Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(pregovarački postupak) Nabavka usluga profesionalne podrške i održavanja Poslovno Informacionog sistema za potrebe Univerziteta u Bihaću
OBAVJEŠTENJA O NABAVCI
1128-4-2-18-20-2/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JU UNIVERZITET U BIHAĆU
IDB/JIB 4263100670009
Kontakt osoba/Služba za kontakt Damir Omerdić
Adresa Pape Ivana Pavla II 2/II
Poštanski broj 77000 Bihać (bhp sa)
Općina/Grad Bihać
Telefon (037) 222-022
Faks (037) 222-024
Elektronska pošta rektorat@unbi.ba
Internet adresa www.unbi.ba
I 2. Adresa za prijem zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 3. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 4. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 4.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 4.b. Nivo
Kantonalni nivo,Unsko-sanski kanton
I 4.c. Djelatnost
Obrazovanje
I 5. Zajednička nabavka
Ne
I 6. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Kompjuterske i uz njih vezane usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Pružanje profesionalne podrška i održavanja Poslovno Informacionog sistema za potrebe Univerziteta u Bihaću
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 72210000-0 | Usluge programiranja paketa programske podrške (softverskih paketa) |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
12 mjeseci
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
5982,90
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Pape Ivana Pavla II 2/2, 77000 Bihać
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
12 mjeseci
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 2. Ograničenja za učešće
kao u TD
III 7. Rezervisan ugovor
Ne
III 8. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 8.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 8.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Pregovarački postupak bez objavljivanja obavještenja o nabavci
IV 2. Uslov iz Zakona za primjenu "Pregovaračkog postupka bez objavljivanja obavještenja o nabavci"
Član 21. Stav (1) Tačka c)
IV 2.a. Broj postupka koji je prethodio ovom postupku
IV 3. Razlozi za primjenu "Pregovaračkog postupka bez objavljivanja obavještenja o nabavci"
Pregovarački postupak bez objave obavještenja o nabavci iz razloga što računovodstveni program koji koristi ugovorni
organ, razvijen je od strane Infosys d.o.o Bosanska Krupa i predstavlja njihovo tehničko rješenje, pa je iz tih razloga tehnički
i zaštiti ekskluzivnih prava nemoguće i neizvodivo da usluge održavanja i pružanje podrške istog vrši drugi ponuđač, odnosno
koji nije razvio osnovni software. Nabavka usluge održavanja navedenog programskog paketa, između ostalog
podrazumjeva i nadogradnju (update) postojećih aplikacija, izmjene programskog koda, kao i izmjene u bazama podataka.
IV 4. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 5. Uslovi preuzimanja/prijem zahtjeva za učešće
IV 5.a. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije za zahtjev za učešće
14.06.2023.
IV 5.b. Rok za prijem zahtjeva za učešće
14.06.2023. 10:00
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
QSS d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva broj 20 71000 Sarajevo
-
Lanaco d.o.o. Banja Luka - Ulica Veljka Mlađenovića bb 78000 Banja Luka
-
INFO STUDIO d.o.o. Sarajevo - ul. Mehmeda Spahe br. 26 71000 Centar
-
TIMOS d.o.o. Sarajevo - ul.Vilsonovo šetalište broj 10 71000 Sarajevo
-
LOGOSOFT d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 4 71000 Novo Sarajevo
-
S&T Hrvatska d.o.o. Zagreb - Borongajska cesta 81 a 10000 Zagreb
-
Delta elektronik d.o.o. Subotica - Bore Stankovića 7/26 24000 Subotica
-
IN2 d.o.o. Sarajevo - ul. Tešanjska broj 24a (Avaz Twist Tower, VIII sprat) 71000 Sarajevo
-
PlumSoft d.o.o. Sarajevo - ul. Dr. Fetaha Bećirbegovića broj 1 71000 Sarajevo
-
ORACLE BH d.o.o .Sarajevo - ul. Fra Anđela Zvizdovića br. 1 71000 Centar
-
SOFT-NIRVANA d.o.o. Laktaši - Ulica Mladena Stojanovića bb 78000 Laktaši