Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 09.09.2016. 10:33
Nabavka usluga izrade glavnog projekta Sustav radio komunikacijskih veza, nabavka radio uređaja i opreme za potrebe DEE-e
OBAVIJEST O NABAVI
799-1-2-1180-3-301/16
ODJELJAK I: UGOVORNO TIJELO
I 1. Podaci o ugovornom tijelu
Naziv JP ELEKTROPRIVREDA HRVATSKE ZAJEDNICE HERCEG BOSNE D.D. MOSTAR
IDB/JIB 4227248350007
Kontakt osoba Jasna Raspudić
Adresa Mile Budaka 106a
Poštanski broj 88000 Mostar (hp mo)
Općina/Grad Mostar
Telefon (036) 335-703
Faks (036) 335-787
Elektronička pošta sektor.nabave@ephzhb.ba
Internet adresa www.ephzhb.ba
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao u Aneksu A - Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 3. Adresa za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 5. Vrsta ugovornog tijela, razina i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorsko ugovorno tijelo iz članka 5. ZJN
I 5.b. Razina
Entitetska razina,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Električna energija
I 6. Zajednička nabava
Ne
I 7. Nabava u ime drugih ugovornih tijela?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Izrada glavnog projekta „Sustav radio komunikacijskih veza, nabava radio uređaja i opreme za potrebe DEE-e"
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Izrada glavnog projekta „Sustav radio komunikacijskih veza, nabava radio uređaja i opreme za potrebe DEE-e"
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 71320000-7 | Usluge tehničkog projektiranja |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
80.000,00 KM
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
80000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
OJ Distribucija električne energije, Blajburških žrtava bb Mostar
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
6 (šest) mjeseci
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva jamstvo za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
III 3. Bitni uvjeti finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Plaćanje ugovorenih usluga obaviti će se u roku od 30 (trideset) dana od dana ispostavljanja računa ovjerenog od strane
ovlaštene osobe Ugovornog tijela.
III 4. Ograničenja za sudjelovanje
Obvezni uvjeti za sudjelovanje iz članka 45. Zakona o javnim nabavama BiH, a dokazi definiranii detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Što se tiče profesionalne sposobnosti za obavljanje profesionalne djelatnosti u smislu čl. 46 Zakona, ponuditelji moraju biti
registrirani za obavljanje profesionalne djelatnosti koja je u vezi s predmetom nabave.
III 6. Ekonomska i financijska sposobnost
Ne zahtijeva se.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
a) uspješno iskustvo u realizaciji najmanje 3 (tri) ugovora u posljednje tri (3) godine, čiji su karakter i kompleksnost
slični onima koji se odnose na predloženi ugovor i čija pojedinačna vrijednost iznosi minimalno 40.000,00 KM bez PDV-a.
Pod sličnim uslugama Ugovorno tijelo podrazumjeva usluge izrade projektnih rješenja telekomunikacijskih mreža
ekvivalentnih sustava digitalnog mobilnog radija, odnosno isporuku opreme (robe) ekvivalentne definiranoj u ponuđenim
projektiranim rješenjima
b) primjerena kadrovska osposobljenost i tehnička opremljenost;
b-1) primjerena kadrovska osposobljenost ponuditelja za pružanje predmetnih usluga, u skladu sa sljedećim minimalnim
kriterijima:
- Ponuditelj raspolaže s najmanje 2 (dva) diplomirana inženjera elektrotehnike/magistra inženjera elektrotehnike,
koji imaju radno iskustvo u pružanju istih ili usluga sličnih predmetnim uslugama;
- Ponuditelj raspolaže s najmanje 2 (dvije) stručno osposobljene osobe za realizaciju postavljanja i instalacije opreme
(robe) ekvivalentne ponuđenoj u obrascu za cijenu ponude;
b-2) primjerena tehnička opremljenost
Ponuditelj raspolaže adekvatnom opremom potrebnom za izvršenje ugovora, odnosno posjeduje:
- softverske alate za modeliranje ponuđenih projektnih rješenja dizajna telekomunikacijskih mreža, izračune na
digitaliziranim zemljopisnim kartama minimalne rezolucije 20m;
- softverske alate za programiranje ponuđenih uređaja specificiranih u Obrascu za cijenu ponude;
- mjernu opremu za valorizaciju projektiranih analitičkih rješenja (mjerači nivoa RF polja, RF analizeri)
c) dobavljač posjeduje odobrenje nadležnog tijela uprave za vršenje predmetnih usluga
III 8. Rezervirani ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Da
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uvjeti preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabava?
Ne
IV 3.b. Može se osigurati/dostaviti zahtjev do
29.9.2016.
IV 3.c. Novčana naknada za preuzimanje tenderske dokumentacije
Da
IV 3.c-1. Iznos novčane naknade u KM
23,40 KM (s uračunatim PDV-om)
IV 5. Da li je objavljena prethodna informacijska obavijest?
Ne
IV 6. Rok za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Datum i vrijeme 11.10.2016. 11:30:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 11.10.2016. 12:00:00
Adresa i mjesto Ul. Mile Budaka 106a Mostar
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Tenderska dokumentacija se može preuzeti svakog radnog dana od 08-14 h na adresi iz Odjeljka I uz prethodnu najavu na
telefon +387 36 335 717, fax. +387 36 335 773, počevši od dana objave obavijesti o nabavi na portalu javih nabava do
29.09.2016. godine.
Za preuzimanje tenderske dokumentacije plaća se iznos od 23,40 KM (s uračunatim PDV-om).
Prilikom preuzimanja tenderske dokumentacije zainteresirani ponuditelji su dužni predočiti dokaz o uplati nepovratne
naknade od 23,40 KM (s uračunatim PDV-om) na žiro račun Ugovornog tijela broj 3381002200811294 (za uplate u KM) ili
broj 501 0120-48-06-003539 (za uplate u EUR-ima) BIC: UNCRBA22XXX, IBAN:BA393380604800353987 kod UniCredit Bank
d.d., Ul. Kardinala Stepinca bb, Mostar, s naznakom "Izrada glavnog projekta „Sustav radio komunikacijskih veza, nabava
radio uređaja i opreme za potrebe DEE-e“'.
Tenderska dokumentacija dostavlja se na pisani zahtjev ponuditelja, na jedan od sljedećih načina koji zahtjeva zainteresirani
ponuditelj:
• Osobno preuzimanje u prostorijama ugovornog tijela
• Putem pošte (preporučena pošiljka s povratnicom običnom ili brzom poštom (u slučaju da se dostavljanje vrši brzom
poštom troškove dostavljanja snosi ponuditelj)
• Putem elektroničke pošte
Svi zainteresirani ponuditelji imaju pravo uvida u tendersku dokumentaciju prije otkupa.
Uvid će se omogućiti svakom zainteresiranom ponuditelju koji dostavi pisani zahtjev, na jedan od sljedećih načina koji
zahtjeva ponuditelj:
• U prostorijama ugovornog tijela
• Dostavljanjem poštom preporučeno s povratnicom i
• Dostavljanjem elektroničkom poštom u zaštićenom, nepromjenjivom obliku.
Dostavljanje tenderske dokumentacije na uvid ne znači da je zainteresirani ponuditelj otkupio tendersku dokumentaciju i
neće se smatrati sudionikom u predmetnom postupku dok istu ne otkupi.
ANEKS A
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kontakt osoba Jasna Raspudić, tel. +387 36 335 717, fax. +387 36 335 773, e-mail:
jasna.raspudic@ephzhb.ba
Adresa Mile Budaka 106a
Poštanski broj 88000 Mostar (hp mo)
Općina/Grad Mostar
Telefon (036) 335-717
Faks (036) 335-773
Elektronička pošta sektor.nabave@ephzhb.ba
Internet adresa www.ephzhb.ba
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
SKY TOPECO d.o.o. Beograd - Kralja Milana 18/1 11070 Novi Beograd
-
ELNOS BL d.o.o. Banja Luka - Ulica Blagoja Parovića broj 100 E 78000 Banja Luka
-
D.o.o FALCON Bijeljina - Pavlovića put br. 43 76300 Bijeljina
-
EURO-M d.o.o. Sarajevo - ul. Safeta Zajke br. 242 71000 Sarajevo
-
BG ENERGO-TIM d.o.o. Prijedor - Ul. Proleterskih brigada broj 7 79101 Prijedor
-
INVING INVEST INŽENJERING d.o.o. Prijedor - Ulica Proleterskih brigada broj 7 79101 Prijedor
-
D.o.o. MERIDIJANA Gornji Brodac - Gornji Brodac bb 76313 Bijeljina
-
ENERGOINVEST - SUE d.d. Sarajevo - ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
Elektromontaža Trebinje d.o.o. Trebinje - Kolubarska bb 89101 Trebinje
-
HIZ - TRADE d.o.o. Sarajevo - Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
ELCOR d.o.o. Grude - GZ Pogana vlaka - Poljanice br. 7 88340 Grude