Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 28.10.2016. 12:58

Nabavka usluga kreditnih sredstava

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 28.10.2016.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

1023-1-2-268-3-30/16



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv FEDERALNI ZAVOD ZA MIROVINSKO I INVALIDSKO OSIGURANJE
IDB/JIB 4227137790008
Kontakt osoba Ivana Buhovac; Angelina Babić
Adresa Dubrovačka bb
Poštanski broj 88000 Mostar (hp mo)
Općina/Grad Mostar
Telefon (036) 445-643
Faks (036) 445-693
Elektronska pošta angelina.babic@fzmiopio.ba
Internet adresa www.fzmiopio.ba

I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

Kao pod I 1.

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN

I 5.b. Nivo

Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine

I 5.c. Djelatnost

Ostalo

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Usluge, Finansijske usluge: usluge osiguranja, bankarske i investicijske usluge

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Nabavka kreditnih sredstava za potrebe Federalnog zavoda za mirovinsko/penzijsko i invalidsko osiguranje


II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Provođenje procedure za javnu nabavku usluga - Nabavka kreditnih sredstava za potrebe Federalnog zavoda za
mirovinsko/penzijsko i invalidsko osiguranje

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 66151000-3 Operativne usluge u vezi s finansijskim tržištima


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim ugovora

Prema tenderskoj dokumentaciji

II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

2500000,00

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Prema tenderskoj dokumentaciji

II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Prema tenderskoj dokumentaciji

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Ne

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Ne

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

Prema tenderskoj dokumentaciji

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Prema tenderskoj dokumentaciji

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

Prema tenderskoj dokumentaciji

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

Prema tenderskoj dokumentaciji

III 8. Rezervisan ugovor

Ne

III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama

III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju

Ne

III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?

Ne

IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do

7.12.2016.

IV 3.c. Novčana naknada

Da

IV 3.c-1. Iznos novčane naknade

10,00 KM

IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 12.12.2016. 11:00:00


IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda

Datum i vrijeme 12.12.2016. 11:15:00
Adresa i mjesto zgrada Federalnog zavoda MIO/PIO, Dubrovačka bb., Mostar

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

Ponude se predaju na protokol ugovornog tijela ili putem pošte, na adresu ugovornog tijela, u zatvorenoj omotnici na kojoj,
na prednjoj strani omotnice, mora biti navedeno: Federalni zavod za mirovinsko/penzijsko i invalidsko osiguranje,
Dubrovačka bb., Mostar; Ponuda za nabavku: Predmetnih usluga za nabavu kreditnih sredstava za potrebe Federalnog
zavoda za mirovinsko/penzijsko i invalidsko osiguranje - Broj nabavke: 287/16;292/16 - "NE OTVARAJ"
Na zadnjoj strani omotnice ponuditelj je dužan navesti sljedeće:
Naziv i daresa ponuditelja / skupine ponuditelja. Račun FZ MIO/PIO broj: 1549212001477916 otvoren kod INTESA
SANPAULO BANKA, s naznakom "Troškovi tendera FZ MIO/PIO" broj: 287/16; 292/16

 

INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY

PART I: CONTRACTING AUTHORITY



I 1. Contracting authority data

Name FEDERAL OFFICE FOR PENSION AND DISABILITY INSURANCE
UIN 4227137790008
Contact person Ivana Buhovac, Angelina Babić
Address Dubrovačka bb
Postal code 88000 Mostar (hp mo)
Municipality/City Mostar
Telephone (036) 445-643
Fax number (036) 445-693
Email address angelina.babic@fzmiopio.ba
Website address www.fzmiopio.ba

I 2. Address for obtaining tender documents

As in I 1.

I 3. Type of the contracting authority, level and main activity

I 3.a. Type of contracting authority

The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL

I 3.b. Level of government where contracting authority belong to

Entity level,Federation of Bosnia and Herzegovina

I 3.c. Main activity of contracting authority

Other

PART II: OBJECT OF THE CONTRACT


II 1. Type of the contract

Services, Financial services: Insurances services, Banking and investment services

II 1.a. Title of the object of the contract

PUBLIC PROCUREMENT OF LOAN FUNDS FOR THE NEEDS OF FEDERAL INSTITUTE FOR PENSION / PENSION AND DISABILITY
INSURANCE


II 1.b. Description of the object of the contract

PROCUREMENT OF CREDIT FUNDS IS CARRIED OUT IN ORDER TO REGULARLY PAY PENSIONS/RETIREMENT OR
MAINTAINING CURRENT LIQUIDITY

II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)

Main vocabulary
Code Description
Main object 66151000-3 Financial market operational services

II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract

2.500.000,00 KM

PART III: PROCEDURE


III 1. Type of procedure

Open procedure

III 2. Conditions for obtaining tender documents

III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?

No

III 2.b. Obtainable until

7.12.2016.

III 2.c. The fee for the tender documents

Yes

III 2.c-1. Amount

10,00

III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate

Date and time 12.12.2016. 11:00:00
Address and place Dubrovacka bb, 88 000 Mostar

PART IV: ADDITIONAL INFORMATION

Tenders must be submitted to the protocol of the contracting authority of by mail to the address of the contracting
authority, in a sealed envelope, should be noted:
Federal Pension / of the pension and disability insurance Dubrovacka bb., Mostar
Offer for Procurement of the services for the procurement of loans for the Federal Institute for Pension / Retirement and
Disibility Insurance
Number of procurement: 287/16; 292/16
"DO NOT OPEN"
The back of the envelope the bidder should specify the following: Name and address of the bidder / offeror group
Account number FZ MIO/PIO: 1549212001477916 open with Intesa Sanpaolo Banka d.d. BiH with reference tender costs FZ
MIO/PIO number: 287/16; 292/16
Additional information: ivana.buhovac@fzmiopio; angelina.babic@fzmiopio.ba

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: