Uredu za razmatranje žalbi Bosne i Hercegovine, putem Ugovornog organa u pisanoj formi direktno, elektronskim putem (u slučaju da je elektronsko sredstvo definisano kao način komunikacije u tenderskoj dokumentaciji) ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu: Husrefa Redžića broj 4., 71000 Sarajevo.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: