Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(aukcija) Nabavka usluga iz oblasti protivpožarne zaštite
702-7-2-48-3-42/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JAVNA USTANOVA "DJECA SARAJEVA"
IDB/JIB 4200388610003
Kontakt osoba/Služba za kontakt Sajka Hodžić
Adresa La Benevolencija 4
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 444-014
Faks (033) 444-014
Elektronska pošta judjecas@gmail.com
Internet adresa www.djecasarajeva.edu.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Kantonalni nivo,Kanton Sarajevo
I 5.c. Djelatnost
Obrazovanje
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Arhitektonske usluge: inženjerske usluge i integralne inženjerske usluge, usluge prostornog planiranja i uređenja
pejzaža, slične naučne i tehničke konsultantske usluge, usluge tehničkog ispitivanja i analiza
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove
Nedjeljivost specifikacije
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
18803,41
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Usluge iz oblasti protivpožarne zaštite
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Usluge iz oblasti protivpožarne zaštite
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 71317100-4 | Savjetodavne usluge u zaštiti od požara i eksplozije i kontrole požara i eksplozije |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
td
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
td
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
td
III 4. Ograničenja za učešće
td
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
td
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
td
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
td
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
16.06.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.06.2023. 11:50
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto La Benevolencije 4
Datum i vrijeme 16.06.2023. 12:00
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
DSC d.o.o. Sarajevo - ul. Ante Fijamenga br. 14 B 71000 Novo Sarajevo
-
A ELING d.o.o. Zenica - Zmaja od Bosne bb, Radna zona Zenica I, Zenica 72000 Zenica
-
Institut za zaštitu, ekologiju i obrazovanje d.o.o. Tuzla - ul. Bosne Srebrene br. 127 75000 Tuzla
-
INZA lab d.o.o. Sarajevo - ul. Vitomira Lukića broj 12a 71210 Ilidža
-
ENERGO SISTEMd.o.o.Brčko distrikt - ul. Dejtonska br. 141 A 76000 Brčko Distrikt
-
FILLING d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička broj 57/III 71000 Sarajevo
-
VATROSISTEMI d.o.o. Sarajevo - ul. Safeta Zajke broj 115 71000 Sarajevo
-
V-Z-ZAŠTITA d.o.o. Banja Luka - Put srpskih branilaca broj 15 H 78000 Banja Luka
-
EKO-BeL d.o.o. Laktaši - Ulica Cara Dušana broj 84 78252 Laktaši
-
PREVENTIVA d.o.o. Banja Luka - Ulica braće Jugovića broj 39 78000 Banja Luka
-
Proving d.o.o. Sarajevo - ul. Milana Preloga bb 71000 Sarajevo