Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 05.08.2016. 09:26
Nabavka usluga fizičke i tehničke zaštite novca i vrijednosti u prijenosu i prijevozu, fizičkog osiguranja objekata, nadzor i alarmno povezivanje PU na dojavni centar zaštitarske agencije
OBAVIJEST O NABAVI
286-1-2-234-3-38/16
ODJELJAK I: UGOVORNO TIJELO
I 1. Podaci o ugovornom tijelu
Naziv HRVATSKA POŠTA D.O.O. MOSTAR
IDB/JIB 4227270280004
Kontakt osoba Boris Kamsigovski
Adresa Tvrtka Miloša b.b
Poštanski broj 88000 Mostar (hp mo)
Općina/Grad Mostar
Telefon (036) 445-000
Faks (036) 445-002
Elektronička pošta nabave@post.ba
Internet adresa www.post.ba
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao u Aneksu A - Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 3. Adresa za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 5. Vrsta ugovornog tijela, razina i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorsko ugovorno tijelo iz članka 5. ZJN
I 5.b. Razina
Entitetska razina,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Poštanske usluge
I 6. Zajednička nabava
Ne
I 7. Nabava u ime drugih ugovornih tijela?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuditelja sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
2 Godina(e)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
351300,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabava usluga fizičke i tehničke zaštite novca i vrijednosti u prijenosu i prijevozu, fizičkog osiguranja objekata, nadzor i
alarmno povezivanje PU na dojavni centar zaštitarske agencije za potrebe HP d.o.o. Mostar.
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabava usluga fizičke i tehničke zaštite novca i vrijednosti u prijenosu i prijevozu, fizičkog osiguranja objekata, nadzor i
alarmno povezivanje PU na dojavni centar zaštitarske agencije za potrebe HP d.o.o. Mostar.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 79710000-4 | Usluge na području sigurnosti |
Dodatni predmet(i) | 79713000-5 | Čuvarske službe |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Sukladno TD
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Sukladno TD
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva jamstvo za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
III 3. Bitni uvjeti finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Sukladno TD
III 4. Ograničenja za sudjelovanje
Obvezni uvjeti za sudjelovanje iz članka 45. Zakona o javnim nabavama BiH, a dokazi definiranii detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Sukladno TD
III 6. Ekonomska i financijska sposobnost
Sukladno TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Sukladno TD
III 8. Rezervirani ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uvjeti preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabava?
Ne
IV 3.b. Može se osigurati/dostaviti zahtjev do
1.9.2016.
IV 3.c. Novčana naknada za preuzimanje tenderske dokumentacije
Da
IV 3.c-1. Iznos novčane naknade u KM
8,00
IV 5. Da li je objavljena prethodna informacijska obavijest?
Ne
IV 6. Rok za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Datum i vrijeme 12.9.2016. 10:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 12.9.2016. 10:05:00
Adresa i mjesto HP d.o.o. Mostar, Tvrtka Miloša bb
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Tenderska dokumentacija je dostupna radnim danom od 7.30 do 16 sati na adresi ugovornog tijela, ured Protokola br 29 uz
predočenje dokaza o uplati novčane naknade u iznosu od 8,00 KM sa PDV-om na žiro račun br 3381002202006334 kod
UniCredit Bank d.d. Mostar, sa naznakom uplata za troškove tenderske dokumentacije D-01-4309-2/16. Ponuditelji su uz
uplatnicu dužni dostaviti podatke: naziv tvrtke, točna adresa, broj telefona, ID i PDV broj. Ponuditelji koji nisu u mogućnosti
preuzeti dokumentaciju osobno dužni su na adresu ugovornog tijela poslati pismeni zahtjev sa svim navedenim podacima i
kopiju dokaza o uplati naknade nakon čega će im dokumentacija biti poslana poštom.
ANEKS A
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kontakt osoba Boris Kamsigovski
Adresa Tvrtka Miloša b.b
Poštanski broj 88000 Mostar (hp mo)
Općina/Grad Mostar
Telefon (036) 445-035
Faks (036) 445-150
Elektronička pošta nabave@post.ba
Internet adresa www.post.ba
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Agencija MIDDLE POINT EL d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića br.35 71000 Sarajevo
-
BH SIGURNOST d.o.o. Tuzla - ul. Bosne Srebrene bb 75000 Tuzla
-
AGENCIJA KAMIR d.o.o. Široki Brijeg - Obilazna cesta 23 88220 Široki Brijeg
-
MIBO KOMUNIKACIJE d.o.o. Sarajevo - Ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
SECTOR SECURITY d.o.o. Banja Luka - Ulica Siniše Mijatovića broj 9 78000 Banja Luka
-
AGENCIJA AE-SIGURNOST D.O.O. ZENICA - Branilaca Bosne br. 16A 72000 Zenica
-
Middle point electronics d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića br. 35 71000 Novo Sarajevo
-
DSC d.o.o. Sarajevo - ul. Ante Fijamenga br. 14 B 71000 Novo Sarajevo
-
ARCUS d.o.o. Sarajevo - Ul. Bulevar Meše Selimovića br. 81A 71000 Sarajevo
-
Bond d.o.o. Banja Luka - Ulica Stevana Markovića broj 16 78000 Banja Luka
-
FLEK d.o.o. Tuzla - ul. Mitra Trifunovića Uče bb 75000 Tuzla